Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 minuten geleden, BMWMB zei:

Dat was mijn vraag hé, in België.

dan moeten deze personen nog maar even tot 2027 wachten 😉 als ze geen dikke 6 cilinder diesel willen...😍

Geplaatst:

Ik wil ook wel zo'n dikke diesel, maar in dit land is dat gewoon te duur geworden. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

274592480

274592319

Ook de nieuwe Audi SQ7 heeft een V8 benzinemotor, maar dan eentje die nog krachtiger is dan de vorige. In de nieuwe Audi SQ7 brengt de achtcilinder maar liefst 600 pk en 800 Nm op de been, meer nog dan in de Nuvolari!

Met die oerkracht stampt de Audi SQ7 vanuit stilstand in 3,7 seconden naar een snelheid van 97 km/h (60 mph). Dat er vooralsnog enkel Amerikaanse cijfers zijn, is veelzeggend, want vooralsnog is de Audi SQ7 alleen aan de Amerikaanse markt voorgesteld. De SQ7 heeft er een achttraps automaat, adaptieve luchtvering en quattro-vierwielaandrijving, waarbij de nadruk op de achterwielen ligt. Volgens Audi is het mogelijk het gros van het koppel naar de achterwielen te sturen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid