Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• ir_fuel gesloten en geopend dit topic
Geplaatst:

Echt wel knap in het echt.

Interieur toont op een of andere manier (en voor zover je dit door het raam kan zien), kwalitatiever, luxueuzer dan van de iX3.

IMG_0551.jpeg

IMG_0550.jpeg

IMG_0549.jpeg

IMG_0552.jpeg

Geplaatst:

Eens zien wat ik ervan vind als ik die eens in het wild gespot heb. IX3 vond ik eerst heel geslaagd, nu zegt het me nog weinig. Meestal is het omgekeerd bij bmw 🙂 

Verhoudingen kloppen beter bij de x5 imo

Geplaatst:

Kont is een beetje iX3 in de mix met een Tonale. Mooi wel, Neue Klasse voelt al niet meer zo Neu en extra punten voor het openende schuifdak, hopelijk een trend.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden, stradge zei:

Kont is een beetje iX3 in de mix met een Tonale. Mooi wel, Neue Klasse voelt al niet meer zo Neu en extra punten voor het openende schuifdak, hopelijk een trend.

Misschien te maken met het feit dat AGP in Gent failliet gegaan is dat ze terug een echt schuifdak voorzien.

Mij werd er altijd verteld dat de "electrochrome" glazen daken er kwamen als een gewichtsbesparing (wat een ev kan gebruiken)

Geplaatst:

De iX3 ziet er in vergelijking met deze wat iel uit.  De designtaal op deze klopt beter 

Geplaatst:
1 uur geleden, stradge zei:

Nu nog de apart openende achterruit terug please

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

met de iX3 nu al, vrij veel, en in verschillende kleuren, te zien in het straatbeeld vind ik hem al niet meer zo speciaal. Een mooie auto kan je het niet noemen. Maar er zijn er al ergere. 

Ik denk persoonlijk ook dat de iX5 qua proporties dan beter is. En ook meer normale opties. open dak, geventileerde stoelen, etc

Geplaatst:

Ik denk er hertzelfde over. Van de iX3 kreeg ik het niet warm toen ik hem de eerste keer irl in Knokke zag tijdens de Zoute rally, en nu ik hem al meerdere keren in het straatbeeld heb gezien, vind ik 'm niet knapper. Het is zeker geen lelijke auto, maar mij doet 'm niet veel.

De X5 daarentegen afgaande op de foto's, vind ik al wel een knap machien. Kijk er naar uit om 'm irl te zien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid