Ga naar inhoud

F30 335i / E92 M3


toere

Aanbevolen berichten

Of uw vrouw blijft thuis en de kinderen gaan mee, is dat geen goed gedacht?:yes:

maar ge houd waarschijnlijk te veel van uw vrouwke om ze alleen thuis te laten zeker? :inlove:

Echt zalig zo'n 335i int rood, zonder M-pack. lekker incognito!

en die sound is zo verslavend (als zal de m3 altijd wel ietsje beter klinken)

Tis een moeilijke keuze hé, ik zou er niet willen voorstaan zenne.

aangepast door Dax1994
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen zin om met mijn gloednieuwe auto om de haverklap in de concessie te staan voor allerhande problemen.

Wat een flauwe redenering, alsof elke nieuwe auto een probleemauto is, dan zou iedereen dus 2 jaar moeten wachten of tot de FL voordat ze een auto zouden kopen.

Ik zou voor de nieuwe 3 serie gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of uw vrouw blijft thuis en de kinderen gaan mee, is dat geen goed gedacht?:yes:

maar ge houd waarschijnlijk te veel van uw vrouwke om ze alleen thuis te laten zeker? :inlove:

Echt zalig zo'n 335i int rood, zonder M-pack. lekker incognito!

en die sound is zo verslavend (als zal de m3 altijd wel ietsje beter klinken)

Tis een moeilijke keuze hé, ik zou er niet willen voorstaan zenne.

Of ik ga alleen op reis :D

Yep is een moeilijke keuze :

enerzijds de goedkopere maar toch al 4 jaar "oude" M3 met de V8 sound om kippevel van te krijgen

anderzijds een splinternieuw model 3serie met toch ook wel potente motor die zijn mannetje goed staat op de vlaamse wegen

maar het is geen M3 ...

Wat een flauwe redenering, alsof elke nieuwe auto een probleemauto is, dan zou iedereen dus 2 jaar moeten wachten of tot de FL voordat ze een auto zouden kopen.

Ik zou voor de nieuwe 3 serie gaan.

' Tis da he ...

zelf heb ik geen schrik om deze nieuwe 3 te kopen , maar ik twijfel er geen seconde aan dat een E92 M3 kwa power en belevenis toch wel een serieuze trap hoger staat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een flauwe redenering, alsof elke nieuwe auto een probleemauto is, dan zou iedereen dus 2 jaar moeten wachten of tot de FL voordat ze een auto zouden kopen.

Ik kan u toch makkelijk een deel wagens opsommen waar dat het geval is, en dat zijn geen Franse auto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan u toch makkelijk een deel wagens opsommen waar dat het geval is, en dat zijn geen Franse auto's.

Geef dan. Wel recente auto's en niet het vorig model E-klasse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan u toch makkelijk een deel wagens opsommen waar dat het geval is, en dat zijn geen Franse auto's.

Twijfel daar niet aan dat dit regelmatig gebeurd , maar het is nu niet dat iedere nieuwe auto een probleem geval is he :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef dan. Wel recente auto's en niet het vorig model E-klasse.

Eh Timo, als je al niet mag teruggaan tot het vorig model E klasse kan je gewoon geen uitspraken doen over betrouwbaarheid he. Dat weet je pas als een auto 6 jaar oud is ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste generatie ML

Eerste generatie Touareg

Eerste generatie Cayenne S

Eerste generatie 2.0TDI motoren van VW

De 1.4TFSI met 160pk van VW

BMW E60 M5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste generatie ML

Eerste generatie Touareg

Eerste generatie Cayenne S

Eerste generatie 2.0TDI motoren van VW

De 1.4TFSI met 160pk van VW

BMW E60 M5

En ik heb ook mijn deel gehad met mijn vorige A4 B8...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de M3's beginnen te zakken in prijs !

Deze die ik had getest van bij Powercars stond te koop voor 47k : nu 43k

En nog een paar andere zijn 2-3k gezakt in 1 week tijd .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik overweeg sterk om onze M3 te houden. We kunnen de wagen van de leasing overkopen voor minder dan de helft van de nieuwprijs. Hierdoor wordt de M3 dus veel goedkoper wat VAA betreft. Wat me echter tegenhoudt is om 'm ooit terug verkocht te krijgen. Wie wil er over 2 jaar € 10.000,- BIV voor zo'n tweedehands M3 betalen?

:(

Zo'n 135i/335i kosten maar rond de € 1.000,- BIV. Deze gaan hierdoor net veel interessanter worden op termijn.

aangepast door BMWMB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is juist, maar ik denk dat het toch wat moeilijker is om als Belg in die landen een auto verkocht te krijgen, net zoals wij ook liever in eigen land een auto kopen. We gaan enkel naar het buiteland is het echt goedkoper is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik overweeg sterk om onze M3 te houden. We kunnen de wagen van de leasing overkopen voor minder dan de helft van de nieuwprijs. Hierdoor wordt de M3 dus veel goedkoper wat VAA betreft. Wat me echter tegenhoudt is om 'm ooit terug verkocht te krijgen. Wie wil er over 2 jaar € 10.000,- BIV voor zo'n tweedehands M3 betalen?

:(

Zo'n 135i/335i kosten maar rond de € 1.000,- BIV. Deze gaan hierdoor net veel interessanter worden op termijn.

Toch niet meer het maximum van BIV als de auto 4-5 jaar oud is ?

Klopt , BIV 335i is een lachertje als je vergelijkt met vroeger .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik overweeg sterk om onze M3 te houden. We kunnen de wagen van de leasing overkopen voor minder dan de helft van de nieuwprijs. Hierdoor wordt de M3 dus veel goedkoper wat VAA betreft. Wat me echter tegenhoudt is om 'm ooit terug verkocht te krijgen. Wie wil er over 2 jaar € 10.000,- BIV voor zo'n tweedehands M3 betalen?

:(

Zo'n 135i/335i kosten maar rond de € 1.000,- BIV. Deze gaan hierdoor net veel interessanter worden op termijn.

De biv zakt toch met de leeftijd van de auto en word een nieuwe M3 niet 'maar' rond de 8000 ipv 10000 euro?

Verstuurd van mijn GALAXY SII met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch niet meer het maximum van BIV als de auto 4-5 jaar oud is ?

Klopt , BIV 335i is een lachertje als je vergelijkt met vroeger .

De biv zakt toch met de leeftijd van de auto en word een nieuwe M3 niet 'maar' rond de 8000 ipv 10000 euro?

Ja en nee.

Ja die zakt.

Nee die zakt niet want die kl**tz*kk*n die die regel hebben opgesteld passen de leeftijdscorrectie toe in de formule, voor plafonnering van het bedrag.

Ik zal hier eens een lijstje zetten van wat ik had uitgerekend voor een GT3:

BIV.png

BIV2.png

BIV3.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid