Ga naar inhoud

Porsche Panamera

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Verkocht dat eigenlijk nog, de diesel?

Want ondertussen is het model toch al oud en er is de hybrid voor als het fiscaal echt optimaal mag zijn?

Geplaatst:

Want ondertussen is het model toch al oud en er is de hybrid voor als het fiscaal echt optimaal mag zijn?

Ze hebben een Panamera Diesel Edition gemaakt, dat ging er vlot uit eerlijk gezegd

Geplaatst:

De diesel rijdt tenminste nog plezant. Een hybride daarentegen... Ook blijft de diesel veel goedkoper, waardoor ik steeds voor de diesel zou kiezen tussen deze 2.

Geplaatst:

Pana diesel was nog EU5, de rest is EU6 ;)

Zelfs mét sjoemelsoftware?

Geplaatst:

Zelfs mét sjoemelsoftware?

Dat was het punt net. Zonder die software zou hij EU3 zijn ipv EU5 :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

:lolz:

Of een heel stuk trager.

Geplaatst:

Panamera e-hybrid verkoopt in aantallen dubbel zoveel als de diesel.

Rijdt nochtans helemaal niet als een volwaardige Porsche.  Mijn eigen indruk was dezelfde als die beschreven wordt door BMWMB

Conclusie: fiscale badge-kopers die zich dat waarschijnlijk nog serieus gaan beklagen ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dag @@Jef! Da's lang geleden! :-)

yep...  veel te weinig tijd om op twee fora te lullen, dus ik ben hier zelden actief.

En vermits mijn gezever niet altijd bepaald objectief te noemen is en mijn professionele voorkeur voor één of ander Japans hybride luxemerk er vaak nogal dik bovenop ligt :geek: , zijn er hier maar weinig topics waar mijn aanwezigheid zal getolereerd worden. ;) 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

hebben wij mekaar gisteren gesproken naast een rood ronddraaiende 964?

Geplaatst:

yep...  veel te weinig tijd om op twee fora te lullen, dus ik ben hier zelden actief.

En vermits mijn gezever niet altijd bepaald objectief te noemen is en mijn professionele voorkeur voor één of ander Japans hybride luxemerk er vaak nogal dik bovenop ligt :geek: , zijn er hier maar weinig topics waar mijn aanwezigheid zal getolereerd worden. ;)

Getolereerd des te meer!

Of je mening daarin ook gevolgd zal worden, is een ander paar mouwen. :-D

Geplaatst:

hebben wij mekaar gisteren gesproken naast een rood ronddraaiende 964?

Euh...  heb je't tegen mij?

Dan niet, sorry... ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in