Ga naar inhoud

Golf 6 of Golf 6


kefkie

Aanbevolen berichten

als ik een model koop met de grote gps, maar die staat in het Frans.Kan dat bij de instellingen in het Nederlands worden gezet of moet ik dan ermee naar de dealer gaan?

iemand een idee, het gaat om de RNS 510

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oops, ik wist niet dat de Golf 6 zowel PD als CR TDI 110 pk heeft gehad. My bad. ;) Ik heb dus met die eerste gereden dan.

Er bestaat geen enkele Golf 6 die een PD motor heeft. Een 2.0 TDI 110PK in PD-versie bestaat dan ook niet, is altijd commonrail, en is vanaf de Golf 6 gelanceerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan perfect in het Nederlands, wat wel waarschijnlijk is bij dat modeljaar is dat de boordcomputer nog niet in NL kan gezet worden.

Waarom koop je in feite geen nieuwe?

voor 15 a 16k heb ik toch geen nieuwe met cruise control en navigatie?

anders direct :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat geen enkele Golf 6 die een PD motor heeft. Een 2.0 TDI 110PK in PD-versie bestaat dan ook niet, is altijd commonrail, en is vanaf de Golf 6 gelanceerd.

Anyways. Die 2.0 CRTDI 110 pk is qua geluid en trillingen toch wel een groot verschil met de 1.6...

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=204665369

d

eze ziet er ook niet slecht uit. en is blauw ipv zwart of wit.

Als ge daar 1500€ bij legt hebt ge ne nieuwe.

Den onze heeft nu wel meer opties en komt op 19930€ en zonder korting 24314€:elek ramen,leder +verwarmde stoelen,grote gps,bocht verlichting,5-deurs,metaallak,cruise,boordcomputer,2 zone airco,alu velgen,armsteun,elek+ verw. spoegels, en nog wa prullen. is wel een 1.6tdi ik vind die zeer aangenaam rijden .den testwagen dan toch op de onze nog 2 weken wachten.

aangepast door Niko80
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid