Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Zojuist, BelgianRally zei:

Beniuwd, deze ochtend nog eens een A5 gespot en vind het echt een geslaagd model.

Idd! Ziet er echt goed uit, zelfs in basistrim. 

Geplaatst:

Ik heb er na 2 jaar vorige week eindelijk eens eentje live gezien in Duitsland. Een berline.

Ik moest eerlijk gezegd 2 keer kijken welk model het was. Wel geslaagd.

Geplaatst:

Ik ben vooral benieuwd naar de aandrijflijn, en hoop dat het geen hybride is met honderden kilo's aan componenten voor een elektrische aandrijving, zoals bij de M5.

Geplaatst:

Maken ze bij vag nog 6- en 8-cilinders zonder hybride?

Geplaatst:
10 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik ben vooral benieuwd naar de aandrijflijn, en hoop dat het geen hybride is met honderden kilo's aan componenten voor een elektrische aandrijving, zoals bij de M5.

Ik zou bijna vrezen van wel, ik zie meer M5s rondrijden dan de nieuwe A5. 

Geplaatst:
15 minuten geleden, Super95 zei:

De S modellen hebben een mild hybridesysteem. S5 heeft een 6-cilinder nafte 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Benieuwd op basis van welke motor ze zijn vertrokken. Men spreek van 635pk gecombineerd met de batterij.

Geplaatst:

Bruut. Achterkant is wel erg agressief, maar lelijk kan je het niet noemen. Net zoals bij de 3 vs M3 zou ik in dit geval ook eerder voor het beschaafdere broertje opteren en dan een S5 verkiezen boven dit.

Geplaatst:
2 uren geleden, Super95 zei:

V6 hybrid van de panamera vermoedelijk?

In hoop van niet, die 2.9 kon mij niet overtuigen. 

Geplaatst:

Bruut & sexy (heupen)! ❤️ 

Stevig muiltje, wel. :D 
Uitlaatjes hadden ook een smidge subtieler gemogen.

Maar bon: waauw

Geplaatst:

Trekhaak zal wellicht niet meer lukken met zo'n knalpot(ten). Overall look is wel bruut, enkel uitlaten had ik graag wat meer uit elkaar zien staan.

Interieur blijft wel mottig, hoe ongezellig kan je het maken met al die schermen.

Geplaatst:

Die uitlaten lijken wel gefotoshopped LOL. 

Voor mij toch een beetje té veel in my face.

Voor de rest knap wel met die brede schouders.

Audi interieurs zijn écht een pak achteruit gegaan jammer genoeg. Vorige generaties waren zoveel subtiel knapper. Zeker die pianolak overal..bah bah.

Geplaatst:

Ik vind het interieur niet verkeerd, want als ik goed kijk zie ik nappaleder aan de bovenkant van deuren en dashboard, en Alcantara dat vanuit de deuren ook doorloopt aan de onderkant van het dashboard. Die grote schermen zijn nu eenmaal niet meer weg te denken, maar hier is het gelukkig een breed scherm, maar niet te hoog, waardoor er nog een deftige middenconsole overblijft, en iet dus niet alles scherm is. 

Achterste wielkassen zijn idd heel breed. Ben benieuwd naar meer foto's, en andere kleuren. Mijn keuze zou de Avant zijn.

Wat mij ook opvalt zijn de wielen, die dezelfde zijn als van de etron GT RS Performance, die nu optioneel volledig zwart kunnen zijn.

Geen trekhaak, dan zal het sowieso geen auto voor mij zijn. 

Geplaatst:
40 minuten geleden, gTa zei:

Da’s nog een understatement. Natuurlijk is het (duidelijk) een ICE & daar moeten we blij voor zijn. Maar eerlijk, véél te groot. Eens te meer tegenstrijdig dat ze geen kabaal meer mogen maken tegenwoordig. 

Geplaatst:

Heupen. :inlove: Alcantara stuurtje. :inlove:

Geplaatst:
2 minuten geleden, BMWMB zei:

Wat mij ook opvalt zijn de wielen, die dezelfde zijn als van de etron GT RS Performance. 

Viel mij ook meteen op…. En eigenlijk, als je de wagen in profiel bekijkt heeft ‘ie qua designtaal ook wel wat weg van de GT. Was al de hele tijd mijn indruk dat de Audi’s van tegenwoordig beetje organischer gevormd zijn op basis van de GT. Dit is er nu wel het bewijs van. Die brede heupen ook weer. 

Geplaatst:
23 uren geleden, Super95 zei:

Porsche, Lambo en Bentley hebben nog non-hybrid modellen, niet?

Geplaatst: (aangepast)
15 minuten geleden, Polygoon zei:

Porsche, Lambo en Bentley hebben nog non-hybrid modellen, niet?

Idd, maar zeer weinig.

aangepast door Super95
Geplaatst:
4 uren geleden, Logic zei:

Viel mij ook meteen op…. En eigenlijk, als je de wagen in profiel bekijkt heeft ‘ie qua designtaal ook wel wat weg van de GT. Was al de hele tijd mijn indruk dat de Audi’s van tegenwoordig beetje organischer gevormd zijn op basis van de GT. Dit is er nu wel het bewijs van. Die brede heupen ook weer. 

De GT is dan ook hun 'snoepje'. 

Geplaatst:
Op 18/2/2026 om 10:18, gTa zei:

Dat was ook mijn eerste idee. 't Is echt wel gek, dit.

Geplaatst:

Man toch... 

De Sedan weegt 2.355 kg schoon aan de haak, en de Avant maar liefst 2.370 kg. Daarmee is de RS5 gewoon zwaarder dan een A8

• Grappig 2
  • Whut?! 1
Geplaatst:
12 minuten geleden, Roger zei:

spacer.png

Het lijkt precies of dat rooster uitpuilt.  

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid