Ga naar inhoud

Audi A1 Sportback


puhpuh

Aanbevolen berichten

Maar daar maakt dat niet uit, t is wel een MINI he! :D

Punt blijft dat niemand dit soort wagens koopt omwille van z'n ruimte achteraan he. Kan je volwassenen meenemen op de achterbank? Yep.

Dus er een scherts over maken is een beetje vreemd, aangezien dat helemaal 't doel niet is van dit soort wagens. Los daarvan zat ik vroeger genoeg met 4 man in mijn MINI en niemand kloeg daarover...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ziet er ook niet van de kleinsten uit. En hij kan toch normaal zitten?

Je kan wel niet zien hoeveel plaats de bestuurder nu nog heeft, dus ik vind dat ze vals spelen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin
Zo'n auto zou ik toch nooit als 5-deurs kopen...

Als je al eens inkopen doet is het toch handiger, of een baby moet meesleuren :D En buiten dat is de SB wel de knapste van de 2 natuurlijk ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Punt blijft dat niemand dit soort wagens koopt omwille van z'n ruimte achteraan he. Kan je volwassenen meenemen op de achterbank? Yep.

Dus er een scherts over maken is een beetje vreemd, aangezien dat helemaal 't doel niet is van dit soort wagens. Los daarvan zat ik vroeger genoeg met 4 man in mijn MINI en niemand kloeg daarover...

Wij hebben de A1 en de Mini vergeleken begin verleden jaar. Qua binnenruimte doet de Mini iets minder goed. Maar je krijgt er wel een veel toffer rijdende auto voor terug. Mijn moeder, iemand die echt geen petrolhead is, koos na de testrit spontaan voor de Mini, omdat het geestiger rijdt.

Wat de binnenruimte in deze klasse betreft: ik durf gerust stellen dat onze Clio véél ruimer is achteraan, maar zelfs: hij is ruimer dan mijn 1 reeks :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Veel toffer .. Dat trek ik sterk in twijfel. Heb zelf ook al met beide gereden, en hoewel de Mini wat speelser is moet de A1 er niet veel voor onder doen. Rijdt heel leuk vind ik. En qua interieur is er dan weer een klasse of 2 verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel toffer .. Dat trek ik sterk in twijfel. Heb zelf ook al met beide gereden, en hoewel de Mini wat speelser is moet de A1 er niet veel voor onder doen. Rijdt heel leuk vind ik. En qua interieur is er dan weer een klasse of 2 verschil.

Same here, paar keer A1 gehad als vervangwagen en dat reed leuk :)

Zelfs aan 160 behield dat redelijk z'n baan! (uiteraard in duitsland getest hé)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

of hij mooier is dan een 3deurs spreek ik me niet over uit. maar hij zal wel beter verkopen vermoed ik. want zo'n A1 is toch een echte stadswagen, ideaal om kinderen te vervoeren of snel boodschappen te doen. en dan zijn die extra deuren zeker handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid