Ga naar inhoud

Het mooie wintervuile, vettig geragde auto/patserbak/paupermobiel topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
5 uur geleden zei Stancke:

Lol... aan containerpark richting Parklaan

Ik vermijd dat stuk. Ruikt er precies naar dode beesten. Voor iemand van Sint-Pieters ken jij wel goed Beernem. 

Geplaatst:
Ik vermijd dat stuk. Ruikt er precies naar dode beesten. Voor iemand van Sint-Pieters ken jij wel goed Beernem. 

Ben niet van Sint-Pieters hoor [emoji5]
Geplaatst:
8 uur geleden zei Stancke:

Ben niet van Sint-Pieters hoor emoji5.png

Oeps. Brugge dan. Of ej nu een doeningske in Beernem gekocht? 

Geplaatst:
Op 8-12-2016 om 17:01 zei Stancke:

Achterwisser mag NIET gebruikt worden!

Inderdaad! Daarnaast denk ik dat dat toch ook niet anders kan dan krassen maken in een ruit ...

Geplaatst:
12 minuten geleden zei Alexanderr:

Inderdaad! Daarnaast denk ik dat dat toch ook niet anders kan dan krassen maken in een ruit ...

Ijskrabbers maken krassen, ruitenwissers vallen dan nog mee....

Geplaatst:

De ijskrabber heb ik afgeschaft en een busje HaaGeeruitenontdooierspray in de auto gelegd. Werkt super :)

Geplaatst:

Valt te bezien wat je wil bereiken.

Als je 'n mooie uniforme couche wil hebben, dan is de halve maan door de achterruitenwisser (en de strepen door aflopend sproeierWasser) niet wat je wil. Als je een "ik heb in één ruk door een stuk woestijn gereden" look wil, dan heb je dat niet nodig. 't Is eerder een 'kortstondig' vuil.

Als 't gewoon zo vuil mogelijk moet zijn, dan is de halve maan met afloopstrepen wel wenselijk. Ikzelf heb daar helaas meteen een "onverzorgd"-gevoel bij, alsof de auto al véél te lang niet gewassen is. Als je dat wil: perfect OK.

Geplaatst:

Ik maak graag zo'n mooi proper kijkgaatje door een smerige achteruit at a touch of a button :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Een ontbrekende centercap en gewiste achterruit.

Een aanval op mijn OCD...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

ontbrekende logo is idd haast niet mee te leven :( op 19/12 krijgt hij een nieuw :)

Gewiste ruit is omdat die halve maan teveel Turken aantrok

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mooi kleurtje. Verkenning Zeeland Classic 2017?

Geplaatst: (aangepast)

.

imageproxy (11).jpg

aangepast door Jupke
fixed by Jupke :)
  • Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Gewoon een foto uploaden via het paperclipje dan werkt dat wel :roll:

Geplaatst:
Gewoon een foto uploaden via het paperclipje dan werkt dat wel :roll:

Letterlijk de eerste keer dat ik dat hoor, merci!
Geplaatst:

Da's 't klote, hé, aan zo'n zelfgemaakte livery. Dan moet je je bandendruk gaan checken en dat is zo'n dilemma........ 

Geplaatst:
Zojuist zei Porker:

Letterlijk de eerste keer dat ik dat hoor, merci!

Er is al wéken een probleem met Tapatalk foto's ( ik denk dat @dragonfly uit miserie gewoon z'n mentions heeft afgezet :D ), wat dus best lastig is voor de niet tapatalkende members hier.

Ma bon, we zien de lekkere Porsche nu :up: 

Geplaatst:

Begint vuiler te worden.. Zou hem eens moeten wassen.. al geleden van september of zo dat ik hem gewassen heb. En sindsdien 1 of 2 keer afgespoten met de HD omdat ik hem wou wassen (grofste vuil en remstof van de wieldoppen), maar er dan niet aan begonnen wegens geen zin. [emoji38]

IMG_20161213_153530.jpg

Geplaatst:
1 uur geleden zei Ian:

Begint vuiler te worden.. Zou hem eens moeten wassen.. al geleden van september of zo dat ik hem gewassen heb. En sindsdien 1 of 2 keer afgespoten met de HD omdat ik hem wou wassen (grofste vuil en remstof van de wieldoppen), maar er dan niet aan begonnen wegens geen zin. emoji38.png

Geen haast, hij is nog proper. Bij mij zijn ruiten, lichten en nummerplaat meestal proper. De rest is meestal vuil.

Geplaatst:
Geen haast, hij is nog proper. Bij mij zijn ruiten, lichten en nummerplaat meestal proper. De rest is meestal vuil.

Op foto valt het minder op, maar al bij al valt het idd nog mee. :D Als het een zwarte was zou het meer opvallen wss (één van de redenen dat ik liever geen zwarte auto meer wil).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in