Jump to content

Mercedes-Benz W123


Maaher

Recommended Posts

Jawel toch, je ziet daar toch zeer duidelijk de kortere haartjes van die wegslijten, nl. in de manier waarop licht daarmee speelt? Ik vind dat ook 't nadeel van dat "langharig" fluweel, dat je die zetels met proper kuisen nooit "nieuw" krijgt, i.t.t. stof of (kwalitatief) leder.

Link to comment
Share on other sites

3 uur geleden zei Carlito:

Neen, slijt amper itt leder

ja hallo. Als ik de stoelen zie van een maat met zijn (groen) interieur en vergelijk met ander is zijn stof het meest versleten met minst aantal kilometers.

Maar een echt lederen interieur zie je ook niet zoveel, meestal mb-tex

Link to comment
Share on other sites

Zot eigenlijk, sommige optieprijzen. Airco kost tot 20% van de autonieuwprijs. Autotelefoon nog meer. ABS ook zo ontiegelijk duur. Dz duurste Becker radio ook. Gek :-)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei gewoon ik:

ja hallo. Als ik de stoelen zie van een maat met zijn (groen) interieur en vergelijk met ander is zijn stof het meest versleten met minst aantal kilometers.

Maar een echt lederen interieur zie je ook niet zoveel, meestal mb-tex

Mbtex slijt niet. Maar ik heb ook nog maar weinig versleten velours interieurs gezien

Link to comment
Share on other sites

2 uur geleden zei gTa:

Zot eigenlijk, sommige optieprijzen. Airco kost tot 20% van de autonieuwprijs. Autotelefoon nog meer. ABS ook zo ontiegelijk duur. Dz duurste Becker radio ook. Gek :-)

 

Een '16 E200d kost 3,4 maal meer dan een '83 200D.

Als je de prijzen van de opties met dezelfde factor vermenigvuldigd kom je (in Euro) op:
- Airbag: 3.000 euro
- ABS: 4.750 euro
- Airco: 7.300 euro

En dat (15.000 euro aan opties) is tegenwoordig allemaal standaard! (en dan heb ik nog alleen maar de opties die beginnen met A genomen :D )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 uur geleden zei Carlito:

Mbtex slijt niet. Maar ik heb ook nog maar weinig versleten velours interieurs gezien

fluweel kan gaan klitten als het vuil wordt.

MBtex was voor beroepschauffeurs bedoeld, taxi's edm, en is dus idd beresterk. 

Link to comment
Share on other sites

Is die mbtex vergelijkbaar met leatherette van bmw? Ik heb dat in mijn z3 en daar ben ik wel enorm tevreden van. Ziet er nog als nieuw uit terwijl vele lederen interieurs in z3's er belangen niet zo deftig uit zien.

Link to comment
Share on other sites

MBtex Is beresterk maar 't is übervoos. Da's inderdaad echte taxi-zetelbekleding: glossy, gletsie, gore geperforeerde skai. Bah. "Zag er uit als leder" my ass.
Het Z3 leatherette is een typische Amerikaanse zetelbekleding. Dat wordt daar nu nog vaak gebruikt als ultra-cheape zetelbekleding. Ik moet het ook niet.

Sorry, gewoon ik, niet persoonlijk opnemen. Jouw kar blijft even awesome. <3

Link to comment
Share on other sites

standaardstof >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> MBtex

eigenlijk: alles >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> MBtex

 

Link to comment
Share on other sites

Zojuist zei gTa:

standaardstof >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> MBtex

eigenlijk: alles >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> MBtex

Dus wiskundig gezien: standaardstof = alles.

Complimentje hé @gewoon ik :D

Link to comment
Share on other sites

7 uur geleden zei gTa:

Dus wiskundig gezien: standaardstof = alles.

Complimentje hé @gewoon ik :D

enkel die van serie I en II. Die van serie III is volledig stof en mist een flink stuk charme vind ik.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions