gTa 28.076 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Verkocht dat eigenlijk nog, de diesel? Want ondertussen is het model toch al oud en er is de hybrid voor als het fiscaal echt optimaal mag zijn? Quote
Alexanderr 36.251 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Verkocht dat eigenlijk nog, de diesel? Want ondertussen is het model toch al oud en er is de hybrid voor als het fiscaal echt optimaal mag zijn? Ze hebben een Panamera Diesel Edition gemaakt, dat ging er vlot uit eerlijk gezegd Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Verkocht dat eigenlijk nog, de diesel? Want ondertussen is het model toch al oud en er is de hybrid voor als het fiscaal echt optimaal mag zijn? De diesel rijdt tenminste nog plezant. Een hybride daarentegen... Ook blijft de diesel veel goedkoper, waardoor ik steeds voor de diesel zou kiezen tussen deze 2. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Pana diesel was nog EU5, de rest is EU6 Zelfs mét sjoemelsoftware? Quote
ir_fuel 58.440 Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 Zelfs mét sjoemelsoftware? Dat was het punt net. Zonder die software zou hij EU3 zijn ipv EU5 1 Quote
Jef 653 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Verkocht dat eigenlijk nog, de diesel? Want ondertussen is het model toch al oud en er is de hybrid voor als het fiscaal echt optimaal mag zijn? Panamera e-hybrid verkoopt in aantallen dubbel zoveel als de diesel. Rijdt nochtans helemaal niet als een volwaardige Porsche. Mijn eigen indruk was dezelfde als die beschreven wordt door BMWMB Conclusie: fiscale badge-kopers die zich dat waarschijnlijk nog serieus gaan beklagen 1 Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Dag @@Jef! Da's lang geleden! :-) Quote
Jef 653 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Dag @@Jef! Da's lang geleden! :-) yep... veel te weinig tijd om op twee fora te lullen, dus ik ben hier zelden actief. En vermits mijn gezever niet altijd bepaald objectief te noemen is en mijn professionele voorkeur voor één of ander Japans hybride luxemerk er vaak nogal dik bovenop ligt , zijn er hier maar weinig topics waar mijn aanwezigheid zal getolereerd worden. 1 Quote
flupke73 10.963 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 hebben wij mekaar gisteren gesproken naast een rood ronddraaiende 964? Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 yep... veel te weinig tijd om op twee fora te lullen, dus ik ben hier zelden actief. En vermits mijn gezever niet altijd bepaald objectief te noemen is en mijn professionele voorkeur voor één of ander Japans hybride luxemerk er vaak nogal dik bovenop ligt , zijn er hier maar weinig topics waar mijn aanwezigheid zal getolereerd worden. Getolereerd des te meer! Of je mening daarin ook gevolgd zal worden, is een ander paar mouwen. :-D Quote
Jef 653 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 hebben wij mekaar gisteren gesproken naast een rood ronddraaiende 964? Euh... heb je't tegen mij? Dan niet, sorry... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.