Ga naar inhoud

Velgen 17" voor golf 6


Niko80

Aanbevolen berichten

Ik zou andere velgen willen voor onze Golf 6,maar zie door het de bomen niet meer.

Dus alle suggestie zijn welkom,wel niet groter dan 17" want hij wordt niet verlaagd.

Dus shoot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier misschien nog een nuttige link voor velgen (wel enkel OEM die hier staan)

http://www.myturbodiesel.com/1000q/wheels/17-vw-wheels-5x112.htm

Avignon (of Avington) vind ik wel knap onder een Golf VI. Geertt zijn vriendin heeft die onder hare Golf liggen.

Zandvoort

ClassiXs (heb ze zelf, vind dit de knapste velg voor een Golf V en staan ook knap onder een VI)

Onyx

Seattle (origineel Golf VI)

Salamanca (origineel Golf VI)

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar hebt gij de uwe gehaald en hoeveel kosten ze? mag pm als je dat kiever hebt.

Gekocht via Marktplaats. Verkoper was VAG-parts, zitten net over de Nederlandse grens. Die kopen testwagens op en verkopen die in onderdelen. Toffe kerels! Ik heb € 700,- betaald voor mijn velgen. Waren nog splinternieuw en zaten 4 splinternieuwe Potenza's op.

Weet niet of er iets voor u tussenzit momenteel:

http://www.vag-parts.nl/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=109

aangepast door gl3nn
Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks, zal het haar zeggen :P

Focus is aan de kanten van Weert over kop gegaan door het verkeerd inschatten van zo'n verkeersremmer (zo'n vierkant 'eilandje'/blokje in het midden van de baan). Was nog van de vorige eigenaar van ons huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 17" avignons van m'n dame:

Thumb resize.

Thumb resize.

G6 BM, dus met de standaard 'verlaagde' ophanging, en velgen via het forum kunnen scoren voor 300 euro

das idd zeer proper,maar volgens de garage mag het niet meer zijn dan 15" door de BM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekocht via Marktplaats. Verkoper was VAG-parts, zitten net over de Nederlandse grens. Die kopen testwagens op en verkopen die in onderdelen. Toffe kerels! Ik heb € 700,- betaald voor mijn velgen. Waren nog splinternieuw en zaten 4 splinternieuwe Potenza's op.

Weet niet of er iets voor u tussenzit momenteel:

http://www.vag-parts.nl/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=109

Niks te vinden,dus moet ge mij de uwe verkopen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid