Ga naar inhoud

1985 BMW M3 vs 2024 BMW M4


Soul

1985 BMW M3 vs 2024 BMW M4  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke kies je ? 1985 BMW M3 of 2024 BMW M4


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll gesloten op 09-02-24 om 14:34

Aanbevolen berichten

De e30 voor zijn looks en pedigree ongetwijfeld. Persoonlijk vind ik het een "never meet your hero" auto. Een nieuwe Golf GTD rijdt je er los af kwa prestaties. Ik zou dan voor een e36 3.2 M3 gaan of e46 M3. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Niko80 zei:

Een nieuwe Golf GTD rijdt je er los af kwa prestaties.

Rechtdoor is niet plezant. Laat die GTD maar eens een goeie E30 volgen als de baan draait. Je gaat niet bedrogen uitkomen.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, PJH zei:

Rechtdoor is niet plezant. Laat die GTD maar eens een goeie E30 volgen als de baan draait. Je gaat niet bedrogen uitkomen.

 

Je moet het eerlijk toegeven, die e30 m3 was in 86 lichtjaren voor op z’n tijd qua rijgedrag en gevoel. 👌

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ik heb een E30 M3 gehad, nu de X3M comp. (ok niet hetzelfde als een M4 maar zoveel scheelt het niet)

zonder enige twijfel is de E30 M3 de leukere van het stel : vermogen zegt niet alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, berengun zei:

ik heb een E30 M3 gehad, nu de X3M comp. (ok niet hetzelfde als een M4 maar zoveel scheelt het niet)

zonder enige twijfel is de E30 M3 de leukere van het stel : vermogen zegt niet alles

Heb je al eens met een M4 gereden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ICM zei:

Heb je al eens met een M4 gereden?

yeps, al enkele weekends 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, berengun zei:

yeps, al enkele weekends 

Ik kan niet geloven dat je dat niet veel verschil vindt. Los van het vermogen is dat toch een volledig ander concept?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, ICM zei:

Ik kan niet geloven dat je dat niet veel verschil vindt. Los van het vermogen is dat toch een volledig ander concept?

 

M4 tov X3M ?? dat hij wat hoger ligt en optioneel een trekhaak kan hebben ? de rest is imago (uiteraard zijn er verschillen maar dan ga je wreed wild moeten doen in dagelijks verkeer...wat tegenwoordig bijna onmogelijk is) : beide voelen zwaar aan tov E30

Geen van beide (en ik neem ineens de M2 er ook bij, die heb ik ook gehad) geeft hetzelfde gevoel als de E30 M3 (de M2 is uiteraard het dichtst erbij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Gerelateerde inhoud

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid