Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eerste detail beelden gelekt.  Minder polariserend design dan de vorige lanceringen.  Achterkant lijkt klaar voor een +2 versie 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Grotere X1. Maar de iX3 wordt wel dat volledig afwijkend design met de nieuwe grille enzo he? 

Geplaatst:

Mooier dan de X1 door zijn langere neus. 

Geplaatst:

Interieur? Ze gaan precies de Tesla toer op, maar dan met wat kleuren ledjes om t "sfeervol" te maken.

We plakken een groot touch screen op iets wat een gevormde balk moet voorstellen, en tada...

Echte interieurs worden zeldzaam precies.

Geplaatst:
11 uren geleden, Lotuzzz zei:

Grotere X1. Maar de iX3 wordt wel dat volledig afwijkend design met de nieuwe grille enzo he? 

Klopt.

Geplaatst:

Prachtig machien! 

Geplaatst:

Wellicht gaan we hier ook wel weer aan wennen. Ik zal deze morgen al beelden passeren op the gram en vond het direct lelijk. Nu ben ik al weer gematigder... Heeft op zich veel elementen van de XM, maar wel beter toegepast en meer in verhouding.

Interieur is wel heel simpel. Toch benieuwd om hem in het echt te zien

Hier ook alweer geen open dak mogelijk, ook geen apart opendraaiende glasdeur achteraan?

Geplaatst:

Echt wel fan van de buitenkant, maar dat interieur lijkt super druk en chaotisch, alles geeft licht in verschillende kleuren met een overdaad aan logo's. Snap de vergelijking met Tesla dan ook totaal niet.

Ik vind het al ambetant dat mijn sfeerverlichting van klassiek geel naar rood/blauw gaat in Sport modus.

Geplaatst:

Dat interieur hoeft natuurlijk niet verplicht licht te geven. Mijn i5 staat op het meest minimale, zie je in feite niet eens.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Opvallend hoeveel minder zwarte accenten er zijn. Bij de 3, 4 en 5 is er een overdaad aan zwart, hier is dat compleet afwezig.

Geplaatst:
24 minuten geleden, -Fred- zei:

Wellicht gaan we hier ook wel weer aan wennen. Ik zal deze morgen al beelden passeren op the gram en vond het direct lelijk. Nu ben ik al weer gematigder... Heeft op zich veel elementen van de XM, maar wel beter toegepast en meer in verhouding.

Interieur is wel heel simpel. Toch benieuwd om hem in het echt te zien

Hier ook alweer geen open dak mogelijk, ook geen apart opendraaiende glasdeur achteraan?

apart opendraaiend venster op X3 heeft nooit bestaan.

Dat is / was alleen op Tourings. 

Geplaatst:

Basisuitvoering, ni slecht

image.thumb.png.d67694559f6a044d6a1344c12844a63e.png

image.png.b082f34f5c29b8ce9ca9e9728cfd6c88.png

image.png.36a2bbde995af25960d4459391696300.png

image.png.f9fa2c398853445c2b3385a09c9ea06d.png

Geplaatst:

Er is iets mis met die achterkant. Ik kan er mijn vinger niet opleggen wat, maar er klopt iets niet aan.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
23 minuten geleden, gewoon ik zei:

Er is iets mis met die achterkant. Ik kan er mijn vinger niet opleggen wat, maar er klopt iets niet aan.

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

Veel beter

Geplaatst:
2 uren geleden, gewoon ik zei:

Kofferklep gaat erg recht omhoog zoals bij Peugeot 5008.

Geplaatst:
3 uren geleden, Stancke zei:

Screenshot2024-06-19153559.thumb.jpg.3ba1b0a2507cf7b7d93972e1dd2e8a11.jpg

Vooral het feit dat de nummerplaat veel lager hangt dan bij de huidige maakt optisch veel verschil.

Lijkt zo'n enorm vlak nu tussen nummerplaat en logo, vergeleken met dit:

Screenshot2024-06-19153753.jpg.14e75b6671c797d9f5c82b1e4bbc6792.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is ook zeer vlak rechtdoor naar beneden, geen uitstekende bumper meer die dat 'vlak' wat breekt.

Screenshot2024-06-19154105.jpg.9118f75275b96299071e21cdb0092758.jpg

Geplaatst:

Vorige generatie LCI is zoveel mooier imo.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Pre LCI akkoord, LCI ben ik geen fan van.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En weer die overloze besparingsdrang in het interieur. Akkoord de vorige X3 was voor mij gevoelsmatig ook één van de meest goedkoop aanvoelende, uitziende interieurs van het gamma. Maar die nieuwe doet er gelijk nog een schepje bovenop.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid