Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Zojuist, Jokke_vlo zei:

Ja zit zelfs aan 160 hs op dit moment !!

d38220c98abc931ce083cafea989f9c6.jpg

Zelf trappelen? Heb je daar dan geen AP voor? 

Dit is wel erg ongepast in een Tesla topic. Ik mag hopen dat je op zijn minst een koffie aan het slurpen bent of een McMuffin aan het eten bent. 

Geplaatst:

Jokke is tegen elektrische motoren! :sirkevin:

maxresdefault.jpg

Geplaatst:

Ik heb er al meer gekocht dan gij in uw leven zult kopen :)

Geplaatst:

We moeten niet gaan overdrijven, het enigste waar ik mijn petje voor af doe is zijn aandeel in Paypal. Van al het andere moet ik eerst zien in hoever hij daar daadwerkelijk bij betrokken is. Wat niet wil zeggen dat het niet knap is wat hij uiteindelijk aan het doen is met zijn geld.

Nu in verband met Tesla, ik ben er van overtuigd dat andere fabrikanten al veel verder of gelijk staan op het punt waar tesla zich momenteel bevindt en dit op vlak van elektrische wagens. We moeten realistisch zijn, zo een elektrische wagen is nu niet bepaald hoog technologisch. Als je het onderstel van een tesla bekijkt is het uiteindelijk maar een grote batterij met daarop enkele electro motoren.

Iets wat standaard fabrikanten dus ook perfect konden bouwen maar wat ze nooit hadden kunnen verkopen. Je kan onmogelijk een marketingverhaal opkloppen om de wereld te veranderen door groen te rijden en op en top ecologisch te zijn terwijl er uit de andere kant van je fabriek verbrandingsmotoren rollen.

Dus ja voor een groot deel is tesla succesvol door marketing.
Het beschikt ook over alle ingrediënten:
Het is nieuw, opgericht door iemand uit silicon valley die de wereld veranderde op een hippe manier (Paypal), het is groen (inzoverre je het groen kan noemen), bekend figuur, enz..

Voor mij is dit dus iemand die verdomd goed weet dat hij in een bepaalde positie zit om nieuwe ideeën te lanceren en hij daardoor ook veel meer kans maakt om ze te realiseren.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik ken een fabrikant van Electrische fietsen:

- meer verkoop dan Tesla in België

- oplossing voor het file probleem

- Minder belastend voor milieu

- Nu range van 120km, volgend jaar 240 en is de batterij leeg raak je zonder het mileu te belasten thuis

- Gaat de obesitas van de Tesla rijders tegen

- Bewezen minder ziekte, dus veel gezonder

- Op de meeste afstanden van sub 30 km sneller dan een Tesla, al zeker in de steden

- minder parkeerproblemen

- innovatief tot en met: sloten te openen met je telefoon, gps, gps tracker, werken aan een model van 240km range

Paar nadelen waardoor het minder futuristisch is

- Werkt met eigen kapitaal

- Maakt winst en niet misschien als ooit

Dat is wat anders he !!

Nu gij !! [emoji3]

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

@Maverick ook jij best de biografie lezen dan weet je dat hij voornamelijk aandeelhouder en CEO was van Paypal, en hij er eigenlijk niet zijn ei heeft kunnen leggen.

Geplaatst:
3 minutes ago, Jokke_vlo said:

Ik ken een fabrikant van Electrische fietsen:

- meer verkoop dan Tesla in België

- oplossing voor het file probleem

- Minder belastend voor milieu

- Nu range van 120km, volgend jaar 240 en is de batterij leeg raak je zonder het mileu te belasten thuis

- Gaat de obesitas van de Tesla rijders tegen

- Bewezen minder ziekte, dus veel gezonder

- Op de meeste afstanden van sub 30 km sneller dan een Tesla, al zeker in de steden

- minder parkeerproblemen

- innovatief tot en met: sloten te openen met je telefoon, gps, gps tracker, werken aan een model van 240km range

Paar nadelen waardoor het minder futuristisch is

- Werkt met eigen kapitaal

- Maakt winst en niet misschien als ooit

Dat is wat anders he !!

Nu gij !! emoji3.png

bow-down-gif-20.gif

Geplaatst:

Heeft die fiets ook AP? 

Geplaatst:
@Maverick ook jij best de biografie lezen dan weet je dat hij voornamelijk aandeelhouder en CEO was van Paypal, en hij er eigenlijk niet zijn ei heeft kunnen leggen.

Niet gelezen, maar bovenstaande lees ik als blijkbaar niet zo wonderbaar maar we schrijven het wat anders neer.

Das hier ook met veel ‘top’ ceo’s ze konden hun ding niet doen... wat in 9 op de 10 gevallen wil zeggen dat het gewoon niet lukte.
Geplaatst:

Gewoon de biografie lezen. Paypal en x.com was een gedwongen huwelijk en Musk kwam van x.com, niet van Paypal.

Geplaatst:

Maakt me eigenlijk ook geen reet uit wat die man al dan niet kan. Ik hou niet van zijn product en vind er niets spectaculair aan, op dan nog niet te spreken over het esthetische van zijn producten..

Geplaatst:

We zullen maar niet kijken in welke topics jij over tesla begint [emoji85]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur terug, BMWMB zei:

Heeft die fiets ook AP? 

Neen, maar ook geen automatische wissers. Er is dus nog wat werk aan voor de grote doorbraak in Gent.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Heeft die fiets ook AP? 

Niet nodig he, je moet geen file rijden en je kan aan je gezondheid werken terwijl je je verplaatst.

Mvg

Footer.
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Moesten we nu eens een groot aantal innoverende mensen in onze regering krijgen :)

Geplaatst:
Moesten we nu eens een groot aantal innoverende mensen in onze regering krijgen [emoji4]
Als je naar de begroting kijkt heb je alvast het gevoel dat ze zich allemaal visionair voelen.
Laat dat geld maar vloeien! Rendabiliteit? Een centje over houden? Huh? Wat?
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De overheid heeft de luxe dat ze extra belastingen kunnen vragen als ze budget te kort hebben. Aan besparen wordt er niet gedaan.

Als je als zaakvoerder verliezen draait, moet je meestal wel besparen, want de verkoopprijs zomaar optrekken, dan werkt meestal niet.

En om terug 'on topic' te komen, een Tesla is een manier om te rijden op kosten van de overheid ipv dat de overheid verdient op ons rijden. 

Geplaatst:

Gisterenavond met mijn buurman gesproken die nu een RRS SVR heeft. Hij heeft in Londen in een Tesla popup store een witte model X gezien, met 6 stoelen, en zwarte 22" wielen. Hij is verkocht en gaat volgende week bestellen. Hier in 't dorp is een gekende ondernemer die al meerdere Panamera Turbo's heeft versleten, en die sinds een half jaar een model X P100d heeft, een full black (alle chroom zwart laten wrappen), en die zeer tevreden is. Hij vindt wel dat de meerprijs voor een P zijn geld niet waard is. Moest hij opnieuw kopen, hij zou een gewone 100d nemen.

Mijn goesting voor een model s 100d stijgt met de dag.:)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
54 minuten geleden, wooter zei:

3541032c-878e-44f8-8d66-1670a3b30c97-jpeg.270368

Automatische ruitenwissers, zalig.

Die easy entry kon ik ook al kiezen op de Tesla die ik reed, en ik vond dat vreselijk storend. Gelukkig kan je dat kiezen, want ik wil dat mijn stoel en stuur blijven staan.

Geplaatst:

Kuddedier?[emoji12][emoji85]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid