Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had gehoopt deze 12cilindri in Goodwood te spotten, maar helaas stond ‘m niet bij de supercars, maar enkel in een Ferrari VIP-paviljoen.

Eerste irl foto’s beginnen op te duiken. Afgaand op foto moet ik er echt aan wennen.

IMG_2376.thumb.jpeg.90b6d4daede93e280ef3baed06d3af43.jpeg

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ze zijn blijkbaar op tournee door Duitsland en Luxemburg. 

Screenshot_20240906_212404_SamsungInternet.jpg.828efb641420af116030205a4938ea49.jpgScreenshot_20240906_212423_SamsungInternet.thumb.jpg.dc4a18cfa1271c88610c1f4a3b5b3e2a.jpg

Geplaatst:

Klopt, we geven ze ondersteuning. Er hebben al enkele wagens schaafwonden opgelopen.

Veel te stil naar mijn goesting trouwens.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat een zotte bak. Iets compleet anders en ook weer niet. 

Geplaatst:
45 minuten geleden, tato zei:

Veel te stil naar mijn goesting trouwens.

Ja? Volgens mij hebben die dingen geen OPF en dan nog bagger klinken?

Geplaatst:
19 minuten geleden, Stancke zei:

Ja? Volgens mij hebben die dingen geen OPF en dan nog bagger klinken?

Ze hebben wel degelijk een OPF hoor...

Zelfs volgas op het circuit vind ik het echt maar mager tov een 812 bv.

Geplaatst:

Revuelto heeft hetzelfde probleem toch.

Ondertussen vakkundig opgelost door Gintani :D

Geplaatst:
Op 6/9/2024 om 21:25, tuscani zei:

Ze zijn blijkbaar op tournee door Duitsland en Luxemburg. 

Screenshot_20240906_212404_SamsungInternet.jpg.828efb641420af116030205a4938ea49.jpgScreenshot_20240906_212423_SamsungInternet.thumb.jpg.dc4a18cfa1271c88610c1f4a3b5b3e2a.jpg

Neus doet me denken aan de Rover SD van weleer.

IMG_0833.jpeg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Mij eerder aan de Daytona van weleer.  ?‍♂️

1973_Ferrari_Daytona_365_GTB4_Blue_LC22.

• Grappig 1
Geplaatst:
Op 9/9/2024 om 01:01, BMWMB zei:

Neus doet me denken aan de Rover SD van weleer.

IMG_0833.jpeg

Wat een ketel was dat! ❤️

Als kleine pagadder menig kilometer op de achterbank ('t is te zeggen: op het tipje van de uitklapbare middenarmsteun achteraan, beide ellebogen op de binnenste hoeken van de leuning van de voorzetels rustend ... alles om goed mee te kunnen volgen met 't verkeer voor ons ... en ook goed om pardoes door de voorruit te knallen bij een frontale aanrijding, besef ik nu) gesleten van eerst een uni gele 3500, nadien een bordeaux Vanden Plas en nadien nog een bordeaux Vitesse. ❤️

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Als kind vond ik dat machtige auto’s.  Zag er uit als een sportwagen.  Zeker in vergelijking met de andere luxe-wagens van toen (Mercedes, Peugeot, Jaguar).  Enkel een Citroën CX had dezelfde flair.

Geplaatst:

Dat was apart, best snel (toen) en eigenlijk zeer futuristisch ogend. En ruim (voor inzittenden en bagage). Geen idee qua betrouwbaarheid.
Maar vooral: V8 :inlove:  (Er was ook een 4-cilinder en een 6-cilinder, en ook een vreselijk knorrende diesel.)

Geplaatst:

Was dat die waarvan je heel gemakkelijk het dashboard links en rechts kon uitwisselen?

• 5 maanden later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid