Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Zelfs in ons land rijden er weinig mensen in loondienst met een X5 van de zaak, denk ik.  i5'en en iX'en, dat nog wel voor hogere managementfuncties.

Als die al niet via een vennootschap werken.

Geplaatst:
2 uren geleden, Maxime S zei:

Toch liever 180k voor een Porsche of Range dan voor een BMW? 
Je ziet een Range of Cayenne vaak, maar toch niet X5-vaak. Daar rijdt letterlijk 1 op de 2 zelfstandige mee in elke gemeente. 

En ik persoonlijk zou nooit nieuw kopen natuurlijk... dan hang ik 180k aan een occasie DBX ofzo 🙂 

Maar een X5 kost geen 180k, gelukkig!

Dik uitgeruste iX5 60 zet je na gewone korting op een 110-115k. Toch nog een eind af van 180k.

Geplaatst:

X5 PHEV idem van prijs.

X5 ICE kost 10-15k minder, in ‘40’ motorisaties.

Geplaatst:
2 minuten geleden, Tommie zei:

Dik uitgeruste iX5 60 zet je na gewone korting op een 110-115k. Toch nog een eind af van 180k.

Serieus? Dus de EV heeft dezelfde prijs als een Hybrid? En dan is de nieuwe niet echt duurder dan de huidige? Knap!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 minuten geleden, DDke zei:

Serieus? Dus de EV heeft dezelfde prijs als een Hybrid? En dan is de nieuwe niet echt duurder dan de huidige? Knap!

Spec for spec zelfs goedkoper. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
12 minuten geleden, Tommie zei:

Spec for spec zelfs goedkoper. 

EV vs hybrid? Of huidige vs nieuwe?

Geplaatst:
8 minuten geleden, DDke zei:

EV vs hybrid? Of huidige vs nieuwe?

Huidige vs nieuwe.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Tansanit blau is wel de juiste kleur voor de X5.  Langs voor en langs achter, vind ik hem niet mis, maar de zijkant toont wat kaal.  Ook geen fan van die grote vlakke stukken rond de wielkasten.  Ik kom op 119K voor eentje die echt naar mijn zin is.

Ik zie dat de automatische deuren een optie zijn, maar dat soft close wel standaard is (of dat moet in een pakket zitten).  Wat is er mis met deuren die je gewoon zelf dicht gooit?  En ook: ik zag deze week een filmpje van Carwow waarbij Mat naast de auto ging staan op het moment dat de automatische deuren open gingen.  Die deur raakte hem gewoon.  Ik zou daar precies toch niet graag naast geparkeerd staan in een ietwat nauwe parkeerplaats.  En met zijn 2,00 meter breedte, wordt zowat elke Belgische parkeerplaats nauw voor een mastodont als de X5...

Geplaatst:
Op 2/7/2026 om 14:17, RRD zei:

Ja, met V8. Dus ik vermoed de aandrijflijn van de M5 touring.

Jammer dat er bij BMW geen enkel model beschikbaar is met een 'normale' V8.

Lees : zoals vroeger een X5 4.8i of een 545i of ...

Is daar dan echt geen markt meer voor, in EU ?

Onze buur heeft een Mercedes GLS580, met de kleinste wielen, en ik vind dat stiekem ongelofelijk sjiek.

Geplaatst:
Op 3/7/2026 om 17:49, Tommie zei:

Dat valt nog "mee" voor de (waarschijnlijk) nieuwe succes-EV.

Geplaatst:
Op 3/7/2026 om 11:38, BMWMB zei:

Dit blijft zo'n onzin hé. Wij hebben al onze 3de Rangerover op rij, en telkens zonder probkemen. Eén van mijn beste vrienden zweert bij Rangerover, doet 60k km per jaar, heeft 2 Velars 3.0d 180k km gereden, en heeft nu alweer 120k km met zijn Sport P460e, en ook nooit problemen. Ze geraken toch moeilijk van dat imago af.

Pas werd er nog een quality rating gepubliceerd in de US. Kijk eesn waar Landrover staat tov bijvoorbeeld BMW en Mercedes.

spacer.png

Ik heb met de mijne tot nu toe ook nog niks van miserie gehad.

Ik rij er nog maar 1,5jr mee rond en zit aan 60k km. En het is nu niet dat het zachte kilometers zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid