Ga naar inhoud

Audi A3


Yaqub

Aanbevolen berichten

Knap! Ligt compleet binnen de verwachtingen. Mss niet heel vernieuwend, maar liever zo dan met iets mottig afkomen.

het moet gewoon mooi en nieuw zijn, maar dat is idd wat veel gevraagd in deze klasse: a3, 1 serie, b klasse. Maar beter oud dan lelijk ja. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, bepalen wat concurrenten zijn van elkaar is een beetje natte vinger werk. Het is immers verstandig iets te bieden wat de concurrentie niet heeft om zo een deel van de markt tot u te trekken, dat er daardoor verschillen ontstaan is juist.

Tis ook niet dat mensen zo extreem rationeel zijn dat ze alleen tussen rechtstreekse concurrenten kiezen, ge kunt best twijfelen tussen een 550i of een cayenne s, terwijl dat toch niet echt rechtstreekse concurrenten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een uitgerokken A1 dus.

Ze hebben zeker bespaard op het design departement bij Audi? Voor 1/3e van de modellen pakken ze een designer, en de rest maken ze dan wel door wat aan de proporties te trekken.

En dat opklapscherm is serieus lelijk. Ipv een dashboard te ontwerpen waar dat in geintegreerd zit....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die schermen worden te groot om mooi en deftig volledig te integreren vind ik. Dit kan je tenminste wegklappen als je het niet nodig hebt.

Heb je echt nog een groter scherm nodig dan dat van de huidige RNS510?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin
Heb je echt nog een groter scherm nodig dan dat van de huidige RNS510?

Dat beweer ik niet. Hangt er natuurlijk van af wat je er mee doet. Enkel om te navigeren zeker niet. Maar je kan er ook op surfen en zo zeker? God ja, of dat allemaal nodig is.. Ik vind het huidige ook beter, alleen de bediening van de MMI is bij de nieuwe handiger. Maar ik vind het zeker niet lelijk, integendeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast caoimhin

Ik snap die commentaar nooit, "braaf en emotieloos". Dat is gebakken lucht om toch iets te zeggen. Hoe moet zo'n A3 er dan uit zien? Met pinnekes op? Het is een knappe wagen, dat telt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid