ir_fuel 58.276 Geplaatst: 20 december 2025 Geplaatst: 20 december 2025 10 minutes ago, Tjeu said: Interieur van zo een Q4 etron al eens bekeken? Dat is pas beschamend voor een audi badge. Ik vind oprecht het interieur van een B8 Passat kwalitatiever ogen en aanvoelen dan bij die Q4 etron. Veel ev's hebben de ziekte van "oei het is duur om te bouwen maar de prijs moet laag genoeg" en dan gaan ze besparen op andere vlakken, zoals in het interieur. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 20 december 2025 Geplaatst: 20 december 2025 (aangepast) 49 minuten geleden, ir_fuel zei: Veel ev's hebben de ziekte van "oei het is duur om te bouwen maar de prijs moet laag genoeg" en dan gaan ze besparen op andere vlakken, zoals in het interieur. Zijnde dan wel vooral bij de westerse merken. 20 december 2025 aangepast door Tjeu Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 20 december 2025 Geplaatst: 20 december 2025 Het is niet omdat het er bij sommige Chinezen chique uit ziet, dat het ook echt kwalitatief is. Recent een aantal BYD’s, Jaecoo… van naderbij bekeken, en dat was toch ook ene gevalletje van chique mais pas cher. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 20 december 2025 Geplaatst: 20 december 2025 2 uren geleden, ex-Mooseman zei: Het is niet omdat het er bij sommige Chinezen chique uit ziet, dat het ook echt kwalitatief is. Recent een aantal BYD’s, Jaecoo… van naderbij bekeken, en dat was toch ook ene gevalletje van chique mais pas cher. Lijkt me niet slechter dan 'ook niet chique, maar wel duur." Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 11 januari Geplaatst: 11 januari Ik kijk uit naar donderdag, want dan ga ik naar het Salon van Brussel. Altijd leuk om auto's te besnuffelen, en ik kijk vooral uit om deze Polestar 5 nog eens te zien. Deze Polestar 5 stond al in Knokke, maar daar stond 'm met een zwart interieur, en nu staat 'm in Brussel met dat Zinc interieur, wat ik heel graag eens wil zien irl. Ik moet bekennen dat ik dit echt wel een zeer knappe auto vind. Let op de range. In knokke had de zwarte nog een actieradius van 300km met 58%, wat 517km bij 100%. Deze heeft duidelijk last van de koude, want nu is het 410km met 94%, wat 436km is bij 100%. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.