Ga naar inhoud

winterbanden+velgen Mercedes C klasse W204


Niko80

Aanbevolen berichten

4 stalen velgen + doppen (oem benz) met 4 Michelin Alpin A4 205/55/16 H slechts 1 winter gereden zo goed als nieuw

550€ te bespreken.

6r391g.jpg

aangepast door Niko80
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zou passen, maar prijs is te hoog...

Voor een setje nieuw betaal ik 600 eur incl btw en levering...

de banden alleen waren al 832€, per velg 78€ en doppen waren 40€st. wel bij mercedes zelf hé. Dan heb jij wel een heel goed adres voor banden en velgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de banden alleen waren al 832€, per velg 78€ en doppen waren 40€st. wel bij mercedes zelf hé. Dan heb jij wel een heel goed adres voor banden en velgen.

Die prijs die ik zeg is dan nog gewoon een complete set van www.autobandenmarkt.be

En dan kijk ik nog naar een aanbod met een kwaliteitsband, voor een goeie 400 eur incl btw heb ik een set met een goedkope band erop ;) (wel zonder doppen maar die zou ik er niet op willen omdat zwarte velgen dan mooier zijn op onze witte)

Ik zou in detail moeten zoeken om bvb eens in DE te kopen en dergelijke moest ik het overwegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op autobandenmarkt.be kijk, vind ik geen complete set in die maat.

Wel vind ik andere maten die er bij aanleunen, en dan zit ik op de goedkoopste set(afhankelijk van ET-waarde) op 660 euro. Je moet wel dezelfde banden nemen natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid