Super95 410 Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari 4 uren geleden, Riskitalltowin zei: Onze firmawagens moeten volledig neutraal zijn; geen blingbling toestanden zijn toegelaten. Ik zou eens met een nieuwe GLC EV proberen 1 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari 4 minuten geleden, Super95 zei: Ik zou eens met een nieuwe GLC EV proberen Onze HR zou het niet door hebben mocht die patserbling niet expliciet op de offerte staan Quote
Krikkie 9.828 Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari https://nl.toyota.be/modellen/toyota-c-hr 1 Quote
tuscani 11.787 Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Denk dat quasi iedereen hier hem al in het echt gezien heeft zeker? Quote
Cyrano.ak 2.633 Geplaatst: 11 februari Geplaatst: 11 februari Nee, want jouw "Google"-info was fout. 4 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari De offertekluchten blijven maar door gaan. Dus bij offerte 1 had ik nog wat budget over. Tommie aan het werk gezet en een wat extra’s uit de optielijst genomen. Vandaag na veel aandringen de offerte van Arval ontvangen.. Ik heb nog meer budget over… Dus ja, nu nog maar proberen de m-sportzetels en een trekhaak in de leaseslet te krijgen. Moest ik dus ooit dicht genoeg tegen mijn te spenderen budget geraken, dan geraakt die kist dus nog besteld. En de logische vraag waarom geen i5? Ik ben beperkt in cijfertjes en letters: Audi tot 5, BMW tot 4 en Mercedes tot C… Probeer er geen logica achter te zoeken.. 3 Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari Wat is er logisch aan een i5 nemen boven dit? Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari 31 minuten geleden, Riskitalltowin zei: Gezien het lease budget Ik snap het nog altijd niet. Omdat je dan kan zeggen dat je 5 rijdt ipv 3? Waarin zou een i5 beter of logischer zijn dan deze vraag ik me af. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari 11 uren geleden, Dawud zei: Ik snap het nog altijd niet. Omdat je dan kan zeggen dat je 5 rijdt ipv 3? Waarin zou een i5 beter of logischer zijn dan deze vraag ik me af. Ik zou het ook niet weten. Ik had liever terug een Audi gehad, liefst Q6/A6 etron en wat wel deftig te configureren valt in het budget. En vanaf je dan modellen kleiner gaat, Q4 ofzo, dan merk je echt wel het verschil binnenin. Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari 1 uur terug, Riskitalltowin zei: Ik zou het ook niet weten. Ik had liever terug een Audi gehad, liefst Q6/A6 etron en wat wel deftig te configureren valt in het budget. En vanaf je dan modellen kleiner gaat, Q4 ofzo, dan merk je echt wel het verschil binnenin. Collega met hetzelfde budget als mij (i5) heeft net een zeer mooi aangeklede Q6 met grootste batterij in ontvangst genomen. Misschien niet zo een goede voorwaarden daar? Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari 1 uur terug, Dawud zei: Collega met hetzelfde budget als mij (i5) heeft net een zeer mooi aangeklede Q6 met grootste batterij in ontvangst genomen. Misschien niet zo een goede voorwaarden daar? Ik mag van hogerop niet shoppen in de klasse i5, A6, Q6, EQE, etc... hoewel het budget het zou toelaten Quote
tuscani 11.787 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari 3 uren geleden, Dawud zei: Ik ken nog zo'n bedrijven. allemaal dezelfde cat. zoals i4 en consoorten en enkel directie met I5. Puur om het verschil op de parking te hebben. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari 35 minutes ago, tuscani said: Ik ken nog zo'n bedrijven. allemaal dezelfde cat. zoals i4 en consoorten en enkel directie met I5. Puur om het verschil op de parking te hebben. Ja stel je voor dat door saloncondities ofzo iemand lager op de ladder een dikkere bak kan scoren. Dat zou echt een schande zijn. Bende kleine kinderen ... Quote
DRIVER-W 1.753 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari Dat zijn dan ook andere budgetklasses. Quote
Super95 410 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari 1 uur terug, ir_fuel zei: Ja stel je voor dat door saloncondities ofzo iemand lager op de ladder een dikkere bak kan scoren. Dat zou echt een schande zijn. Bende kleine kinderen ... Tot er een externe zijn Panamera parkeert naast zijn head of department zijn i5. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari 11 minutes ago, Super95 said: Tot er een externe zijn Panamera parkeert naast zijn head of department zijn i5. Ik herinner me nog van in de goeie oude tijd (pre 2012) van die stoten, en dat dat niet in dank werd afgenomen. Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari 2 uren geleden, tuscani zei: Ik ken nog zo'n bedrijven. allemaal dezelfde cat. zoals i4 en consoorten en enkel directie met I5. Puur om het verschil op de parking te hebben. Bij ons omgekeerd… directie rijdt bescheiden met i4’s. Ik rijd privé g31 540i en een collega een g60 520i Levert ook weleens wat gespreksstof met collega’s (niet met directie) 1 Quote
Krikkie 9.828 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari Idem met commentaar dat ik beter ergens anders ga staan, was wel vooral met de Cayman, naast de X5 komen ze zelfs niet parkeren omdat die te breed is voor de vakken. Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari 11 uren geleden, Riskitalltowin zei: Ik zou het ook niet weten. Ik had liever terug een Audi gehad, liefst Q6/A6 etron en wat wel deftig te configureren valt in het budget. En vanaf je dan modellen kleiner gaat, Q4 ofzo, dan merk je echt wel het verschil binnenin. Heb zelf een Q6 maar hoorde toch van veel mensen dat de Q4 efficienter is en evenveel binnenruimte heeft. Ik dacht dat hij dit jaar ook met het dashboard van de Q6/A6 komt. Q4 merk ik voornamelijk dat hij niet zo breed is als de Q6. Verder zou ik niet weten waarom je een i5 ipv een iX3 zou nemen (ok, i5 heeft wel voordelen), maar als we naar alle nadelen die altijd over EVs aangehaald worden, is de iX3 de betere keuze dan de i5, je hebt 30% kleinere batterij en kunt trager laden. Kan zelfs zijn dat je de i5 minder goed kunt uitrusten, vermits met de toekomstige facelift de restwaarde mogelijks lager zal liggen. Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari Geen suv > suv. Ik snap de keuze voor een i5 perfect. Al is het maar om niet in een vermomd busje te moeten zitten. 1 1 Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari Op 14/2/2026 om 22:11, BelgianRally zei: Heb zelf een Q6 maar hoorde toch van veel mensen dat de Q4 efficienter is en evenveel binnenruimte heeft. Ik dacht dat hij dit jaar ook met het dashboard van de Q6/A6 komt. Q4 merk ik voornamelijk dat hij niet zo breed is als de Q6. Verder zou ik niet weten waarom je een i5 ipv een iX3 zou nemen (ok, i5 heeft wel voordelen), maar als we naar alle nadelen die altijd over EVs aangehaald worden, is de iX3 de betere keuze dan de i5, je hebt 30% kleinere batterij en kunt trager laden. Kan zelfs zijn dat je de i5 minder goed kunt uitrusten, vermits met de toekomstige facelift de restwaarde mogelijks lager zal liggen. Ben zelf eigenaar geweest van F10 5-reeks, 3-reeksen F en G, X3 G01, en nu 5-reeks G31. Het is de interieurafwerking en budget richting doordachte details waarvoor je het hogere segment wilt rijden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.