Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
2 uren geleden, mrbbs zei:

Andere kant gezien van de i3, omg.. 

Zie die tankklep in verhouding tov die vreemde bumper vouw die tot boven de lichten rijkt. En de deuren zien er echt maar cheap uit, gewoon een simpel vlak. Wel heel cheap te produceren natuurlijk, hoe minder vouwen hoe minder werk eraan is.  De auto zou iets minder lelijk worden met gewone klinken erop, dan gebeurt er tenminste nog iets op de deur.

En dan moet je niet kijken naar raamindeling van de achterste deur. Wat hebben ze daar moeten uitsteken om het raam naar beneden te laten kunnen komen. Een aparte verdeling gemaakt waar dus maar 2/3 van het raam open kan.

image.png.177a9d31c7a9977a98ae8d2985c84d70.png

Ik heb denk ik nog nooit een sedan gezien, met een volledig raam dat open kan? 

sl_240098143_bmw-3-1997-side-view_4x.png

Bumper zal wel gewoon onder het achterlicht lopen.  Lijn loopt net zo om de lichten te volgen, en geen onnodige extra breuklijn te creëren.  

Geplaatst:

Alsof het iemand interesseert hoe een raam in een portier achteraan open gaat.. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mijn ramen gaan enkel open om een ticketje te pakken in de parking. 

Of als ik op een zonnige dag ergens een lunchpauzeke pak onderweg.

Achteraan enkel als ik per ongeluk op het verkeerde knopje heb geduwd😁.

Maar : zo’n raamverdeling zie je toch op heel auto’s?  Of het achterraam kan maar 2/3 open.

Geplaatst:

Dus niet als je geruft hebt, en er nog andere mensen in de auto zitten? Gassadist! 😁

• Grappig 1
Geplaatst:

Ik ben nog niet vort van binnen hé.  Alleen mijn karakter heeft daar soms last van

Geplaatst:
1 uur terug, Ugeken zei:

Nee he. 🙂 i4  - niet te verwarren met 4 Reeks Gran Coupé, die is ICE - loopt nog tot 2028. 7 jaar na zijn release.

Geplaatst:
3 uren geleden, BMWMB zei:

Dus niet als je geruft hebt, en er nog andere mensen in de auto zitten? Gassadist! 😁

gas is te duur geworden om zomaar te laten vliegen. 

• Grappig 1
Geplaatst:

An image attached to this post, provided by the poster

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

hadden ze die geparkeerd in Charleroi ofzo ?  Passagiersraam is al ingetikt.

• Grappig 3
Geplaatst:

Wit staat hem ook niet verkeerd precies.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Well done BMW. Eerste keer sinds vele jaren dat een eerste indruk van een nieuw model geslaagd is. Laat die touring maar komen

Geplaatst:
19 uren geleden, Tommie zei:

Nee he. 🙂 i4  - niet te verwarren met 4 Reeks Gran Coupé, die is ICE - loopt nog tot 2028. 7 jaar na zijn release.

Maar wie gaat die nog kopen? 
zeker als de touring er is…

Geplaatst:

Eén van de weinige modellen die vanaf de eerste blik aanslaat voor mij, maar een tijdloos model kan je het imo niet noemen. Ik reed toevallig deze week achter een nieuwe opel, die heeft welliswaar niet dezelfde presence, maar op het eerste zicht lijken ze toch goed op mekaar. Dat is niet perse slecht, want op zich is dat wel een van de mooiste opels vind ik, maar wel typisch zo'n auto die nu mooi is, maar binnen een paar jaar ben je die beu gezien. Een nieuwe 3 zoals de f30 (die alleen maar mooier lijkt te worden met de jaren) gaat het niet zijn

Geplaatst:
1 uur terug, Parsifal zei:

Maar wie gaat die nog kopen? 
zeker als de touring er is…

Moest ik nu opnieuw voor de keuze staan zou ik nog altijd de i4 nemen eigenlijk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid