Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
7 uren geleden, krikke zei:

Zou de 40 sdrive dezelfde batterijcapaciteit krijgen? Dan moet die toch 900 km kunnen halen op een volledige lading denk ik dan. Een 600 km in de zomer met 80%. 

En de 3-reeks zal wel volledig op hetzelfde platform komen zeker. Als er een 40 s-drive versie met grote batterij komt van de i3, zal die qua range wel een heel pak beter zitten nog.

Maar... is dat eigenlijk nog relevant?

Geplaatst:
Op 7/9/2025 om 19:49, gewoon ik zei:

Welk interieur? Ze leveren wat de dag van vandaag verkoopt. Een plastieken venstertablet met een scherm aan en een vierkant stuur.

Tot daar het cocoon gevoel of alles is naar de chauffeur gericht.

22 uren geleden, Maxime S zei:

Ben ik de enige die absoluut niet vrolijk wordt van zo'n dashboard... !? 😭
Als je dat nog een dashboard kan noemen... 

Exterieur vind ik wel geslaagd.

22 uren geleden, Polygoon zei:

Dat stuur :lolz: 

21 uren geleden, BelgianRally zei:

idd, hier hetzelfde. Exterieur kan me echt wel smaken, maar het interieur en zeker dat stuur kunnen mij minder bekoren. Nu op de facelift moeten ze toch iets hebben om te verbeteren.

Maar dit zal een succes worden, 10/15k goedkoper dan een vergelijkbare Q6, +/-20% grotere batterij en de 800V techniek. Benieuwd wanneer de Audi prijzen zullen zakken.

Zoals ik in het GLC EV topic ook al zei vraag ik me hetzelfde af: Zijn er echt klanten die behoefte hebben aan die lichtgevende grille of aan zo een groot scherm eigenlijk? Wie zit daar nu eens echt op te wachten? 

En het voordeel bij de Mercedes is dat het een gewoon stuur is, wat hebben ze hier inderdaad bij BMW liggen doen...en dan nog met die haptic feedback rommel erbovenop.

Geplaatst:

Mocht er geen vraga naar zijn, het was anders helaas.

En als iedereen het doet, dan verlies je er geen klanten door.

Geplaatst:
2 hours ago, Liquid Li0n said:

Zijn er echt klanten die behoefte hebben aan die lichtgevende grille

Ja

• Grappig 1
  • Whut?! 1
Geplaatst:
1 uur terug, ir_fuel zei:

Ja

damn.

ge gaat toch niet zeggen dat gij vroeger naar den auto5 ging voor zo een lichtgevende logo's of grille?

Geplaatst:

Hij ging voor die rode led in zijn koffer.

Geplaatst:
1 hour ago, Tommie said:

Aangaande kleurtjes:

image.png.1f3fe99c67abcf4b15663f9fb3744ff2.png

"special request"

AKA 5K ex btw voor de kleur op uw kar van 70k?

Geplaatst:
24 minutes ago, Liquid Li0n said:

damn.

ge gaat toch niet zeggen dat gij vroeger naar den auto5 ging voor zo een lichtgevende logo's of grille?

Begrijpend lezen is je sterkste kant niet he.

• Grappig 1
Geplaatst:
6 minuten geleden, ir_fuel zei:

"special request"

Nee, op een iX3 is dat 3700 euro BTWe. En de kleur voor een 'gewone' metaalkleur - zijnde 850 euro BTWe - valt weg uiteraard.

Geplaatst:
Just now, Tommie said:

Nee, op een iX3 is dat 3700 euro BTWe. En de kleur voor een 'gewone' metaalkleur - zijnde 850 euro BTWe - valt weg uiteraard.

"valt weg". Man maths van de autoverkoper :lolz:

Het blijft 4500 euro voor de kleur ipv 1028 voor een metaalkleur.

• Grappig 1
Geplaatst:

Awel ja? De opleg is 3500 euro BTWi ten opzichte van een uni witte, wat geen 5k + BTW is. Toch? 

Geplaatst:
Just now, Tommie said:

Awel ja? De opleg is 3500 euro BTWi ten opzichte van een uni witte, wat geen 5k + BTW is. Toch? 

Je zegt net dat die kleur 3700 euro ex btw moet kosten. Een uni witte is geen metaalkleur. Hoe kom je dan aan 3500 BTWi aan opleg voor de kleur?

Geplaatst:

Benieuwd om dat ocean wave eens te zien. Compleet nieuwe kleur denk ik? Of is die al te zien op een ander model? Space silver ziet er ook mooi uit. Verder weinig spannende keuzes

Geplaatst:

Space silver is dat dan hetzelfde als het Spacegrey dat we nu al kennen ?   

Geplaatst:
11 minuten geleden, ir_fuel zei:

Je zegt net dat die kleur 3700 euro ex btw moet kosten. Een uni witte is geen metaalkleur. Hoe kom je dan aan 3500 BTWi aan opleg voor de kleur?

Ik bedoelde van een metaalkleur, scusi.

Geplaatst:
6 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Space silver is dat dan hetzelfde als het Spacegrey dat we nu al kennen ?   

Nee, Spacesilver is het grijs dat we nu al kennen op de iX1 bv.

Spacegrau is een kleur die we vroeger op de F15, F10, enz... aanboden.

Geplaatst:
4 minutes ago, Tommie said:

Ik bedoelde van een metaalkleur, scusi.

Welja, maar dan ben je al aan het opleggen voor een kleur. Dat bedoel ik dus met man maths :D 

Geplaatst:

Ah, dan is het toch de kleur die ik voor ogen had.  'Onze' bestelde iX1 is ook in Spacesilver. 

Er zit een zweempje paars & bruin in, waardoor het een warme tint krijgt.  Contrasteert ook heel mooi met de zwarte elementen

Geplaatst:
39 minuten geleden, ir_fuel zei:

"special request"

Terug naar de jaren 70.

Waar je de prijs van een 2e auto aan opties uitgeeft om je auto te voorzien van opties (ah meneer wenst een radio en een antenne voor die radio, ...)

Alleen hadden ze daar een kleurkaart die bestond uit zwart, wit, 2 tinten rood, 2 tinten blauw, 2 tinten groen, 3 tinten bruin en dan pas in de kleuropties kwam. Idem met interieurkleuren.

Geplaatst:

erg zot moet je nochtans niet doen in de opties vind ik. Uitrusting lijkt me vrij compleet. 

Geplaatst:

Is eucalyptus green ook geen nieuwe kleur? Lijkt wat op aventurine zo te zien. 

Geplaatst:
1 uur geleden, ir_fuel zei:

Begrijpend lezen is je sterkste kant niet he.

kon zijn dat jij een van die klanten bent he 🤔

• Taal izan 1
Geplaatst:
54 minuten geleden, -Fred- zei:

erg zot moet je nochtans niet doen in de opties vind ik. Uitrusting lijkt me vrij compleet. 

zal eens kijken of deze stoelventilatie en stoelmassage standaard heeft zoals de chinese EVs dus.

• Taal izan 1
Geplaatst:
3 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

zal eens kijken of deze stoelventilatie en stoelmassage standaard heeft zoals de chinese EVs dus.

Is er nu iemand die dit interieur knap vind...ik begrijp dit niet

image.png.a3c584cc76589d222d81baaa0882064e.png

• Grappig 1
  • Whut?! 1
  • Taal izan 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid