Ga naar inhoud

JCI En Route - 26 mei 2024

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag AM'ers

Hierbij wat reclame voor de rondrit die we met JCI Haspengouw organiseren op 26 mei 2024.

Het wordt een bol-pijl roadbook (gpx mogelijk) van +- 150 km, startende vanuit Haspengouw op een unieke locatie, zijnde Hangaar 27 op het vliegveld van Brustem (bij Sint-Truiden).

Hier komen we samen rond 12h00 voor een drankje voor de start. En eindigen doen we op dezelfde locatie met een klein hapje, tapje en gezellige babbel alvorens iedereen tevreden weer huiswaarts keert.

De opbrengst gaat grotendeels naar het goede doel, dit jaar is dat Auxilia vzw.

De inschrijving bedraagt € 45 / wagen + bestuurder en € 15 / passagier. Deze prijs omvat:
- Een leuk roadbook / gpx van ongeveer 150 km over Haspengouwse boerenbaantjes en de taalgrens over;
- Een drankje bij start en aankomst;
- Een hapje en drankje bij aankomst;
- Leuke babbels en een fijne namiddag!

Alle type wagens zijn welkom!

Inschrijven kan via volgende link: https://www.your-tickets.be/events/JCIEnRoute
FB pagina: https://www.facebook.com/events/797172295605886/

image.thumb.jpeg.22b5a6d7162f6f13b5b3879e9567c0c8.jpeg

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Coole startlocatie en niet duur

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Leuk, eens een route in de buurt hier. Zelf kan ik er jammer genoeg niet bij zijn omdat de vriendin in die periode gaat bevallen, maar volgende keer probeer ik er zeker bij te zijn 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ook interessant, ik bekijk het eens. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst: (aangepast)

Ingeschreven (en nog aan twee geïnteresseerden overgemaakt die ook hebben ingeschreven )

aangepast door mrgrey_rs
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

ik ben ook wat aan mensen hun mouw aan het trekken, mss dat ik deze wel meedoe met de E34. Komt die ook nog eens voor een langere rit buiten.

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

Ik kom!  (en normaal gezien nog eens met de gele )

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Leuk te lezen dat er hier ook wat interesse is!

Gezien iedereen hier de top @PJH-baantjes gewoon is, toch maar even een disclaimer: Wij hebben niet het PJH talent + het roadbook gaat door Haspengouw en over de Waalse grens tot net onder Hannuit. Het zijn hier helaas niet allemaal biljartlakens, maar vaak betonnen boerenbaantjes. Ik amuseer me er altijd rot op met de MX-5 op 8 cm van de grond, maar moet ook toegeven dat het soms nipt is .

Beelden zijn natuurlijk van putteke winter, toen we aan het verkennen waren.

image.thumb.jpeg.16110c66080e988ec29f64239dbf8bd9.jpeg

image.thumb.jpeg.47269a0a296f6e8ab43794d804b4c456.jpeg

image.thumb.jpeg.ce4a40f6f793c02ce1606b77e83994b5.jpeg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Perfect wegdek nastreven in Haspengouw kan ik ook niet hoor :D Ik steek er soms zeer veel tijd in, maar ik kan moeilijk alle banen herleggen voor een rally :D

Geplaatst:
Op 27/4/2024 om 20:30, PJH zei:

Perfect wegdek nastreven in Haspengouw kan ik ook niet hoor :D Ik steek er soms zeer veel tijd in, maar ik kan moeilijk alle banen herleggen voor een rally :D

Heb jij geen connecties bij de overheid om de banen voor u te laten vlak leggen? 

Geplaatst:

Bij de strijkdienst

• 3 weken later...
Geplaatst:

Binnen een week is het zover en als we de voorspellingen mogen geloven gaat het oké zijn!

image.png.8757415448a5bf4b5c380424684dbef9.png

Inschrijven kan nog steeds! 

Geplaatst:

Hi Sibo, krijgen we ook een gpx? Zal de eerste keer zijn voor mijn zoontje van 9 als copiloot en vrees dat ik af en toe de gpx ga nodig hebben 

Geplaatst:
51 minuten geleden, Ward zei:

Hi Sibo, krijgen we ook een gpx? Zal de eerste keer zijn voor mijn zoontje van 9 als copiloot en vrees dat ik af en toe de gpx ga nodig hebben 

Yes! Tegen eind van de week zou het GPX bestand in je mailbox moeten zitten.

Leuk zo'n vader-zoon moment, vroeger ook vaak gedaan met mijn vader. Geniet ervan! 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mijn airbox gaat wss niet gefixt geraken  

Geplaatst:
11 uren geleden, PJH zei:

Mijn airbox gaat wss niet gefixt geraken  

Oei je hebt toch geen chauffeur nodig?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid