Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren werd de nieuwe X5 voorgesteld, die er zal komen als benzine en diesel, maar ook als hybide en EV, en op termijn zelfs met waterstof.

Deze X5 is geen 'Neue Klasse' zoals de nieuwe i3 en iX3 dat zijn, want hij staat op een doorontwikkeld bestaand CLAR-platform, maar neemt wel veel Neue Klasse technologie over.

Het wordt dus één en dezelfde auto voor alle mogelijke aandrijvingen.

De benzine en diesel zijn al te configureren. Ik kom op 126k voor een 40i naar mijn goesting.

Ik vind het een knappe auto. 🤩

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Geplaatst:

Ook de neue klasse kan mij niet bekoren. Toch de lelijkste X5 die ze al ooit gemaakt hebben. Ook foto van achterkant gezien en ook daar zie ik niet veel goeds aan. 

Maar kijk voor de echte luiaards, je moet zelfs je deuren niet zelf open en dicht doen, zelfs dat doet de X5 zelf. Of is dat een optie? 
Ik gok dat de reden dat het zo een uitsteeksels zijn omdat er camera's in zitten zodat de deur enkel open gaat als er niets aankomt? 

Interieur is weer volledig nieuw met dashboard onder de raam, of is dat bij meeste neue klasse? Een snelheids weergave die voor de hele auto zichtbaar is...geen fan van. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
29 minuten geleden, Simoni zei:

@Maxime S

ik heb het interieur even gerestyled

ChatGPTImage1jul202612_30_54.thumb.png.1ecf96af98ac908a662798f2c41c1fcf.png

Waauw, geen 4 posts ver in dit topic of er komt al een AI'tje dat 't interieur in een klap knap maakt :lolz: 

Well done. Veel knapper, zo. (Vind ik.)

Geplaatst:

Jammer van het stuur en het dashboard. @Simoni heeft dat ineens gefixt!

Voor de rest zeker wel oké. Duizend keer beter dan een iX of XM.

Geplaatst:
1 uur geleden, Simoni zei:

@Maxime S

nu wachten tot je een aftermarket stuur kan kopen 

Geplaatst:

Persoonlijk wel fan van de neue klasse exterior, maar dan hadden ze bij het interieur gewoon het scherm en stuur van de vorige generatie mogen houden. Soms heb ik het gevoel dat ze iets willen veranderen om te veranderen. Maar als iets goed is, waarom veranderen door iets minder goeds?

Geplaatst:
2 uren geleden, Simoni zei:

@Maxime S

zo had het idd moeten zijn MAAR dan met nog wat meer knoppen. hatelijk is het om de ventilatieroosters via een scherm te regelen. Zaterdag nog maar eens ontdekt toen ik een Zeekr ging testrijden.

Geplaatst:
3 uren geleden, Simoni zei:

@Maxime S

Saai! Ik vind het dashboard van BMW origineel veel knapper.

Geplaatst:
32 minuten geleden, BMWMB zei:

Saai! Ik vind het dashboard van BMW origineel veel knapper.

Dat is omdat jij altijd alles wil verlagen, ook uw smaak zo blijkt.😀

• Grappig 1
Geplaatst:

Ik weet dat er mensen zijn die het moeilijk hebben met vernieuwing. 

Geplaatst:

Vernieuwing is goed als het ook een verbetering is, is een ovaal stuur met een kruis in beter dan een rond stuur? Is het scherm over de hele breedte beter dan een HUD? Is een panoramisch dak beter als het niet open kan? Waarom voldoen normale knoppen niet meer op een stuur? Wat met de klinken, ...

Geplaatst:

Het panodak kan open, geen zorgen. 😉

En is standaard!

• Vind ik leuk 3
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
12 uren geleden, BMWMB zei:

Gisteren werd de nieuwe X5 voorgesteld, die er zal komen als benzine en diesel, maar ook als hybide en EV, en op termijn zelfs met waterstof.

Deze X5 is geen 'Neue Klasse' zoals de nieuwe i3 en iX3 dat zijn, want hij staat op een doorontwikkeld bestaand CLAR-platform, maar neemt wel veel Neue Klasse technologie over.

Het wordt dus één en dezelfde auto voor alle mogelijke aandrijvingen.

De benzine en diesel zijn al te configureren. Ik kom op 126k voor een 40i naar mijn goesting.

Ik vind het een knappe auto. 🤩

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

https://www.instagram.com/reel/DaOdOIwBCT8/?igsh=MTZ4aTIweHVkM2s1eA==

😉

Ferm, zo.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
19 uren geleden, Simoni zei:

@Maxime S

En doe je eens een met een klassieke tellerpartij achter het stuur in plekke van zo'n dwaas ding onder de voorruit? 

• Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Geplaatst:

Het is geen lelijke wagen, alleen gelijkt hij te veel op de ix3 om zich te kunnen onderscheiden.

Geplaatst:
11 minuten geleden, Speedhunter zei:

Het is geen lelijke wagen, alleen gelijkt hij te veel op de ix3 om zich te kunnen onderscheiden.

Dat denk ik net niet; de iX5 heeft veel mooiere klassieke verhoudingen kunnen bewaren. Veel spatie tussen voorwiel en voorportier, platte motorkap en steilere hoek naar de voorruit toe.

Neus en achterlichten zijn misschien gelijkaardig, maar de présence van de iX5 gaat zoveel beter zijn.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik had eerst niet door dat die deurklinken permanent 'uitgeklapt' zijn...

Geplaatst:

BMW individual vintage coffee denk ik

Geplaatst:

Ik ben wel fan aan het worden heb ik de indruk. Benieuwd naar de iX5.

Geplaatst:
2 uren geleden, Lotuzzz zei:

Dat denk ik net niet; de iX5 heeft veel mooiere klassieke verhoudingen kunnen bewaren. Veel spatie tussen voorwiel en voorportier, platte motorkap en steilere hoek naar de voorruit toe.

Neus en achterlichten zijn misschien gelijkaardig, maar de présence van de iX5 gaat zoveel beter zijn.

Ik zie ook nog steeds het onderscheid waarbij de x5 meer een stoer, mannelijk voorkomen heeft en de x3 wat slanker en vrouwelijker is. 

Geplaatst:

zou er ook opnieuw een X5 M komen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid