Ga naar inhoud

SNEL welke kleur???


Naish

Aanbevolen berichten

. Dan moet ik nog bij jou zijn voor bruine strepen op motorkap en eventueel achter en bruine spiegels.

kan je die niet fabrieksaf krijgen. er is toch een speciale serie met bruine strepen?

de mayfair editie

mini_cooper_hatchback_3_deurs_mayfair_94853493055289235.jpg

die strepen moet je toch kunnen bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die strepen bestellen zijn een optie...

Maar ik wil ook graag de spiegels in dat bruin wrappen. Dus ik moet eens de mogelijke kleuren van wrap zien in bruin. Als ik perfecte afstemming kan vinden, dan trek ik strepen op de motorkap daarmee, ook eventueel achteraan en de spiegels.

Als ik echter geen mooi bruin vind dat past, dan komen deze erop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die strepen bestellen zijn een optie...

Maar ik wil ook graag de spiegels in dat bruin wrappen. Dus ik moet eens de mogelijke kleuren van wrap zien in bruin. Als ik perfecte afstemming kan vinden, dan trek ik strepen op de motorkap daarmee, ook eventueel achteraan en de spiegels.

Als ik echter geen mooi bruin vind dat past, dan komen deze erop.

Spring maar eens binnen, de stalenboeken liggen klaar ;)

Edit: we hebben een bruin metalic dat super zou zijn of zelf een lichte goudtint :inlove: (als dat niet bij uw vrouw haar outfits past weet ik het ook niet meer :P)

aangepast door Wax-it.be
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spring maar eens binnen, de stalenboeken liggen klaar ;)

Edit: we hebben een bruin metalic dat super zou zijn of zelf een lichte goudtint :inlove: (als dat niet bij uw vrouw haar outfits past weet ik het ook niet meer :P)

Ik passeer wel ne keer... Moet toch weer wat producten hebben... Vorige keer 30 min staan zeveren over gewone waszeep en deze kloot heeft er dan gene meegedaan :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik passeer wel ne keer... Moet toch weer wat producten hebben... Vorige keer 30 min staan zeveren over gewone waszeep en deze kloot heeft er dan gene meegedaan :lolz:

Ik ga een webcam plaatsen denk ik :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joey mod :roll:

10 jaar geleden bestond dit al voor de MGF ook, toen was het nog trophy headlights 8)

10j geleden kon dat bij onze coupé ook.

kan al sinds de fabrikant dus chroomdeksels in de lampen steekt. er is altijd wel ééntje die het in zijn kop krijgt om die open te maken en te schilderen.

bij de coupé ging het zo ver dat de FL fabrieksaf zwarte headlights kreeg. iedereen deed het toch :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid