Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
28 minuten geleden, Jeroen_M5 zei:

Hoedje af voor BMW inderdaad. Hopelijk kiest leasend Vlaanderen hier volle bak voor.

Toch ook benieuwd naar de ICE (met B58?) en uiteindelijk de M3.

En elektrische M3

Geplaatst:

Ik ben ook benieuwd naar de gewone 3 met ICE, en dan vooral hoe 'm qua vormgeving anders gaat zijn dan deze i3.

Wanneer komt de gewone 3 @Tommie?

Geplaatst:
3 uren geleden, Tommie zei:

B58 blijft zeker, M350. 

Dat is wel tof! B58 🥰 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Grote fan hier, heel goed gedaan!

Spacesilber of Eucalyptus Grün met groen interieur aub :

image.png.c7471531be272ebb4012463eb3ebcfe9.png

image.png.a425b723bff2de93613d81fa2b58cc56.png

image.thumb.png.028f41a4c4e8c2f2f850a35b15358d05.png

Geplaatst:

Waarom moest die neuspartij nu weer zo lomp en hoog zijn? Dat doet een Model 3 toch pakken beter.

2024 Tesla Model 3 Has Just Landed in the UK and This Is How Much It Costs  - autoevolution

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

De neuspartij van een Model 3 is toch net het probleem aan heel het design van die wagen? In profiel lijkt die neus van een ander model te zijn. Dan is een boxy design - of 't nu BMW is of iets anders - veel homogener wat mij betreft.

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Die hoge neuspartij is net hetgeen hem knap maakt. :D Mooie verwijzing naar de sharknose van vroeger voor mij. Vooraan en binnenin zeker heel goed geslaagd. Achteraan heb ik wat Mitsubishi vibes. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
17 minuten geleden, tuscani zei:

Achteraan heb ik wat Mitsubishi vibes. 

Dat is, wat ik denk,  BMW bewust doet. Cockpit aangenaam maken en achteraan zo goedkoop als het maar kan. Wil je dat beter: dokken. 

Ik zou het in hun plaats ook zo aanpakken. Maar achteraan is BMW echt verschrikkelijk. 

Geplaatst:
1 minuut geleden, Jokke_vlo zei:

Dat is, wat ik denk,  BMW bewust doet. Cockpit aangenaam maken en achteraan zo goedkoop als het maar kan. Wil je dat beter: dokken. 

Ik zou het in hun plaats ook zo aanpakken. Maar achteraan is BMW echt verschrikkelijk. 

Hoe kan je bijbetalen om een betere achterkant te krijgen? :D

't is vooral persoonlijk. Maar bij de IX3 bv is voor mij daar de achterkant het knapste. Ik lees hier veel negatief over de lichten bij de IX3, maar die vormgeving en afwerking ( de uitstulping en degelijke) is net het knapste aan de wagen, waar ik dan weer de voorkant het minste vond. Ze hebben volgens mij door die "driehoek" het ontwerp van de IX3 proberen te benaderen/nabootsen maar zijn er iets minder in geslaagd bij de I3. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
9 uren geleden, stradge zei:

Grote fan hier, heel goed gedaan!

Spacesilber of Eucalyptus Grün met groen interieur aub :

image.png.a425b723bff2de93613d81fa2b58cc56.png

image.thumb.png.028f41a4c4e8c2f2f850a35b15358d05.png

als je het interieur zo ziet valt het nog best te pruimen.

Ik zou enkel voor andere velgen gaan.

Geplaatst:
3 minuten geleden, tuscani zei:

Hoe kan je bijbetalen om een betere achterkant te krijgen? :D

't is vooral persoonlijk. Maar bij de IX3 bv is voor mij daar de achterkant het knapste. Ik lees hier veel negatief over de lichten bij de IX3, maar die vormgeving en afwerking ( de uitstulping en degelijke) is net het knapste aan de wagen, waar ik dan weer de voorkant het minste vond. Ze hebben volgens mij door die "driehoek" het ontwerp van de IX3 proberen te benaderen/nabootsen maar zijn er iets minder in geslaagd bij de I3. 

Ik heb het over interieur, had niet door dat jij het over exterieur had. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nu al grote fan van het Agavegroene interieur. :inlove: 

image.thumb.png.54ca85f9dd25cc92fd70bcb42953ae01.png

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
51 minutes ago, Tommie said:

De neuspartij van een Model 3 is toch net het probleem aan heel het design van die wagen? In profiel lijkt die neus van een ander model te zijn. Dan is een boxy design - of 't nu BMW is of iets anders - veel homogener wat mij betreft.

Ja en dan krijg je die gigantische voorruit op die veel te lage "motorkap". Klopt niks van die proporties.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
7 minuten geleden, Tommie zei:

Nu al grote fan van het Agavegroene interieur. :inlove: 

image.thumb.png.54ca85f9dd25cc92fd70bcb42953ae01.png

hier ook, en toch wel fijn voor de verkopers dat ze momenteel alleen de CLA van Mercedes als EU-concurrent hebben

Geplaatst:
14 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

oke, ik ben mee. :D

bij sommige interieurs geef ik idd je gelijk. Was bv serieus verschoten bij de Macan. De middenconsole daar achteraan is zo cheap. Net zoals bij BMW, moet je daar bijna verplicht de 4-zone airco aanduiden om een mooie afwerking te hebben. 

Geplaatst:
26 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

achteraan, dat is toch maar voor de kinders?

Of laat jij je chauffeuren in een i3?

Geplaatst:
3 minuten geleden, gewoon ik zei:

achteraan, dat is toch maar voor de kinders?

Of laat jij je chauffeuren in een i3?

Als die wat gewoon zijn van vorige wagens, doen die ook hun zeg. :D

Geplaatst:
1 uur terug, tuscani zei:

Die hoge neuspartij is net hetgeen hem knap maakt. :D Mooie verwijzing naar de sharknose van vroeger voor mij. Vooraan en binnenin zeker heel goed geslaagd. Achteraan heb ik wat Mitsubishi vibes. 

Dat dacht ik ook onmiddellijk met die hoog geplaatste langwerpige achterlichten, precies zo'n Lancer. 

Ik vind 'm algemeen wel redelijk goed geslaagd. Benieuwd naar de Touring versie en de kofferinhoud ervan. 

Geplaatst:
23 uren geleden, Thebiemerke zei:

image.thumb.png.5a260f031cd01a595aae69008c0339f2.png

Wat hebben ze in hemelsnaam met dat stuur gedaan? Waarom zitten er willekeurig zo van die blokken op die overigens veel te dik zijn?  En wat is er mis met een rond stuurwiel?

Dan dat scherm in het midden. Dat is toch gewoon iets anders doen om maar "anders" te zijn.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
39 minutes ago, flupke73 said:

hier ook, en toch wel fijn voor de verkopers dat ze momenteel alleen de CLA van Mercedes als EU-concurrent hebben

de CLA is toch geen 3 concurrent?

Geplaatst:

Daar gaan we weer. :D Dat is eerder een Golf zeker? :D

Geplaatst:
11 minutes ago, tuscani said:

Daar gaan we weer. :D Dat is eerder een Golf zeker? :D

De C klasse is toch de concurrent van de 3.

Geplaatst:

Wat Flupke bedoelt, het kan altijd wel eens gaan tussen een 'dikke' CLA of een 'kale' 3. Dat zijn onbedoeld keuzes uit het leven van leaserijders gegrepen.

Geplaatst:
1 minute ago, Lotuzzz said:

Wat Flupke bedoelt, het kan altijd wel eens gaan tussen een 'dikke' CLA of een 'kale' 3. Dat zijn onbedoeld keuzes uit het leven van leaserijders gegrepen.

Of je zou kunnen zeggen: de CLA is de concurrent van de 3 aan de onderkant, en de C is de concurrent van de 3 aan de bovenkant.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
43 minuten geleden, janvkn zei:

Of je zou kunnen zeggen: de CLA is de concurrent van de 3 aan de onderkant, en de C is de concurrent van de 3 aan de bovenkant.

CLA = 2 Reeks sedan eerder.

Alleen al voor dat stuur zou ik hem laten staan, wat is dat zeg.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid