Ga naar inhoud

SNEL welke kleur???


Naish

Aanbevolen berichten

Ik zou voor een 1-reeks cabrio gaan.

Ik wist niet dat jij te vinden was voor oudbollige interieurs...

Madam zal content zijn. Alleszins proficiat! Voor wanneer is de levering? :)

Idd, normaal een goeie 3 maand wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

STRESSMOMENTJE...

Kreeg ik net een mail van Charlie dat het bruine dak niet meer leverbaar is!!!!

Had er al op gelet dit weekend dat ik die niet meer kon selecteren op de configurator in de UK (nog niet gecontroleerd in BE).

Maar probleem is dat wanneer dat bruine dak er niet op kan, dat volledige concept in elkaar stuikt van die witte met bruin combinatie.

Gelukkig 10 min later een mailke van een madamke dat ze een one-off kunnen regelen hebben, dus ik vermoed dat we één van de laatst geproduceerde bruine dakjes gaan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze dat white metalic nog ? Ice silver ofzo ? Dat zou ik nemen in combinatie met de joey mod lichten :)

Het standaard wit komt teveel voor IMHO.

Werk dat blauw af met een striping in een kleur dat wel bij haar kleding past en het probleem is opgelost :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze dat white metalic nog ? Ice silver ofzo ? Dat zou ik nemen in combinatie met de joey mod lichten :)

Het standaard wit komt teveel voor IMHO.

Werk dat blauw af met een striping in een kleur dat wel bij haar kleding past en het probleem is opgelost :P

Dat white metallic lijkt echt teveel op het kleur van de A7... Er stond zo eentje in de toonzaal met JCW pakket en ik was niet verkocht...

Het is dus een witte geworden met bruin dak en bruin interieur. Dan moet ik nog bij jou zijn voor bruine strepen op motorkap en eventueel achter en bruine spiegels. Kan ik ergens de mogelijke kleuren vinden die je hebt?

joey mod lichten zijn niet beschikbaar als optie in de UK :( Ging ik anders sowieso bestellen... Kan je dat achteraf eenvoudig doen op gewone xenon's???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Demonteren, in de oven stoppen, openhalen, binnenkant zwart spuiten, in de oven stoppen, terug aan elkaar kleven, monteren. Done.

Hmmm...

Twijfel wel om die lampen in een oven te stoppen hoor... Op hoeveel graden en hoe lang? Mag dat een warme lucht oven zijn???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm...

Twijfel wel om die lampen in een oven te stoppen hoor... Op hoeveel graden en hoe lang? Mag dat een warme lucht oven zijn???

PM misschien MMVV eens hierover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm...

Twijfel wel om die lampen in een oven te stoppen hoor... Op hoeveel graden en hoe lang? Mag dat een warme lucht oven zijn???

Ik durf ook niet :D denk dat ik op een nacht eens die van mij met die van m'n moeder ga wisselen, ze merkt dat toch niet :ninja:

200°C lijkt me trouwens wel veel, ik las onlangs nog ergens 90°C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf ook niet :D denk dat ik op een nacht eens die van mij met die van m'n moeder ga wisselen, ze merkt dat toch niet :ninja:

200°C lijkt me trouwens wel veel, ik las onlangs nog ergens 90°C.

Anders wil ik wel even testen hoor als je mama het niet ziet :ninja:

90° kan idd ook zijn, gaat het misschien wat langer duren :D

Denk dat ik ga starten met eerst extra pharen op te zetten :party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

STRESSMOMENTJE...

Kreeg ik net een mail van Charlie dat het bruine dak niet meer leverbaar is!!!!

Had er al op gelet dit weekend dat ik die niet meer kon selecteren op de configurator in de UK (nog niet gecontroleerd in BE).

Maar probleem is dat wanneer dat bruine dak er niet op kan, dat volledige concept in elkaar stuikt van die witte met bruin combinatie.

Gelukkig 10 min later een mailke van een madamke dat ze een one-off kunnen regelen hebben, dus ik vermoed dat we één van de laatst geproduceerde bruine dakjes gaan hebben.

jaja, volgens mij was dat gewoon een poging om je madam de blauwe aan te smeren. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid