Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur terug, gTa zei:

Naamloos-1.jpg

'BUILD YOUR DREAMS'  ging daar ook wel op passen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
55 minuten geleden, Super95 zei:

De nieuwe a5 is wel geslaagd vind kk, knapper dan de a4 ervoor.

Daar ben ik het mee eens.

Ik vind de huidige A6 nochtans niet verkeerd in de juiste configuratie.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Allee mannen, … kijk terug naar pagina 1.  🤷‍♂️
Dat lijkt mij eerder één van de knapste Audi’s van het moment.
De spec doet natuurlijk veel. 

Effectief, met elke iteratie zijn de Audi’s organischer gevormd (en Hyundai had dat ooit ook), tot daar de spagaat in de vergelijking. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Lelijk kan je het niet noemen, maar ik wordt er ook niet warm van. Audi had een krachtige designtaal in 2010-2018, met modellen die nu nog steeds mijn hoofd doen draaien. Deze A6 (en bij uitbreiding het volledige gamma) gaat op in de massa. A5 vind ik dan iets beter gelukt, vooral door de compactere proporties

Geplaatst:

't Is een stijlbreuk die ik niet weet te smaken. De A5 is achteraan niet verkeerd, maar de voorkant vind ik drie keer niks, en in de flank zitten ook bijna geen kenmerkende lijnen. Het interieur vind ik een duidelijke achteruitgang ten opzichte van de B9. En bij de A6 ook, die schermen over de hele breedte zien er gewoon niet uit, maar da's persoonlijk.

Geplaatst:
23 uren geleden, JanC zei:

't Is een stijlbreuk die ik niet weet te smaken. De A5 is achteraan niet verkeerd, maar de voorkant vind ik drie keer niks, en in de flank zitten ook bijna geen kenmerkende lijnen. Het interieur vind ik een duidelijke achteruitgang ten opzichte van de B9. En bij de A6 ook, die schermen over de hele breedte zien er gewoon niet uit, maar da's persoonlijk.

Ik kan wel volgen. Geen echte stijlbreuk maar evolutie (aangewakkerd door de GT misschien), met nog meer organische vormen. Aan de Concept C te zien, zal de slinger niet verder doorslaan. Die geeft mij weer het gevoel van de 2007 Audi A5… terug meer eenvoud, daarom nog niet hoekig. Ik had één van de eerste exemplaren v/d A5 en herinner me ook nog goed de impact van die DRL’s -wat toen echt nieuw was- waardoor mensen op de snelweg aan de kant gingen alsof ik een blauw zwaailicht had opstaan. 😅 Onlangs nog eentje in dezelfde uitvoering gezien (zoals de allereerste persfoto’s), moeilijk te vatten dat het design al 20j oud is. 

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Ik denk de nieuwe Allroad... 

spacer.png

Geplaatst:

AI usage gone wrong

Geplaatst:

De Allroad. Ipv plastieken wielkastverbreders, is nu de carrosserie effectief breder geworden, met ook van die verluchtingssleuven achter de voorwielen. Heel dik!

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

11cm breder dan een gewone! Grote fan van.

• Whut?! 1
Geplaatst:

nice, voorproefje van de RS6 versie?

Geplaatst:

Grote kanshebber om binnen 2 jaar onze Discovery mee te vervangen, als ik mijn vrouw meekrijg!

Motorisaties?

Geplaatst:

Allroad. :inlove:

Blijft toch een liefde, en al zeker deze. Hoe vet staat die.

Geplaatst:

Dit subtiel verlagen en dikke 22'ers eronder. 🤩

Geplaatst:
1 uur terug, BMWMB zei:

Dit subtiel verlagen en dikke 22'ers eronder. 🤩

ze hebben die net subtiel verhoogd 😆

• Grappig 2
Geplaatst:

Q7 vond ik ook al 'vet', deze nog meer: knap!!!

Geplaatst:

Yes! Heel erg geslaagd! 

Geplaatst:

Ik las ergens (autogefügl) dat ie te verkrijgen is met de brede koets. Dus wellicht is er ook een standaard versie?

Geplaatst:
1 uur terug, Super95 zei:

Zou cool zijn als je die koets ook op een s6 kreeg.

Zou cool zijn als je 'slechts' die ook op een RS6 kreeg 😆

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in