Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
47 minutes ago, BMWMB said:

Ik ben onmiddellijk gaan kijken op de site, want dat verschil is idd heel groot.

Dit kom ik uit...

Het ging over een Model X :roll:

Geplaatst:
41 minutes ago, BMWMB said:

Zo mag je niet denken!!! TCO is wat telt, en dan is die 161k/177k opeens veel lager...

Ik weet dat jij het anders regelt met uwen M4, maar dat durf ik niet. 

Ja want met TCO magic is 177K 't zelfde als BMW 530D rijden zeker :lol: 

Geplaatst:
2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik was mis, was de opties vergeten speccen :lolz: 

@ICM

Screen Shot 2018-01-04 at 17.04.37.png

Nou, dan weet ik het wel 

5a4e518461d45_ScreenShot01-04-18at05_08PM.JPG.c10bdb3add9d66180db5ec9e6f15c9d4.JPG

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:
Superidee! Met de hoge restwaarde doe je hier een superzaak aan.
Restwaarde kan mij de pot op.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Zojuist, toere zei:
14 minuten geleden, ir_fuel zei:
jama jama, TCO!

TCO?

@TCT z'n broere

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
53 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ja want met TCO magic is 177K 't zelfde als BMW 530D rijden zeker :lol: 

Ik heb net de berekening gemaakt. Een 'dikke' 530d, zoals ik 'm zou willen, na salonvoorwaarden en korting, zou ik 83k betalen, de helft van de model s P100d.

Na 4 jaar/35000km komt de Tesla uit op 102k en de 530d op... 106k.

Het antwoord is dus wel degelijk 'Ja'.

Geplaatst:
47 minuten geleden, toere zei:
1 uur geleden, BMWMB zei:
Superidee! Met de hoge restwaarde doe je hier een superzaak aan.

Restwaarde kan mij de pot op.

Moest ik budget genoeg hebben, of minder dure auto's kopen, of langer met mijn auto's rijden, dan zo ik ook zo redeneren. 

1 uur terug, Challazer zei:

Nou, dan weet ik het wel 

5a4e518461d45_ScreenShot01-04-18at05_08PM.JPG.c10bdb3add9d66180db5ec9e6f15c9d4.JPG

Tel bij de 991 turbo nog maar zeker 20k aan opties om 'm een beetje lekker te maken. Tuurlijk zou ik liever ook een 911 turbo willen ipv een Tesla P100d, maar zo'n Porsche gaat mij de komende 4 jaar dubbel zo duur zijn. 

Geplaatst:

Is standaard lekker genoeg, als hij maar een regensensor heeft....

Geplaatst:

De Tesla heeft ondertussen ook een regensensor, en de 991 turbo is standaard absoluut niet lekker. 

Geplaatst:

Ik hou van uitgeklede porsches, mag zelfs met een stoffen interieurke zijn :-)

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:
53 minutes ago, saabi said:

Ik hou van uitgeklede porsches, mag zelfs met een stoffen interieurke zijn :-)

En dat krijg je dan niet herverkocht.

Geplaatst:

Who cares.....houden die handel, en blijven genieten. .  Niet alles moet vanuit fiscaal economisch oogpunt bekeken worden. Dit is een autoforum, waar, het zal u misschien verwonderen, ook gepassioneerde autoliefhebbers zitten!

• Vind ik leuk 2
Gast wooter
Geplaatst:

Wel, ik heb een 911 991.1 C4S gereden en een Model X en ik vond de Model X interessanter. Ja, qua luxe afwerking kan je bij Tesla nog niet contraststitching kiezen, maar het spel is ruimer en praktischer, gaat quasi even hard vooruit, fiscaal is er geen discussie, noch qua verbruik en een van de twee heeft geen autopilot. "Wie heeft er autopilot nodig op een 911?" -"Wie heeft er een 911 nodig op de R0".

Hand op het hart: AP heeft me over gehaald om Tesla te kiezen, en de elektromotor van een EV zoals bij Tesla zal er voor zorgen dat ik niet meer met een benzinemotor wil rijden.

Geplaatst:
[mention=359]WoKe[/mention]

Screenshot_20180104-160721.jpg.d7dced8368cae4045089a41679ed2866.jpg

Dat is niet slecht gereden.. [emoji33] ik had paar dagen geleden van Antwerpen tot aan de basel iets van een 4 uur 15 minuten, gemiddelde ook rond de 170.. ma das toch goe peren zene..
Geplaatst:

@wooter 

T'jah, als dat Uw passie is....i couldn't care less over welk kleur de stitching is (voor Jani zou het toch nooit goed zijn) , en hard vooruit gaan interesseert mij geen zier..

hoe dat bochten kunnen genomen kunnen worden, de geur van benzine en de klank van het beest achterin (voor sommige mag dat voorin zijn), dat is wat mij bevalt in een auto.

Geplaatst:

Dat een 911 niet ruim of praktisch is wist je toch al lang voor je die ging testen en overwoog te kopen? @wooter

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@wooter

hoe sta jij eigenlijk tegenover auto's zoals bijvoorbeeld de Lamborghini miura, ferrari F40, etc...?

Geplaatst:
3 minuten geleden, saabi zei:

@wooter

hoe sta jij eigenlijk tegenover auto's zoals bijvoorbeeld de Lamborghini miura, ferrari F40, etc...?

Welke dierensoort kwam er voor de dinosaurus? Hij vergelijkt de huidige al met dinosaurussen.

Geplaatst:

Kweet niet, maar het waren vree schone beesten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid