Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
31 minuten geleden, BMWMB zei:

mij boeit de achterbank niet veel, temeer ik er zelf nooit zit, en als we met ons gezin op stap gaan is de etron GT zeker ruim genoeg, want we zijn allemaal maar tussen de 1.60m en 1.78m groot. Zelf zit ik dus redelijk naar voren, dus ik heb al een paar lange mensen achter mij meegenomen, en heb toch nooit geklaag gehoord. Dus de achterbank zal zeker wel in orde zijn. Het minst praktische is de koffer, en dat er geen trekhaak onder kan.

Taycan Sport Turismo moeten kopen hé, als die trekhaak voor de fietsendrager moet dienen.   
https://newsroom.porsche.com/christophorus/nl/2021/400/taycan-cross-turismo-ebikes.html#:~:text=De Porsche Taycan Cross Turismo,van de ingenieurs in Weissach.

Geplaatst:
1 uur geleden, Logic zei:

Ah, dus toch. Dat zal <gok ik> dan het effect zijn van de ‘foot garage’ waardoor de zitting van de achterbank in de GT iets minder hoog moet zijn. Da’s voor mij de eerste keer om het zo concreet in cijfers te zien (geen afbreuk aan de Q6, gezien de vloeropbouw vergelijkbaar is met 99% van alle EV’s). Merci voor de update!

vloer tov zitting van de achterbank hoogte vond ik beter in de Q6 dan de A6 etron sportback. Bij de A6 hebben ze de zitting iets lager geplaatst om de ruimte te creëren voor romp+hoofd, maar dan heb je minder ruimte voor de benen. Bij de Q6 heb je dit probleem niet. Zie foto van het internet van een A6 etron SB

Audi A6 e-tron Sportback review, performance, features, interior, range and  specs. - Introduction | Autocar India

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
1 uur terug, Logic zei:

Ik ben nog maar goed een jaar geleden gestart met MTB’en, dus toen ik de etron GT kocht was een trekhaak geen noodzaak. 

Geplaatst:
Op 6/3/2025 om 21:55, ex-Mooseman zei:

In België moet een brandblusser binnen handbereik van de bestuurder zitten.

in andere landen is die zelfs niet nodig.

Met een blusapparaat uit een auto kan je trouwens amper iets aanvangen:  veel te weinig poeder, en bovendien niet geschikt voor alle types branden (ABC-poeder, geen ABCDE zoals in de bekende 6 kg-poederblussers in gebouwen (of zelfs 9 kg op ADR-vrachtwagens)

Sorry maar mijn haar komt er zo van recht dat ik die oude koe even uit de gracht sleur.

Een E brand bestaat niet. Ik heb nog nooit elektriek zien branden. Nog nooit.

Elektriek kan een oorzaak zijn, maar de werkelijke brand is altijd een combinatie van ABCD, afhankelijk wat er fikt.

En een D brand is geen pretje. Dat is duur poeder om te blussen.

Als zo een li-ion batterij uitfikt is dat een D brand, geen E.

De meeste gebouwen waar ik kom en zelfs op de schepen zijn die 6kg blusserkes een ABC.

Ik ben nog maar een paar keer een blusser mer vermelding D tegengekomen en dat was speciaal geval enkel voor D.

Een vaste installatie op basis van poeder buiten beschouwing gelaten. Dat zijn aparte beesten.

Ik weet het, het klinkt als :

image.png.babe915a73cb512dac90989a7b2cd1ab.png

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ja, ze smijten ermee tegenwoordig.

Geplaatst:
11 uren geleden, ir_fuel zei:

Nou, die is chagrijnig. :popcorn:

20j geleden was ‘ie ongetwijfeld vol lof over een Alfa 159SW, … en hoe omschrijf je die zitpositie dan, geplet als vleessaus tussen de lasagnevellen?

Geplaatst:

Ik volg 'm wel in zijn mening over het in de Formule 1 stappen... Dat moet toch zeer veel geld kosten, en de kans dat je aan de top geraakt is eerder klein, denk ik dan. Steek dat geld in het verbeteren van uw producten, of bespaar, zodat de tent rendabeler wordt, want met de Chinese invasie zal het er voor de Europese merken niet gemakkelijker op worden. 

Geplaatst:
11 uren geleden, BMWMB zei:

Ik volg 'm wel in zijn mening over het in de Formule 1 stappen... Dat moet toch zeer veel geld kosten, en de kans dat je aan de top geraakt is eerder klein, denk ik dan. Steek dat geld in het verbeteren van uw producten, of bespaar, zodat de tent rendabeler wordt, want met de Chinese invasie zal het er voor de Europese merken niet gemakkelijker op worden. 

+1, ik kan hem daarin volgen en ook op gebied van andere opmerkingen, maar niet op alles. Bijvoorbeeld zijn verbruik van 22.5kWh/100km vind ik wat kort door de bocht. Deze ochtend met een Q6, die een hoger verbruik dan de A6 heeft, een 21.3kWh gehaald op 68km inclusief autostrade.

Geplaatst:
14 uren geleden, BMWMB zei:

F1 brengt wel makkelijk geld op sinds er een budgetplafond is.

Geplaatst:
23 hours ago, Martini Racing said:

F1 brengt wel makkelijk geld op sinds er een budgetplafond is.

"makkelijk"

:D 

Geplaatst:
1 uur terug, ir_fuel zei:

"makkelijk"

:D 

Fak, daarmee dat dieje Robo-advisor van Revolut niks opbrengt, het F1 fonds zit ook in het portfolio. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid