Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
[mention=42]wooter[/mention], het zit hem net in het waardeoordeel dat je steeds geeft.
Jij vindt het kortzichtig om een wagen zonder autopilot te kopen als je steeds van A naar B rijdt, en gezien jouw requirements en parameters kan dit kloppen.
Maar iemand anders heeft misschien nog steeds plezier aan sturen, schakelen en zelf rijden, zelf al is dit steeds rechtdoor en bumper aan bumper.
Die mens haalt waarschijnlijk evenveel return en voldoening daaruit als jij haalt uit het gemak van autopilot. Elk zijn eigen accenten.
Ik heb zelf vorig jaar ook de afweging gemaakt tussen een hybride XC90 en een Model X en ik ben uiteindelijk voor de hybride gegaan.
Voor mij was het gewoon een rationele keuze tussen fiscaliteit en gebruiksgemak. Moest ik nu op 1 januari terug voor dezelfde keuze staan dan had de Model X gewonnen. Bij mij waren de parameters vooral fiscaliteit, range (vooral voor de vakantieverplaatsingen) en TCO.
Autopilot lag ik minder van wakker want de PilotAssist2 van Volvo werkt ook heel goed. Met deze parameters scoorden ze ongeveer gelijk (iets in het voordeel van de Volvo), en aangezien ik de Volvo vanbuiten en vanbinnen mooier vond was de keuze rap gemaakt.  

Dat is eigenlijk exact dezelfde reden waarop ik mijn keuze heb gebaseerd
Geplaatst:
49 minutes ago, Tjeu said:

Ik bemerk dat je Wooter zijn punt nog niet begrijpt. Die persoon weet gewoon nog niet welke impact de autopiloot op zijn leven kan hebben. Daarom is die persoon gewoon mis. En het is net dat dat Wooter uit de doeken probeert te doen. Maar er zijn hier zoveel mensen die dat nog niet begrijpen en weten, omdat ze het nog niet voldoende hebben kunnen ervaren, waardoor het lijkt alsof Wooter zever verkoopt, terwijl net hij juist is en al de rest mis. 

En vooral, dankzij die autopilot zou iedereen uitgerust uit de wagen kunnen stappen, ipv volledig vermoeid. Het is fout nog iets anders te willen. De enige reden waarom je iets anders wilt, is omdat je de wonderlijke wereld van Tesla nog niet voldoende ervaren hebt. Eenmaal je van die toekomst geproefd hebt, is er geen weg meer terug. Het is dus aangewezen dat iedereen asap Tesla in zijn hart, hoofd en garage toe laat. Dat iedereen het kan ervaren. Daarenboven, hoe meer autopilot Tesla's op de baan, hoe beter ze met elkaar overweg kunnen en hoe veiliger het verkeer zal worden. 

Red je vermoeidheid, red je leven : koop een Tesla! En ervaar mobiliteit als nooit tevoren. 

Je vergeet nog de nieuwe wereld van de degustaties die voor je open gaat bij het superchargen!

Geplaatst:

Het is hier vooral de absurdistan over het afwerkingsniveau, het gebrek aan rammels (ga eens met een mekanieker babbelen ...), de zogezegd eeuwige upgradebaarheid (waar nul garanties rond zijn), de verhalen rond "amper" tijdverlies bij lange trips (door iemand die elke 5 minuten moet gaan pissen. Enfin, come to think of it, dat is eigenlijk nog wel iets voor @WoKe !) en het compleet met non-argumenten afbreken van klassieke auto's (dat verhaaltje van die AMG was nog het beste) die de geloofwaardigheid van dit topic hier compleet doen kelderen.

Kan natuurlijk ook zijn dat den Elon zenuwgas in die Hepa filters steekt ... Dan snap ik het al meer.

• Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 2
Geplaatst:
1 minute ago, ir_fuel said:

door iemand die elke 5 minuten moet gaan pissen. Enfin, come to think of it, dat is eigenlijk nog wel iets voor @WoKe !

Elaba, ik moet nie meer gaan pissen dan een ander zenne!
Volgens mij krijgt ge ook een kleinere blaas als ge zoveel stopt om te gaan laden, euh ... pissen :P

Geplaatst:
1 hour ago, Framfy said:

puck? :D

Puck :inlove:

Geplaatst:
22 minutes ago, WoKe said:

Elaba, ik moet nie meer gaan pissen dan een ander zenne!

Dat beweert Wooter ook!

Maar wij weten wel beter :ninja: 

Geplaatst:
9 uren geleden, wooter zei:

LOL ik zou het niet zo drastisch zeggen, maar in een wereld waar elke auto met de functionaliteit van AP van Tesla zou rondrijden zou je een aanzienlijke verlaging van het aantal ongevallen zien, en zelfs het bijna verdwijnen van kopstaartaanrijdingen op snelwegen. Dodelijke ongevallen waarbij vrachtwagens los hun voorliggers plat rijden zouden helemaal verdwijnen. Tel daar eens de economische en maatschappelijke winst van uit...

:lolz:haha heerlijk, sarcasme wooter S-A-R-C-A-S-M-E!  

Geplaatst:
8 uren geleden, wooter zei:

Ik geloof er niks van dat iemand die een AMG koopt graag wil sturen. Een BMW M schijnt beter te sturen als je echt wil sturen. Het karakter van een AMG is voornamelijk lawaai; van de 3 Duitse merktuners (BMW M, Audi RS, Mercedes AMG) is het bij AMG toch voornamelijk dikke motoren met meerdere turbo’s en veel lawaai, terwijl dat bij BMW M en Audi RS toch wat anders ligt.

:lolz:

jij mag ook eens een over-the-air software-update krijgen rechtstreeks van de EVO/Pistonheads/etc-servers

• Thanks Friendly 2
Geplaatst:

Hoeveel veiliger zou de Nordschleife niet zijn met AP van Tesla?

Kunnen ze direct de bijnaam "de Groene Hel" veranderen naar "de Groene Hemel". 

Geplaatst:
1 minute ago, Tom Bentley said:

Hoeveel veiliger zou de Nordschleife niet zijn met AP van Tesla?

Kunnen ze direct de bijnaam "de Groene Hel" veranderen naar "de Groene Hemel". 

Ik hoop dat de 4G dekking wat in orde is. Wat zou je anders moeten zitten doen een ganse ronde lang!

Geplaatst:

Een jaar later in 2015 8:50 BtG. Een classic model zonder AP.

Geplaatst:

Zo, net geen 30% batterij erdoor op 9 min. Stevig!

Geplaatst: (aangepast)

Als ik me wil verplaatsen van A naar B en  niet zelf wil sturen, intussen mijn mail wil lezen of op de laptop werken, neem ik wel de trein , tram , bus of taxi. 

aangepast door utah
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Als ik me wil verplaatsen van A naar B en  niet zelf wil sturen, intussen mijn mail wil lezen of op de laptop werken, neem ik wel de trein , tram , bus of taxi. 

Het openbaar vervoer is per definitie van A naar B via C en D.

Geplaatst:
28 minutes ago, utah said:

Nee, dan is een Tesla ideaal ( tenzij je centrum naar centrum gaat).

Dat zeg ik ook al heel de tijd, @wooter heeft een Tesla omdat hij niet zelf wil sturen.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
19 uren geleden, BMWMB zei:

Ik ben nochtans supercontent met mijn iPhone 5S. :lol:

Rammelt of kraakt deze nog niet ?

Geplaatst:
1 uur terug, wooter zei:

Het openbaar vervoer is per definitie van A naar B via C en D.

Ja , een trein neemt af en toe een afrit te vroeg. 

Geplaatst:
Ja , een trein neemt af en toe een afrit te vroeg. 

Jij woont aan een station?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid