Ga naar inhoud

Garmin nuLink! 1695 met ingebouwde coyote


Wouter

Aanbevolen berichten

Zijn er mensen die 't hebben ? Zoja zijn jullie er tevreden van ?

iCoyote op mijn telefoon geeft de laatste tijd problemen (raakt niet meer verbonden met de coyote database) en de Wikango app voor android/iPhone vind ik niet echt stabiel. Nu dacht ik dat 't dom zou zijn een apart coyote-toestel voor bijna € 200 te kopen wanneer een Garmin nuLink! 1695 uitgerust is met coyote.

Werkt de coyote op deze gps even goed als het standalone toestel ? Zijn de andere functies op deze Garmin handig ?

Bij 't toestel krijg je 1 jaar alle live-diensten gratis, en 3 maanden gratis coyote abo.

't Is zo dat mijn TomTom Go al een paar jaar oud is en sommige maps een beetje outdated zijn, afaik werkt deze Garmin zichzelf bij.

De Garmin nuLink! 1695 staat voor maar 169 euro te koop op http://www.pdashop.be/product/111612/garmin-nulink-1695.html

Ik vraag me af waarom m'n nog een gewoon coyote toestel zou kopen dan ?

Zijn er trouwens nog alternatieven ?

Mijn vereisten zijn:

- liefst zo compact mogelijke gps

- ingebouwde coyote

- automatisch en liefst levenslang (gratis) updaten van de maps

- alle kaarten van Europa aanwezig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vader heeft zo eentje gehad en ik vond het niet echt super.. Het gewone normale Coyote toestel werkt beter imo. Hij gaf bv. plaatsen aan met biepsignaal op de autostrade waar ze wel eens konden staan eventueel. Alle flitsplaatsen dus. Of je dat kan instellen, geen idee.

Verkenners weergeven doet ie ook, na lang zoeken in de instellingen. Maar volgens mij geeft hij verkenners weer voor-en achter je, of in een straal van zoveel km, want dat waren er altijd veel te veel. Zelfs op gewone weggetjes.

De Coyote is eigenlijk heel afwezig op het toestel lijkt het wel. Precies of ze willen hem een beetje op de achtergrond houden. Want alle Coyote instellingen zijn moeilijk te vinden in de menu's. Ook een flitser afdrukken, of bevestigen is een hele zoektocht in het begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dat, maar gebruik dat eigenlijk te weinig om er iets zinnigs over te zeggen.

die coyote functie is indd niet zo duidelijk als op een coyote

maar vraag het eens aan dirkbruyns (van flitsservice.be of zoiets) van AF, die weet er veel over te vertellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ding werkt naar behoren :). De interface van de geïntegreerde coyote is anders dan de gebruikelijke coyote maar de efficiëntie is zeker hetzelfde. Verder is het een zeer leuke navi om mee te werken en is de afwerking echt top.

Kan hem alleen maar aanraden! Ook veel geluk gehad, is 30 euro in prijs duurder geworden sinds gisteren op dezelfde site waar ik 'm heb besteld.. (gpsshop.be/coolblue).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb sinds 2 maand zo'n 1695 Nu!Link. Van de GPS ben ik content, maar met de Coyote kan ik precies niet goed overweg :lol:

-bij mij in de straat (klein straatje met relatief weinig verkeer) heb ik vaak 100 à 200 'medeweggebruikers', als ik de snelweg op rijd worden dat er 5 à 10 ofzo. Hoe moet ik die dingen interpreteren? Ik vermoed dat die naast de snelweg verkenners telt in een straal van x kilometer ofzo?

-vorige week naar Oostenrijk gegaan, en in Oostenrijk en Duitsland deed dat ding NIETS. In het begin toen we over de grens gereden waren gaf ie nog verkenners aan, na een tijdje niet meer; geen verkenners, geen risicozones, geen mobiele flitsers en zelfs geen vaste flitspalen. Kan niet de bedoeling zijn denk ik?

Wat zijn jullie ervaringen met dat ding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds 2 maand zo'n 1695 Nu!Link. Van de GPS ben ik content, maar met de Coyote kan ik precies niet goed overweg :lol:

-bij mij in de straat (klein straatje met relatief weinig verkeer) heb ik vaak 100 à 200 'medeweggebruikers', als ik de snelweg op rijd worden dat er 5 à 10 ofzo. Hoe moet ik die dingen interpreteren? Ik vermoed dat die naast de snelweg verkenners telt in een straal van x kilometer ofzo?

-vorige week naar Oostenrijk gegaan, en in Oostenrijk en Duitsland deed dat ding NIETS. In het begin toen we over de grens gereden waren gaf ie nog verkenners aan, na een tijdje niet meer; geen verkenners, geen risicozones, geen mobiele flitsers en zelfs geen vaste flitspalen. Kan niet de bedoeling zijn denk ik?

Wat zijn jullie ervaringen met dat ding?

Allereerst, in Duitsland en Oostenrijk en sinds kort ook Frankrijk is een GPS met coyote verboden, daarmee dat het niet werkt.

Naar die verkenners moet je niet zien, op binnenwegen is dat idd met een straal. Melden kan je doen door op het icoon "opgegeven snelheid" (bvb "70")te drukken en dan kiezen mijn richting of tegenrichting. Ik vind het zeer goed, maakt minder van zijn tak (te veel piepen) dan een gewone coyote maar toch steeds duidelijk als er een paal of mobile controle is... Ook is het abonnement per maand (10euro) dacht ik.

Overigens vind ik de GPS zelf zéér goed, Vlaamse vrouwenstem is een must en zeer snel en makkelijk te bedienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst, in Duitsland en Oostenrijk en sinds kort ook Frankrijk is een GPS met coyote verboden, daarmee dat het niet werkt.

Naar die verkenners moet je niet zien, op binnenwegen is dat idd met een straal. Melden kan je doen door op het icoon "opgegeven snelheid" (bvb "70")te drukken en dan kiezen mijn richting of tegenrichting. Ik vind het zeer goed, maakt minder van zijn tak (te veel piepen) dan een gewone coyote maar toch steeds duidelijk als er een paal of mobile controle is... Ook is het abonnement per maand (10euro) dacht ik.

Overigens vind ik de GPS zelf zéér goed, Vlaamse vrouwenstem is een must en zeer snel en makkelijk te bedienen.

gps vind ik top, daarmee heb ik geen spijt dat ik het toestel heb aangeschaft. Of beter gekregen :D

Maar vorig weekend hadden we een Coyote V1 en deze GPS langs elkaar hangen. Dat de coyote-functie op de gps het in het buitenland laat afweten, tot daar, maar er werd me geen enkele vaste flitsbak gesignaleerd (wat de coyote V1 wel telkens deed). Ik verwacht toch dat hij tenminste die meldt... dat hoort zelfs een standaard gps zonder coyote-functie te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gps vind ik top, daarmee heb ik geen spijt dat ik het toestel heb aangeschaft. Of beter gekregen :D

Maar vorig weekend hadden we een Coyote V1 en deze GPS langs elkaar hangen. Dat de coyote-functie op de gps het in het buitenland laat afweten, tot daar, maar er werd me geen enkele vaste flitsbak gesignaleerd (wat de coyote V1 wel telkens deed). Ik verwacht toch dat hij tenminste die meldt... dat hoort zelfs een standaard gps zonder coyote-functie te doen.

Dan is er toch iets mis... Bij mij mist ie er geen enkele, zelfs die er pas bijgeplaatst zijn en mobiele geeft ie ook aan. Toch je settings eens checken.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid