Sibo Berebrouckx 206 Geplaatst: 24 februari 2025 Geplaatst: 24 februari 2025 Hallo allemaal! Na een succesvolle eerste editie vorig jaar, proberen we er een minstens even plezant vervolg aan te breien! Dit jaar zal de rondrit doorgaan op 6 april. We komen opnieuw rond 12h samen te Hangaar 27 in Sint-Truiden voor een koffietje of iets fris. Het roadbook (bol-pijl of gpx) zal 150 à 160 km zijn over de Haspengouwse boerenbaantjes richting en over de taalgrens. Afsluiten doen we dit jaar met een lekkere BBQ in een unieke setting, opnieuw te Hangaar 27. Inschrijving is dit jaar € 100 / wagen, inclusief passagier en BBQ voor twee personen. Zonder passagier deelnemen kan ook, dan betaal je € 70. Vorig jaar waren er enkele forummers en ik heb gezien dat er dit jaar al opnieuw enkele zijn ingeschreven, heel fijn! Wellicht zijn er nog meer geïnteresseerden hier? Inschrijven: www.your-tickets.be/events/JCIEnRoute2025 FB: https://fb.me/e/8sfYMzaCQ Ohja: zelfde disclaimer als vorig jaar gezien de standaarden hier hoog liggen: ik heb geen PJH talent en ben zeker geen pro. Het roadbook gaat door Haspengouw, richting Huy en Jodoigne. Het zijn hier helaas niet allemaal biljartlakens, maar regelmatig ook wat minder optimaal wegdek . Ik amuseer me altijd rot hier in de buurt, maar afhankelijk van het weer is het soms wat rally-style. Daarom zeker niet minder plezant! Dat zullen de deelnemers van vorig jaar kunnen bevestigen. Hieronder nog wat beelden van vorig jaar. Hopelijk tot dan! 3 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 25 februari 2025 Geplaatst: 25 februari 2025 Ik wou dat ik ook die dag vrij was. Maar helaas 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 25 februari 2025 Geplaatst: 25 februari 2025 12 uren geleden, Sibo Berebrouckx zei: Het roadbook gaat door Haspengouw, richting Huy en Jodoigne. Het zijn hier helaas niet allemaal biljartlakens, maar regelmatig ook wat minder optimaal wegdek . Men kan slechts schilderen op het canvas dat er ligt Je kunt van Haspengouw geen Dolomieten maken ofzo, dus dat is normaal. Ik ben er bij met de Morgan. Maw: hopelijk geraak ik er 2 Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 25 februari 2025 Geplaatst: 25 februari 2025 6 uren geleden, PJH zei: Men kan slechts schilderen op het canvas dat er ligt Je kunt van Haspengouw geen Dolomieten maken ofzo, dus dat is normaal. Ik ben er bij met de Morgan. Maw: hopelijk geraak ik er Morgan? Heb jij een Morgan? Welke? Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 25 februari 2025 Geplaatst: 25 februari 2025 (aangepast) of beter gezegd, waar is zijn topic met alle details en foto's 25 februari 2025 aangepast door Liquid Li0n Quote
-Fred- 824 Geplaatst: 25 februari 2025 Geplaatst: 25 februari 2025 13 minuten geleden, Tjeu zei: Morgan? Heb jij een Morgan? Welke? Vervoer:Exige/M3W/318is 3 wheeler Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 25 februari 2025 Geplaatst: 25 februari 2025 1 uur geleden, -Fred- zei: Vervoer:Exige/M3W/318is 3 wheeler Held Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 25 februari 2025 Geplaatst: 25 februari 2025 Ik ga de avond ervoor naar een trouwfeest, ga het zondag rustig aan doen en gewoon passagieren... 8 uren geleden, PJH zei: Ik ben er bij met de Morgan. Maw: hopelijk geraak ik er bij @PJH als hij er geraakt. 1 Quote
Populair bericht PJH 21.018 Geplaatst: 25 februari 2025 Populair bericht Geplaatst: 25 februari 2025 3 uren geleden, Tjeu zei: Morgan? Heb jij een Morgan? Welke? 10 Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 25 februari 2025 Geplaatst: 25 februari 2025 1 uur terug, PJH zei: Is dat die van Alexander? Echte droomkar Fack zeg Als we elkaar nog eens tegekomen wil ik wel eens een ritje Een puntje van kritiek: echt wel geen PJH foto dit. Zo fletse kleuren en voorwiel lijkt wel ovaal. Maar zelf dan doet het geen afbreuk aan de heerlijkheid van dit karretje. Nice nice nice, proficiat makker! Quote
Sibo Berebrouckx 206 Geplaatst: 25 februari 2025 Auteur Geplaatst: 25 februari 2025 Op 24/2/2025 om 20:58, Ward zei: Top, ich bin dabei 13 uren geleden, PJH zei: Men kan slechts schilderen op het canvas dat er ligt Je kunt van Haspengouw geen Dolomieten maken ofzo, dus dat is normaal. Ik ben er bij met de Morgan. Maw: hopelijk geraak ik er Heerlijk, je was één van de eerste inschrijven zelfs! Heel benieuwd om die Morgan eens te zien . Ik wist ook totaal niet dat je dat in de garage hebt staan, dus ik was verbaasd toen ik het las bij je inschrijving. Heb je die al lang? Quote
Sibo Berebrouckx 206 Geplaatst: 25 februari 2025 Auteur Geplaatst: 25 februari 2025 Op dit moment zijn + 60 % van de inschrijvingen Porsche, de Morgan zal dus een welgekomen afwisseling zijn . Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 26 februari 2025 Geplaatst: 26 februari 2025 Is er een maximaal aantal deelnemers? Moet de agenda nog even bekijken en een co zoeken Als het past probeer ik aan te sluiten! Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 26 februari 2025 Geplaatst: 26 februari 2025 12 uren geleden, Sibo Berebrouckx zei: Ik wist ook totaal niet dat je dat in de garage hebt staan, dus ik was verbaasd toen ik het las bij je inschrijving. Heb je die al lang? Nog maar net. Gezien de Lotus-problematiek blijft aanhouden met de dealer en hij de auto dus niet wil teruggeven heb ik iets anders gekocht als zoethoudertje. Deftige foto's zijn er nog niet echt want er is al redelijk wat aan gewerkt in die 2 maand dat hij hier staat. Ik ga mijn facebook relatiestatus aanpassen naar "it's complicated" denk ik, want een vlotte relatie is het nog niet geweest :') 1 1 Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 26 februari 2025 Geplaatst: 26 februari 2025 4 minuten geleden, PJH zei: Nog maar net. Gezien de Lotus-problematiek blijft aanhouden met de dealer en hij de auto dus niet wil teruggeven heb ik iets anders gekocht als zoethoudertje. Deftige foto's zijn er nog niet echt want er is al redelijk wat aan gewerkt in die 2 maand dat hij hier staat. Ik ga mijn facebook relatiestaties aanpassen naar "it's complicated" denk ik, want een vlotte relatie is het nog niet geweest :') Ding is amper een zakdoek groot, vreemd dat daar zoveel mis aan kan gaan. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 26 februari 2025 Geplaatst: 26 februari 2025 Het is eigenlijk echt opmerkelijk dat je zo weinig onderdelen kunt hebben en dat toch zo slecht kunt maken idd Quote
Challazer 4.457 Geplaatst: 26 februari 2025 Geplaatst: 26 februari 2025 7 minuten geleden, PJH zei: Ik ga mijn facebook relatiestaties aanpassen naar "it's complicated" denk ik, want een vlotte relatie is het nog niet geweest :') Je hebt toch al heel veel onder haar rok mogen zitten en er aan mogen foefelen. 1 Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 26 februari 2025 Geplaatst: 26 februari 2025 1 minuut geleden, Tjeu zei: Ding is amper een zakdoek groot, vreemd dat daar zoveel mis aan kan gaan. Nu ben je er mee aan het lachen Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 26 februari 2025 Geplaatst: 26 februari 2025 19 minuten geleden, PJH zei: Nog maar net. Gezien de Lotus-problematiek blijft aanhouden met de dealer en hij de auto dus niet wil teruggeven heb ik iets anders gekocht als zoethoudertje. Deftige foto's zijn er nog niet echt want er is al redelijk wat aan gewerkt in die 2 maand dat hij hier staat. Ik ga mijn facebook relatiestaties aanpassen naar "it's complicated" denk ik, want een vlotte relatie is het nog niet geweest :') vandaar dat er dus nog geen topic is 1 Quote
Sibo Berebrouckx 206 Geplaatst: 27 februari 2025 Auteur Geplaatst: 27 februari 2025 Op 26/2/2025 om 08:13, Monterey Jack zei: Is er een maximaal aantal deelnemers? Moet de agenda nog even bekijken en een co zoeken Als het past probeer ik aan te sluiten! Je hebt nog wel even tijd om in te schrijven. Voor een mx-5 maken we altijd plaats! Er zal trouwens ook een .gpx zijn, zodat je ook zonder co kan meedoen als je wil. 1 Quote
Sibo Berebrouckx 206 Geplaatst: 3 maart 2025 Auteur Geplaatst: 3 maart 2025 Intussen met 23 wagens. Zeker niet verkeerd een maand op voorhand, maar daar kunnen er absoluut nog heel wat bij! Zondag opnieuw gaan verkennen en het ziet er naar uit dat het heel wat fijne km's worden. Inschrijven is dus de boodschap! Quote
Sibo Berebrouckx 206 Geplaatst: 28 maart 2025 Auteur Geplaatst: 28 maart 2025 Roadbook voor 95 % klaar en de locatie voor de tussenstop ligt ook zo goed als vast. Zin in! Intussen met 43 auto's en een mooie verscheidenheid. Dus best tevreden, al kunnen er altijd nog enkele extra. Inschrijvingen sluiten maandag 31/03! 2 Quote
Fastflupke 163 Geplaatst: 28 maart 2025 Geplaatst: 28 maart 2025 Meerijden gaat niet lukken maar ik zit in de buurt dus kom ik misschien even kijken als ik tijd heb 1 Quote
Cyrano.ak 2.635 Geplaatst: 6 april 2025 Geplaatst: 6 april 2025 Op 25/2/2025 om 17:12, Denniske zei: Ik ga de avond ervoor naar een trouwfeest, ga het zondag rustig aan doen en gewoon passagieren... bij @PJH als hij er geraakt. Gespot. Maar dat is niet gemakkelijk 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.