Ga naar inhoud

Het mooie wintervuile, vettig geragde auto/patserbak/paupermobiel topic


walter

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, Gixxer zei:

Leggen jullie bij regen dan telkens even de ruitenwissers uit voor je hem in achteruit zet?

Ik zet die optie af als het kan, ja :) .

Of ik koop een coupé :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had drie dagen gaan werken met de MINI van madam Moose (ze wou gaan kerstshoppen met de twee mini-madam-moosen, en dan is dat kot toch wel wat kleintjes).

Gezien spruiten, wortelen en k weet niet wat nog meer momenteel geoogst wordt, was dat autootje verdubbeld in gewicht van de modder die er aan plakte.
Gezien we morgen elk weer met de eigen auto op baan gaan, heb ik de MINI uit eerlijke schaamte maar gewassen. En een laagje wax gelegd.

De ene proper, de ander staat nog slekkevet onder de carport. Dat zal voor na nieuwjaar zijn, dan heb ik een paar dagen vrijaf.
434246f723461f6493af79b4cae73a79.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik die achterruitenwisser nooit, ik zou niet weten waarom ik door de achterruit moet kunnen kijken. (lukt trouwens wel nog altijd, alleen iets waziger)

Met de camionet van het werk waar ik vaak overdag mee rij gaat dat ook niet, dus ben al gewoon om alleen de buitenspiegels te gebruiken. (en de auto heeft dan ook nog een achteruitrijcamera en parkeersensoren die de camionet ook niet heeft)

aangepast door knight-rider
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/12/2018 om 09:45, Gixxer zei:

Leggen jullie bij regen dan telkens even de ruitenwissers uit voor je hem in achteruit zet?

 

Volvo :inlove:

 

D348D8DB-F7AC-4554-9F1F-50BE64362859.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, brjefs zei:

Vandaag op de terugweg nog stevig wat zout geschept, morgen eens door de carwash duwen :lol:

imageproxy.php?img=&key=d4fdafa3d32b3e6c

5827A152-97EF-4714-8300-8F327E3304D6.jpeg

00558C7A-5E24-4E00-B5D4-E047B5E9D99D.jpeg

Wat een vette kar jongeuh.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier begint er zich toch ook al een laagje te vormen.... al is grijs wel een fijne kleur om het vuil te verbergen. Tot je hem wast en het verschil ziet :D

 

DSC03644.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid