Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur terug, mrbbs zei:

Wat hebben ze in hemelsnaam met dat stuur gedaan? Waarom zitten er willekeurig zo van die blokken op die overigens veel te dik zijn?  En wat is er mis met een rond stuurwiel?

Dan dat scherm in het midden. Dat is toch gewoon iets anders doen om maar "anders" te zijn.

BMW doet dat idd zeer goed; het uiterlijk, afwerking en kwaliteit maakt helemaal niet zo veel meer uit. Als de prijs maar binnen het leasebudget geraakt dan is de klant blij en tevreden. 😞

Geplaatst:
2 minuten geleden, Polygoon zei:

CLA = 2 Reeks sedan eerder.

Alleen al voor dat stuur zou ik hem laten staan, wat is dat zeg.

Met een stuurhoesje valt da wel mee.

Geplaatst:
2 minuten geleden, krikke zei:

Met een stuurhoesje valt da wel mee.

Een verbetering! 

image.png.fd5e7a9944f51d12289d2b76944de9e1.png

Geplaatst:
24 minuten geleden, krikke zei:

BMW doet dat idd zeer goed; het uiterlijk, afwerking en kwaliteit maakt helemaal niet zo veel meer uit. Als de prijs maar binnen het leasebudget geraakt dan is de klant blij en tevreden. 😞

Leasemarkt = BE.

BMW maakt geen wagens voor een leasemarkt...

Geplaatst:
2 uren geleden, ir_fuel zei:

de CLA is toch geen 3 concurrent?

Zolang de nieuwe C-ev er nog niet is

Geplaatst:
3 uren geleden, flupke73 zei:

hier ook, en toch wel fijn voor de verkopers dat ze momenteel alleen de CLA van Mercedes als EU-concurrent hebben

ID7 is er toch ook als sedan?

Dus dan is het enkel Audi die er geen heeft in dat formaat.

Geplaatst:
Zojuist, anders zei:

ID7 is er toch ook als sedan?

Dus dan is het enkel Audi die er geen heeft in dat formaat.

?

ID.7 is 4,97m, dat is een A6/i5 concurrent.

Geplaatst:
1 minuut geleden, Tommie zei:

?

Een Passat is ook altijd een 3/A4/C concurrent geweest hoewel die een pak groter was he

Geplaatst:

Ik ben wel fan, heb ook de indruk dat sedans wat meer gewild zijn in vgl. met enkele jaren terug.

Komt er ook een nieuwe i4 (met achterklep) binnenkort?

Geplaatst:

Zijn er fotos van eentje zonder iconic glow en zonder m pack?

Geplaatst:
2 minuten geleden, anders zei:

Een Passat is ook altijd een 3/A4/C concurrent geweest hoewel die een pak groter was he

Je haalt zelf 'formaat' aan in je post?

Geplaatst:
2 minuten geleden, Fr79 zei:

Ik ben wel fan, heb ook de indruk dat sedans wat meer gewild zijn in vgl. met enkele jaren terug.

Komt er ook een nieuwe i4 (met achterklep) binnenkort?

i4 bestaat 'pas' sinds 11/2021, dus die heeft nog even te gaan.

Geplaatst:
19 minuten geleden, Tommie zei:

?

Concurrentie is dat niet hé. Dat is een goedkoper alternatief.

Geplaatst:
16 minuten geleden, Tommie zei:

Ik herhaal.

Geplaatst:
19 minuten geleden, Tommie zei:

Maar de vaste concurrenten zijn toch altijd die 4 geweest. Er zijn nog een paar Europese concurrenten (XE, Giulia en S60) maar daar gaan we niks van moeten verwachten.

Een Jetta bestaat al bijna 10 jaar niet meer he 😛

Geplaatst:
28 minuten geleden, anders zei:

een Passat is eerder een A6/5/E concurrent he
de Jetta was een A4/3/C concurrent
de Phaeton dan weer een A8/7/S concurrent

Geplaatst:
5 minuten geleden, anders zei:

Maar de vaste concurrenten zijn toch altijd die 4 geweest. Er zijn nog een paar Europese concurrenten (XE, Giulia en S60) maar daar gaan we niks van moeten verwachten.

Een Jetta bestaat al bijna 10 jaar niet meer he 😛

Ik zeg ook nergens dat dat geen concurrent is. 🙂  Jij haalt formaat aan. Op basis van formaat is een ID.7 een concurrent voor A6 en i5, niet voor een i3.

Geplaatst:
39 minuten geleden, Tommie zei:

Ik zeg ook nergens dat dat geen concurrent is. 🙂  Jij haalt formaat aan. Op basis van formaat is een ID.7 een concurrent voor A6 en i5, niet voor een i3.

ik begrijp anders wel. Je kan het van 2 kanten bekijken (potato, potato), als een prijsconcurrent van de I3 maar groter (meer waar voor je geld). of een grootteconcurrent van de I5, maar goedkoper. (even groot maar goedkoper)

Zelfde verhaal waarmee ik hier soms ook in clinch zit met de Y. Qua prijs is dat eerder een Golf concurrent voor velen, maar qua ruimte eerder X3 en zelfs groter (om in de BMW-stal te blijven). Je kiest gewoon gewoon zelf hoe je hem indeelt. (op prijs of op binnenruimte/grootte). Audi is daar ook niet vies van de laatste tijd. (Hun eerste E-tron was zogezegd de vervanger van de Q7, maar binnenin was dat voor mij een Q5) 

Geplaatst:

Grootte.

En ik begrijp uiteraard de afweging, ik zie ze hier dagelijks gebeuren he. 🙂 Ik zie zelfs mensen twijfelen tussen een X1 en een Passat, om maar te zeggen.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Logisch hé. Mensen bekijken wat ze allemaal kunnen kopen binnen het budget, dat liefst zo laag mogelijk is, zodat er middelen overblijven voor andere leuk dingen.

Geplaatst:
12 minuten geleden, BMWMB zei:

Logisch hé. Mensen bekijken wat ze allemaal kunnen kopen binnen het budget, dat liefst zo laag mogelijk is, zodat er middelen overblijven voor andere leuk dingen.

lijkt mij weinig twijfelen dan tussen een suv en iets normaals op zijn poten als je zo laag mogelijk wilt. de passat ftw!

Geplaatst:
1 uur terug, gewoon ik zei:

lijkt mij weinig twijfelen dan tussen een suv en iets normaals op zijn poten als je zo laag mogelijk wilt. de passat ftw!

maar mensen willen zo hoog mogelijk zitten voor zo laag mogelijk

Geplaatst:
1 uur terug, Liquid Li0n zei:

maar mensen willen zo hoog mogelijk zitten voor zo laag mogelijk

de captur verkopen ze volgens mij nog altijd.

Geplaatst:

Andere kant gezien van de i3, omg.. 

Zie die tankklep in verhouding tov die vreemde bumper vouw die tot boven de lichten rijkt. En de deuren zien er echt maar cheap uit, gewoon een simpel vlak. Wel heel cheap te produceren natuurlijk, hoe minder vouwen hoe minder werk eraan is.  De auto zou iets minder lelijk worden met gewone klinken erop, dan gebeurt er tenminste nog iets op de deur.

En dan moet je niet kijken naar raamindeling van de achterste deur. Wat hebben ze daar moeten uitsteken om het raam naar beneden te laten kunnen komen. Een aparte verdeling gemaakt waar dus maar 2/3 van het raam open kan.

image.png.177a9d31c7a9977a98ae8d2985c84d70.png

• Verdrietig 1
  • Taal izan 1
Geplaatst:
2 uren geleden, mrbbs zei:

Andere kant gezien van de i3, omg.. 

Zie die tankklep in verhouding tov die vreemde bumper vouw die tot boven de lichten rijkt. En de deuren zien er echt maar cheap uit, gewoon een simpel vlak. Wel heel cheap te produceren natuurlijk, hoe minder vouwen hoe minder werk eraan is.  De auto zou iets minder lelijk worden met gewone klinken erop, dan gebeurt er tenminste nog iets op de deur.

En dan moet je niet kijken naar raamindeling van de achterste deur. Wat hebben ze daar moeten uitsteken om het raam naar beneden te laten kunnen komen. Een aparte verdeling gemaakt waar dus maar 2/3 van het raam open kan.

image.png.177a9d31c7a9977a98ae8d2985c84d70.png

daarom vind ik het wel raar dat ze die iX3, i3 en iX5 zo nog zullen leveren met die klinken en met weinig knoppen. Net nu de EU en China heeft aangegeven dat niet meer te willen

https://autobahn.eu/artikel/678814/china-verplicht-fysieke-knoppen-auto-touchscreen-verbod-veiligheid

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid