Ga naar inhoud

Audi A3


Yaqub

Aanbevolen berichten

Ik snap die commentaar nooit, "braaf en emotieloos". Dat is gebakken lucht om toch iets te zeggen. Hoe moet zo'n A3 er dan uit zien? Met pinnekes op? Het is een knappe wagen, dat telt.

:lolz:

Er wordt iets minder positieve mening gegeven over een Audi en je bent er weer als de kippen bij hè. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knappe kar! Knappe evolutie! Ik zou het zeker weten te appreciëren om hier ook weer m'n komende jaren mee te rijden als vervangen van mijn huidige A3.

Alleen, ik wil rwd op m'n volgende. Verandering van spijs doet eten, ofzo. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin
:lolz:

Er wordt iets minder positieve mening gegeven over een Audi en je bent er weer als de kippen bij hè. :D

Heeft daar helemaal niets mee te maken. Maar om altijd dezelfde zever te lezen begint ook tegen te steken. Audi is een conservatief merk, geen merk dat elke keer bij een nieuw model alles verandert. Gelukkig maar zou ik zeggen.

Je mag me anders gerust uitleggen wat er juist saai aan is, en wat de auto zou moeten hebben om er boeiend uit te zien. En wat er moet veranderen om emotie uit te stralen. Wat is dat trouwens, emotie uitstralen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft daar helemaal niets mee te maken. Maar om altijd dezelfde zever te lezen begint ook tegen te steken. Audi is een conservatief merk, geen merk dat elke keer bij een nieuw model alles verandert. Gelukkig maar zou ik zeggen.

Je mag me anders gerust uitleggen wat er juist saai aan is, en wat de auto zou moeten hebben om er boeiend uit te zien. En wat er moet veranderen om emotie uit te stralen. Wat is dat trouwens, emotie uitstralen?

Het grootste probleem is dat hij weer op de meeste andere Audi's lijkt, conservatief is daarom wel heel eufemistisch uitgedrukt.

Mijns inziens mocht er ook wat meer joie de vivre in het ontwerp zitten, alles is nogal strak. Als je naar de 1-Reeks kijkt zitten er veel meer concave en convexe lijnen in verwerkt en is de cockpit toch een stuk dynamischer en richting bestuurder georiënteerd wat een aantrekkelijkere indruk maakt imo, vandaar emotie. En daarmee zeg ik niet dat ik dat interieur/die auto mooi vind, want ik vind de A3 eigenlijk mooier, maar emotioneel doet hij me dan weer veel minder... ;)

aangepast door Phil
Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn, wat een verrassend design! Ik had dit totaal niet aan zien komen, knap seg. Het is er aan te zien dat ze nieuwe designers hebben aangetrokken bij Audi.

Dzuhhh...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, de gemiddelde leasesletrijder weet niet eens welke wielen van zijn auto aangedreven worden.

Bij de V50 zijn het de linkse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, de gemiddelde leasesletrijder weet niet eens welke wielen van zijn auto aangedreven worden.

68156_472778371490_510216490_6442910_5738537_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat het comfort er wat op verbeterd is. Mijn zus had een tijdje een facefacefacefacelift A3 sportback (allerlaatste facelift dus), was een ambition, zelfs geen s-line: harde zetels + harde ride

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin
Hoop dat het comfort er wat op verbeterd is. Mijn zus had een tijdje een facefacefacefacelift A3 sportback (allerlaatste facelift dus), was een ambition, zelfs geen s-line: harde zetels + harde ride

Valt toch best mee voor een jonge mens gelijk gij? :P

Ge moet anders eens met mij meerijden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt toch best mee voor een jonge mens gelijk gij? :P

Ge moet anders eens met mij meerijden :D

ik vond dat geen aangename auto om mee te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond dat geen aangename auto om mee te rijden.

Hé, het gaat wel over een Audi.

Dat rijdt altijd goed.

mvg,

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...

Vandaag 3 stuks gezien, 2 zwarte en 1 zilver exemplaar. Enkel de zilvere kon me bekoren, weinig nieuw aan die kar... Jammer, een gemiste kans om die lelijke eend van de troon te stoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid