Ga naar inhoud

Autogerelateerde studies


tato

Aanbevolen berichten

Ik volg automotive management in VIVES in kortrijk.

Gelijkaardig aan de IVA opleiding.

IVA, meest overgewaardeerde opleiding in Automotive. Zie maar waar Pablo staat.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

IVA, meest overgewaardeerde opleiding in Automotive. Zie maar waar Pablo staat.

No offence, maar dat ligt voor een stuk aan pablo zijn houding denk ik. Ik zou na zo lang thuis zitten alles aanvaarden waar ik ervaring kan opdoen in sales. En nee, dat gaat heus niet het beste eerst zijn. Maar als je ervan bent overtuigd dat je er zal geraken en je vecht er voor, dan geraak je er ook IMO..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij doe je nog steeds best Autotechnologie of gewoon Bedrijfsmanagement, veel breder en als je de skills/capaciteiten hebt moet je niet staan zwaaien met de vod "automotive management". Te benauwd vind ik zulke studies.

 

Zoals eerder gezegd: zie dat je eerst je schoonmoeder kunt verkopen, daarna kan je alles verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pablo heeft een paar missers gedaan... Hij is geen geboren verkoper, deed niet de bachelor en is erna niet in de verkoop van eender wat gegaan, maar anderzijds vind ik het ook een beetje krom om in NL een cursus marketing te gaan volgen die je even goed in BE kan volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent Cardiff Business School vergeten. Zonder twijfel één van de top scholen qua automotive in de wereld.

1. Prof.Dr. Garel Rhys. Hij werd enkele jaren geleden door AutoExpress verkozen als één van de top 50 meest invloedrijke mensen in de automobilesector in de laatste 125 jaar.

2. Prof.Dr. Dan Jones, auteur van "The Machine that Change the World", "Lean Thinking", etc. Een wereldautoriteit op gebied van auto supply chain.

Als je bij die twee heren bent langsgeweest, dan doet dat een heel pak deuren open.

 

Geven die twee pipo's nog les? Ik heb nog niet veel gehoord over de MBA's van Cardiff en ben nochtans al even aan het rond kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke van de buitenlandse scholen zou je kiezen als vervolg op je opleiding industrieel ingenieur? In de automotive, liefst racerij. 
Zit nu in een formula student team en zou die inspanning niet verloren willen laten gaan door volgend jaar te beginnen werken in een 'gewoon' bedrijf. 

Brunel?

Cranfield? 

wat is het verschil tussen M. Sc en M. Eng

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe autotechnologie op KDG, eerste jaar en bevalt me zeker. Moet alleen eens leren om moeite te doen want op deze manier gaat het niet lukken...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geven die twee pipo's nog les? Ik heb nog niet veel gehoord over de MBA's van Cardiff en ben nochtans al even aan het rond kijken.

 

Die is al een tijdje op pensioen zo te zien.

 

En aan 't rondkijken om een MBA te doen? Ze beginnen er vroeger en vroeger aan... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is al een tijdje op pensioen zo te zien.

En aan 't rondkijken om een MBA te doen? Ze beginnen er vroeger en vroeger aan... :D

Als je het via je werk wilt doen, dan moet je goed voorbereid zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Normaal gezien heb ik in januari mijn bachelor autotechnologie, en ik wil misschien nog een master doen. Iemand enig idee wat de verschillen tussen de opleidingen in Arnhem, Eindhoven en Aachen zijn? Ik zou het liefst R&D willen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12 augustus 2016 om 18:46 zei Mich:

Ikzelf heb 4j Arnhem gedaan. Geen seconde spijt van gehad. Die school heeft ook heel brede contacten. Breder dan enkel Duitsland bijvoorbeeld

Wat doe jij eigenlijk van werk @Mich?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 20 August 2016 at 8:57 PM, Mich said:

15j in informatica gezeten. Maar was het beu en heb een zaak in de bouwsector overgenomen een aantal maanden terug.

Ik meld identiteitsdiefstal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid