Redfive 242 Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari Overbodig of net nuttig? https://www.flitsmeister.nl/dot?insEmail=1&insNltCmpId=627&insNltSldt=10080&insPnName=flitsmeisterbe&ins_iid=N2U2OGIxZGEtZTY1MC00MGI4LTlmOTktMmZjNDAyMTc0OTNm&isIns=1&isInsNltCmp=1&utm_content=2026&utm_medium=email&utm_source=insider&utm_term=zwart Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari 1 minuut geleden, bud wijzer zei: Gingen die niet stoppen? hun reclame liet dat zo uitschijnen, maar was een marketing stunt. We zetten er een punt achter. Een dot is een punt dus eigenlijk wel een goeie stunt 1 Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari 1 minuut geleden, bud wijzer zei: Gingen die niet stoppen? dot is vermoedelijk het "punt" waar ze over spraken. Dus niet er een punt achter zetten, maar een gewoon een nieuw product, de dot. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari (aangepast) https://www.autoblog.nl/nieuws/flitsmeister-dit-is-er-echt-aan-de-hand-7210144 hier staat alle info Maar ik begrijp eigenlijk niet of dit nuttig is. TomTom heeft ook zo iets, wel 20 euro duurder. Ik gebruik de flitsmeister app wel eens geregeld, de gratis versie, en ik moet zeggen dat dat toch vaak fout is tov Waze. In Nederland werkt het wel beter maar in België weet het vaak niet de actuele snelheden, TC's of flitsers. 5 februari aangepast door Liquid Li0n Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari Heb die app ook een tijd gebruikt. Vond het ergerlijk dat er veel stukken onterecht als TC aangeduid zijn. Limieten die niet kloppen, enz... Dus laat maar. 1 Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari 17 minuten geleden, DenDuvel zei: Heb die app ook een tijd gebruikt. Vond het ergerlijk dat er veel stukken onterecht als TC aangeduid zijn. Limieten die niet kloppen, enz... Dus laat maar. Idem, ik heb dat dan ook wekelijks doorgestuurd voor de N58 dat het niet klopt en nu is dit aangepast Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari Oh ja, ik gebruik op m'n android dus Tasker waarbij ik inschakelde dat van zodra hij m'n bluetooth detecteert de app Flitsmeister en Waze start Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari 1 uur terug, B3noît zei: Oh ja, ik gebruik op m'n android dus Tasker waarbij ik inschakelde dat van zodra hij m'n bluetooth detecteert de app Flitsmeister en Waze start deed ik ook zo. Ze deden precies of, wanneer het niet meer via Android Auto is je het niet meer kan gebruiken. Heb de app dit weekend nog open gehad op de gsm in de houder en waze via AA omdat ik in Nederland was. Gaat prima. Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari Die DOT is een vernieuwde versie van de One. Je kan de app eigenlijk perfect zonder gebruiken. Dat toestel maakt het voor de gebruiker wel makkelijker om iets te melden/bevestigen, en ik denk dat het daarom te doen is. Ervoor zorgen dat de passieve gebruikers ook input gaan geven zodat het systeem groeit. Ik gebruik Flitsmeister al enkele jaren, sinds vorig jaar moet je ervoor betalen om het via Android Auto te kunnen zien (2,99€/maand). Op zich heb je voldoende aan de geluidssignalen die de app geeft maar bij tc's is het wel handig om je gemiddelde snelheid te weten. De snelheidsaanduidlingen zijn niet altijd accuraat zoals hierboven al gezegd maar bij welke app is dat wel 100%? Bij dynamische borden werkt het alleszins wel heel goed, de dingen die niet correct zijn kan je melden. Over het algemeen toch een goed systeem vind ik, zelf uit je doppen blijven kijken is uiteraard de boodschap. Het automatisch opstarten werkt wel niet meer zo goed als vroeger bij mij. Staat ingesteld dat hij moet starten als hij de BT van de auto detecteerd maar start vaak pas op als AA verbonden is en de app actief is. Het geluid heb ik ingesteld dat het altijd via de telefoonspeaker moet gaan maar doet dit enkel als het geluid van de telefoon ook aanstaat (staat vaak op stil). Ik zal nog wat met de settings moeten spelen vrees ik Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.