Ga naar inhoud

JCI En Route 6 april 2025

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Merci voor de fijne rit! Geen gemakkelijke regio om iets leuks in elkaar te boxen maar oprecht verrast door wat leuke baantjes die ik nog niet kende. Fijne sfeer ook, leuke mix aan auto's en toffe mensen. 

Passagier zijn bij @PJH in de M3W was ook zalig, wat een schoonheid zeg. En de "auto" was ook tof! 

Tot volgend jaar! 

• Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Geplaatst:

Topritje dat uiteindelijk bij mij thuis passeerde 😃 Echt van genoten samen met mijn zoon als co!

Ook veel bekende gezichten, leuke sfeer en mooie nieuwe baantjes ontdekt. Dank daarvoor!

Tot volgend jaar @Sibo Berebrouckx 😉

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Geestig! Echt van genoten :inlove: 

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

al een idee wanneer er nog eens een rit zou zijn? dit jaar nog eentje of pas volgend jaar opnieuw begin april?

Geplaatst:

Als er een vervolg zou komen zal het inderdaad pas voor volgend jaar zijn, maar ik denk dat dit de laatste editie was. Ik vond het twee jaar heel plezant om te doen, maar er kruipt enorm veel tijd in.

Zeg nooit nooit natuurlijk. Misschien dat iemand anders uit de club het nog wil overnemen, maar ik denk van niet.

• Whut?! 1
  • Verdrietig 4
Geplaatst:
Op 22/4/2025 om 12:58, Sibo Berebrouckx zei:

maar er kruipt enorm veel tijd in.

Je zei het al op de dag zelf. Jammer natuurlijk 😞 Mensen zien dat allemaal niet hoeveel tijd daarin kruipt, maar het is het uiteindelijk wel waard vind ik als je al die dikke ketels ziet rondrijden :inlove: 

Al dat stilstaan is voor niks goed, dus we moeten ons best doen dat de boel draait 🙂 

Ik durf wedden dat je binnen een maand of 4 alweer aan het plannen bent :D 

• Grappig 1
  • 9 maanden later...
Geplaatst:

Blokkeer 17/05/2026 maar al in de agenda's!

Ook al zei ik hierboven dat het de laatste keer was… er komt toch een vervolg. 🎉 Een paar andere leden steken dit keer het roadbook in elkaar, zodat ik er zelf wat minder werk aan heb.

We hebben er in ieder geval wel terug veel zin in!

Ik maak er binnenkort nog een nieuw topic voor.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Tedju, heb een rally voor porsche mechelen dan

• Verdrietig 2
Geplaatst:

Afhankelijk van de voetbalkalender ben ik ook van de partij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid