Carlito 6.297 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 Dat kan, maar blijft een jammere naam Quote
Germinal 464 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 Bedankt voor de tabel en bevestigt gewoon wat iedereen al zegt, spel is gemaakt om 120 mee te rijden. Een benzine verbruikt niet 3x zoveel aan 250km/h [emoji3] Bwoa.. sommige toch wel. Pana hybrid verbruikt een 30 liter bij volle petrol (285) en een 10-11 bij 120. Bij 250 is t wel wat minder maar nog zeker factor 2Bij een tesla is t dan weer eerder een factor 4.. van een 200kwh naar bijna 800kwh per km.Maar goed is meer een gegeven in de marge vermoed ik. Al is het wel is zeer leuk [emoji23]Elektrisch rijden is zeer aangenaam en relax. Soms vind ik het zelfs storend dat mijn batterij leeg is en dat er een generator aanspringt. Dan heb ik het vooral over verplaatsingen binnen de stad en/of wanneer je jezelf in druk/file verkeer verplaatst..Daarentegen s nachts houd ik van de sound van de van de ICE.. dan vind ik een zuivere EV maar saai. Ik zou zelfs zover durven gaan dat ik nu eerder een tesla zou kopen en dan nog een oude sportwagen erbij dan een pana hybrid.De Tesla om overdag in de file te gaan staan en dan snachts/s avonds laat zou ik mijn verplaatsingen doen met een sportwagentje om wat benzine gaan verstoken en nog wat plezier te hebben aan het rijden Quote
Gast wooter Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 De Tesla navigatie is nu ook beschikbaar online op je eigen device: https://www.tesla.com/trips Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 1 uur terug, wooter zei: Ieder het zijne toch? Ik ben er zeker van dat binnen 5 jaar er heel wat meer mensen anders piepen, en binnen 10 jaar nog meer mensen. Weet je wat me het meeste frustreert bij een auto met verbrandingsmotor, eens je een vlotte EV hebt gereden? Het onnozel van versnelling moeten wisselen om te kunnen accelereren. Dat is belachelijk hoeveel een Tesla kan winnen door simpelweg niet van versnelling te moeten wisselen, zelfs tegen een auto met DCT e.a.... Gij wilt gewoon niet autorijden ! Zo simpel is het. Een bocht nemen: neeje ni nodig Een stuur vasthouden: neeje ni nodig Schakelen: neeje ni nodig Anticiperen in verkeer: neeje ni nodig. Kortom het frustreert je dat je zou moeten rijden met auto. Maar ge houdt wel van een snack eten terwijl je wacht tot je auto volgetankt (of voldoende getankt is). Tuurlijk zullen meer mensen electrisch gaan rijden, ik ook vroeg of laat (of toch iets anders dan op olie) maar............. daarom moet ik nu nog niet kopen. "kijk ik heb de toekomst" dat zegt mij als autoliefhebber gewoon niks. En ik sta wel even in de file zonder autopilot als ik daarna weer lekker kan rijden. Liever dan op AP te zitten en daarna ook minder RIJPLEZIER te hebben. Ieder zijn meug dus. Zeg en nog iets: ik rijd graag op een eenzame baan, of een circuit eens echt sportief. En NEE dat gaat ECHT niet gaan met zo een Tesla, daarvoor moet ik niet testrijden. Ik zou me doodergeren. Maar weet ge wat dat wel is: auto PASSIE. Passie voor het rijden ! Oef blij dat ik dat eens kan zeggen 2 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 1 hour ago, wooter said: Weet je wat me het meeste frustreert bij een auto met verbrandingsmotor, eens je een vlotte EV hebt gereden? Het onnozel van versnelling moeten wisselen om te kunnen accelereren. Dat is belachelijk hoeveel een Tesla kan winnen door simpelweg niet van versnelling te moeten wisselen, zelfs tegen een auto met DCT e.a.... Je weet hopelijk toch dat men bezig is met versnellingsbakken voor elektrische wagens? Quote
Gast wooter Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 1 minute ago, ir_fuel said: Je weet hopelijk toch dat men bezig is met versnellingsbakken voor elektrische wagens? Ja, die Rimac Concept One heeft 2 versnellingen. Eigenlijk 8, want aan elk wiel zit een elektromotor met dualclutch versnelling met 2 versnellingen. Maar dat is voor gewone auto's niet relevant, en Tesla lijkt het voor hun nieuwe Roadster ook niet relevant te vinden. Quote
Gast wooter Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 7 minutes ago, Jokke_vlo said: Gij wilt gewoon niet autorijden ! Zo simpel is het. Een bocht nemen: neeje ni nodig Een stuur vasthouden: neeje ni nodig Schakelen: neeje ni nodig Anticiperen in verkeer: neeje ni nodig. Kortom het frustreert je dat je zou moeten rijden met auto. Op plaatsen waar zelf autorijden geen meerwaarde maar enkel een nadeel is, hou ik inderdaad niet van autorijden. Jij wel? Waarom wil jij zo graag iets doen wat een computer beter kan? Op snelwegen zijn er geen bochten die naam waardig, is het dus onnozel om een stuur vast te houden, schakelen is inderdaad idioot en ik laat een computer anticiperen (of bedoel je schaamteloos door een file slingeren en daarbij de kans op ongevallen verhogen?). 7 minutes ago, Jokke_vlo said: Maar ge houdt wel van een snack eten terwijl je wacht tot je auto volgetankt (of voldoende getankt is). Ik hou van eten als het etenstijd is. Jij niet. Super. 7 minutes ago, Jokke_vlo said: Tuurlijk zullen meer mensen electrisch gaan rijden, ik ook vroeg of laat (of toch iets anders dan op olie) maar............. daarom moet ik nu nog niet kopen. "kijk ik heb de toekomst" dat zegt mij als autoliefhebber gewoon niks. En ik sta wel even in de file zonder autopilot als ik daarna weer lekker kan rijden. Liever dan op AP te zitten en daarna ook minder RIJPLEZIER te hebben. Ieder zijn meug dus. Geen probleem, er zijn er nog die met een Nokia 3310 rondlopen. 7 minutes ago, Jokke_vlo said: Zeg en nog iets: ik rijd graag op een eenzame baan, of een circuit eens echt sportief. En NEE dat gaat ECHT niet gaan met zo een Tesla, daarvoor moet ik niet testrijden. Ik zou me doodergeren. Maar weet ge wat dat wel is: auto PASSIE. Passie voor het rijden ! Oef blij dat ik dat eens kan zeggen Daar zit je dan, op de E40, met een Audi A4 voor je, een BMW 520d achter je en een Berlingo naast je. Wat wil je graag sportief rijden, in die lekker luxueuze zetel en het hoogwaardig afgewerkte stuur, in je hemd, je boxershort, broek met dure gesp en knappe schoenen, met de airco op 20,5 graden en je Burmester die wat van Spotify afspeelt. Wat een sportiviteit, wat een passie... Ik ben er helemaal mee akkoord dat je passie preekt op Francorchamps, of een hele hoop kronkelige bergwegen, maar dit op de gemiddelde N-weg of snelweg in Vlaanderen?! Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 Je weet hopelijk toch dat men bezig is met versnellingsbakken voor elektrische wagens?Jups. Is nodig om de motoren zo goed mogelijk in hun optimale toerental te houden. Het is door het gebrek aan versnellingsbak dat een Tesla Roadster zoveel verbruikt, net als de andere Tesla's ook zo een absurd hoog verbruik neerzetten eens je sneller gaat rijden. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 Daar zit je dan, op de E40, met een Audi A4 voor je, een BMW 520d achter je en een Berlingo naast je. Wat wil je graag sportief rijden, in die lekker luxueuze zetel en het hoogwaardig afgewerkte stuur, in je hemd, je boxershort, broek met dure gesp en knappe schoenen, met de airco op 20,5 graden en je Burmester die wat van Spotify afspeelt. Wat een sportiviteit, wat een passie... Ik ben er helemaal mee akkoord dat je passie preekt op Francorchamps, of een hele hoop kronkelige bergwegen, maar dit op de gemiddelde N-weg of snelweg in Vlaanderen?!Toen ik met de MR2 reed, stond ik uiteraard ook regelmatig in de file. Als ik dan de bolling van die voorruit zag, de verhoging van de zijflanken naar de koplampen toe, als ik me dan rustig eens verzette en de kuipstoelen me voelde omarmen, als ik naar de toerenteller keek, recht voor me en bijna onderaan beginnend, dan had ik keer op keer het gevoel in een speciale wagen te zitten. Zelf gewoon stil zitten in die wagen was reeds een belevenis. Dat was altijd genieten. En zeker als het verkeer terug op gang kwam en je liet de pook vlot van 2de naar derde glijden, met de meest perfecte geleiding die ik tot zover tegen ben gekomen.Dus ja, voor mij valt er altijd passie te beleven aan autorijden. Ongeacht de snelheid of de omstandigheden. Quote
Gast wooter Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 Ik heb genoeg keren naar Brussel gereden met mijn Z4M en ik vond het zonde van de auto. Ik had echt weken dat ik nooit in de buurt kwam van 5000tpm... Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 Wat een compleet debiele vgl Wooter moet ik daar nu echt op reageren als gebruiker van een ouderwetse Nokia (die wel 7 uur lang ongestoord werkt zonder uren te moeten tanken) Of dat ik eet waar en wanneer ik wil enz ..... Nee zelfs uw argumentatie hierboven is er eentje met oogkleppen voor olifanten 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 Is toch niet? "Sportief" autorijden zonder dat je op circuit of bochtige weg zit is gewoon marketing. Quote
Gast wooter Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 Maar ik vind de vergelijking wel passen, een 3310 die heel lang mee gaat op 1 acculading en snel opgeladen is, versus een iPhone die snel plat is en niet zo snel kan laden. In 1999 had iedereen het zot gevonden om elke dag zijn GSM te moeten laden, in 2018 vinden sommigen het al normaal dat we onze horloge elke nacht moeten laden. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 Ik herhaal : jij wil gewoon niet autorijden en dat mag maar misschien moet je snappen dat er nogal wat mensen op zo een forum zitten die dat wat anders bekijken. Nu goed ik snap u wel na uw ervaringen met sportief rijgedrag.Met een autopilot vormt dit dan ook geen gevaar bv 1 Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 Eenvoudige keuze toch ? Met die 530 ga je minder orders verliezen en dus meer verdienen !Waarheid. Let wel, een gewone 100d kost nog eens 20k minder over 4 jaar. Een P100d is eigenlijk niet te vergelijken met een 530d, want hij heeft meer dan het dubbel van het vermogen.Maar, ipv een 530d verkies ik een 540i, want die heeft dezelfde kost. Naft > diesel. 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 2 hours ago, wooter said: in die lekker luxueuze zetel en het hoogwaardig afgewerkte stuur, in je hemd, je boxershort, broek met dure gesp en knappe schoenen, met de airco op 20,5 graden en je Burmester die wat van Spotify afspeelt. Wat een sportiviteit, wat een passie... Wat is de relevantie hiervan? 2 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 1 hour ago, BMWMB said: Waarheid. Let wel, een gewone 100d kost nog eens 20k minder over 4 jaar. Een P100d is eigenlijk niet te vergelijken met een 530d, want hij heeft meer dan het dubbel van het vermogen. Tot 110 per uur ofzo.... Vergeet niet dat bij een elektromotor het vermogen samen hangt met het toerental. Vergeet maar dat die aan 160 nog al die paarden heeft. Dan staat het merendeel al te snacken aan de supercharger Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 2 hours ago, wooter said: Waarom wil jij zo graag iets doen wat een computer beter kan? Wooter registreert zich op pianistenforum.be Wat een bende pummels hier! Jaren en jaren aan een stuk zitten zwoegen op zo een archaïsch stuk hout, om dan na 20 jaar iets te kunnen dat qua techniek in de buurt komt van wat mijn computer 24h per dag 7/7 kan in Cubase. Wat een bende dinosaurussen! Ah maar ge doet het "voor de uitdaging"? Welke uitdaging is er aan een paar bekende moderne deuntjes spelen voor vrienden en familie? Amai ze, "Yesterday" van The Beatles! Nou, daar hebben ze op de Koningin Elisabethwedstrijd niet van terug! Daar zit je dan in je dure kostuum achter je mooie Steinway, wat een virtuositeit! Soit, dat is alsof je nog zelf met een auto zou rijden vandaag de dag, liefst nog eentje die rijdt op gesmolten dinosaurusbotten. BMWMB registreert zich op pianistenforum.be Idd Wooter, en dan hebben ze de TCO van hun piano nog niet vergeleken met de licentiekost van Cubase! Bovendien moet je in Cubase je muziek maar 1 keer invoeren, terwijl je met je echte piano dat telkens opnieuw moet spelen, en als je lang niet gespeeld hebt is het zelfs niet zeker of je het nog wel gaat kunnen! Je zit ook nog eens met het imago. Een computer met wat speakers aan dat valt niemand op. Als er echter zo een Steinway in de hal staat hebben ze het wel gesnapt. Dat gaat klanten kosten! 9 Quote
Gast wooter Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 Als dat pianistenforum zou vol zitten met mensen die lastig zijn dat cafés nergens meer een piano hebben staan, en ze zelfs uit hotellobby’s verdwijnen. Quote
saabi 4.094 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 @wooter Na het lezen van uw laatste posts weet ik het zeker, je bent niet autominded en zit dan ook op het verkeerde forum. (Misschien één of ander game of computerforum overwegen, daar zal je op begrip kunnen rekenen) Ook zou je een trein-tram-bus abonnement kunnen overwegen nu uw verplaatsing steeds de grote verkeersassen zijn. Bekijk daar de TCO van (terwijl ik eigenlijk een probleem heb met de term omdat deze gehanteerd worden door eigenlijke gebruikers, en niet de eigenaars, als ik het tenminste goed begrijp) en je zal zien dat dat unbeatable is. Ter duiding, uw tegenwind in dit topic komt niet van Tesla haters, doch van autoliefhebbers (ik spreek voor mezelf, maar waarschijnlijk voor velen hier, 'autominded' remember...) Hoe zit ons soort in elkaar. Wij kiezen niet de AP route van a naar b, doch de route die ons op dat ogenblik aangewezen is, gespijsd met wat autoplezier. Dat plezier bestaat in alle vormen, waarbij ik naar @Tjeu kan verwijzen die in de file kan genieten van het bezit van zijn auto. (Alle begrip voor U, maar ik zou van een Tesla X ook niet kunnen genieten van de vormen, je wil niet weten met welke vrouw ik die wagen zou vergelijken ? - Hoewel maggie De Block serieus in de buurt komt, een 911 daarentegen, google bijvoorbeeld eens 'ida engvoll') Als ik van zuidwest-vlaanderen naar Veurne moet neem ik bewust een leuke auto en zal ik steeds terugkeren langs binnenwegen, waarbij ik quasi geen tijd verlies. Je wil niet weten hoe ontspannen ik uit die rit kom. En zo zoek ik vaak alternatieve routes om tijdens de verplaatsingen voor het werk een groot deel autoplezier toe te voegen. En dit lukt mij in de volledige driehoek brussel-oostende-ieper en zelfs verder. Ik ken limburg niet zo goed maar bied jullie mijn medeleven aan indien dit niet mogelijk zou zijn. Naast dit gebruik probeer ik jaarlijks wel eens een trip te doen met enkele autoliefhebbers en partners waarbij wij ten volle genieten van de auto's en alle voedsel dat wij rateerden bij het laden van een electrische auto. You should try this once... Ik ben ook diegene die, als ik mijn auto sluit (manueel met de sleutel in het slotje bij sommige auto's), nog enkele keren omkijk om te genieten van de contouren van mijn auto. Ook hier begrijp ik dat dit bij U wat moeilijker ligt, hoewel je vaker de tijd hebt om dat te doen tijdens het laadproces. Zot, maar, wanneer de auto na een rit in de garage staat en, terwijl je de hoes erovertrekt ( dit lukt met kleinere auto's en sportauto's) hoor je het getik van de warme uitlaat en je ruikt nog de mechaniek, dat is voor mij autominded zijn... Aangezien je van mening blijft dat computers de mens beter vervangt, je bent welkom op het https://www.nationaalcomputerforum.nl/, ze zullen U met open armen ontvangen. hopelijk kan je nu verstaan waarom dit topic niets meer te maken heeft met Tesla-lovers.... 4 1 Quote
Porker 8.647 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 16 hours ago, BMWMB said: Sowieso moeten ze met hun D3 maar 1x tanken onderweg, of misschien zelfs niet... 2x, wegens niet vol vertrokken... Sowieso 1x, je geraakt +/- 400km ver met 1 tank aan dat tempo. 1 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 21 minuten geleden, saabi zei: @wooter Na het lezen van uw laatste posts weet ik het zeker, je bent niet autominded en zit dan ook op het verkeerde forum. (Misschien één of ander game of computerforum overwegen, daar zal je op begrip kunnen rekenen) Ook zou je een trein-tram-bus abonnement kunnen overwegen nu uw verplaatsing steeds de grote verkeersassen zijn. Bekijk daar de TCO van (terwijl ik eigenlijk een probleem heb met de term omdat deze gehanteerd worden door eigenlijke gebruikers, en niet de eigenaars, als ik het tenminste goed begrijp) en je zal zien dat dat unbeatable is. Ter duiding, uw tegenwind in dit topic komt niet van Tesla haters, doch van autoliefhebbers (ik spreek voor mezelf, maar waarschijnlijk voor velen hier, 'autominded' remember...) Hoe zit ons soort in elkaar. Wij kiezen niet de AP route van a naar b, doch de route die ons op dat ogenblik aangewezen is, gespijsd met wat autoplezier. Dat plezier bestaat in alle vormen, waarbij ik naar @Tjeu kan verwijzen die in de file kan genieten van het bezit van zijn auto. (Alle begrip voor U, maar ik zou van een Tesla X ook niet kunnen genieten van de vormen, je wil niet weten met welke vrouw ik die wagen zou vergelijken ? - Hoewel maggie De Block serieus in de buurt komt, een 911 daarentegen, google bijvoorbeeld eens 'ida engvoll') Als ik van zuidwest-vlaanderen naar Veurne moet neem ik bewust een leuke auto en zal ik steeds terugkeren langs binnenwegen, waarbij ik quasi geen tijd verlies. Je wil niet weten hoe ontspannen ik uit die rit kom. En zo zoek ik vaak alternatieve routes om tijdens de verplaatsingen voor het werk een groot deel autoplezier toe te voegen. En dit lukt mij in de volledige driehoek brussel-oostende-ieper en zelfs verder. Ik ken limburg niet zo goed maar bied jullie mijn medeleven aan indien dit niet mogelijk zou zijn. Naast dit gebruik probeer ik jaarlijks wel eens een trip te doen met enkele autoliefhebbers en partners waarbij wij ten volle genieten van de auto's en alle voedsel dat wij rateerden bij het laden van een electrische auto. You should try this once... Ik ben ook diegene die, als ik mijn auto sluit (manueel met de sleutel in het slotje bij sommige auto's), nog enkele keren omkijk om te genieten van de contouren van mijn auto. Ook hier begrijp ik dat dit bij U wat moeilijker ligt, hoewel je vaker de tijd hebt om dat te doen tijdens het laadproces. Zot, maar, wanneer de auto na een rit in de garage staat en, terwijl je de hoes erovertrekt ( dit lukt met kleinere auto's en sportauto's) hoor je het getik van de warme uitlaat en je ruikt nog de mechaniek, dat is voor mij autominded zijn... Aangezien je van mening blijft dat computers de mens beter vervangt, je bent welkom op het https://www.nationaalcomputerforum.nl/, ze zullen U met open armen ontvangen. hopelijk kan je nu verstaan waarom dit topic niets meer te maken heeft met Tesla-lovers.... Ik kan dit niet beter omschrijven (ik geniet op exact dezelfde wijze) ! Idd zo genieten nogal wat autominded gebruikers van hun wagen, zonder Tesla hater te zijn. Waar we hier nooit een antwoord op krijgen: als een Tesla zo fantastisch en geweldig is, de oplossing voor alles waarom zijn particuliere kopers zowat onbestaande? Het blijft me een raadsel. (al meen ik het antwoord te kennen) Quote
msxx 7.827 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 5 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Ik kan dit niet beter omschrijven (ik geniet op exact dezelfde wijze) ! Idd zo genieten nogal wat autominded gebruikers van hun wagen, zonder Tesla hater te zijn. Waar we hier nooit een antwoord op krijgen: als een Tesla zo fantastisch en geweldig is, de oplossing voor alles waarom zijn particuliere kopers zowat onbestaande? Het blijft me een raadsel. (al meen ik het antwoord te kennen) Moet ik hem inkoppen? TCO! Quote
toere 16.927 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 Ze zijn daar weer met hun TCO wi[emoji14] Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 10 uren geleden, ir_fuel zei: Je weet hopelijk toch dat men bezig is met versnellingsbakken voor elektrische wagens? Bron? Ik vind er niks over terug op de Ferrari oplossing na. Ik zou niet inzien waarom dat nodig is trouwens... interessant Over het hele tesla bashen: Ik zou graag cruise control hebben op mijn E30/Exige, voor als ik naar de Ardennen ga om de Ardennenrit te gaan checken. Dat is ook een beginnende vorm van autonoom rijden, en ik vind zeker dat dat niet slecht is. Als ik niet op de CC aan het rijden ben heb ik de gewoonte om af en toe een heel klein beetje te versnellen, bvb om net nog iemand in te halen, maar dan vertraag ik niet meer. Wetende dat ik meestal 160 doe om te beginnen, kan dat mij mijn rijbewijs weer eens kosten. Als ik op Zondag om 09.00 vertrek naar die Ardennen is er ook geen kat op baan, dus dan zou de wagen wat mij betreft zelf mogen sturen...alleen vind ik het geen noodzaak omdat het zelf sturen mij niet irriteert, terwijl zelf gas geven dat wel doet. Een echte AP heb ik dus niet nodig om gelukkig te zijn, maar hij zou wel mijn taak perfect kunnen overnemen. Zoals jullie weten ben ik al lang een 'Light is right' mens, dus ik zou het enkel willen als het geen gewicht zou toevoegen. (CC weegt nu niet veel, da's maar een hendel en wat software, dus dat is aanvaardbaar). Persoonlijk vind ik zaken zoals een AP niet slecht. Autonoom rijdende wagens zouden volgens mij heel wat problemen kunnen oplossen (bvb: jij wil winkelen in Gent centrum, je rijdt naar daar, de auto gaat zichzelf gaan parkeren buiten de stad van zodra jij bent uitgestapt). Ook tegen electrisch rijden heb ik op zich niks tegen. Ik zou best met een Model S P100D willen naar Diegem rijden elke dag, puur omdat ik dan massas acceleratie heb tov de rest en dus beter kan rechts inhalen Waar ik niet zou kunnen mee leven is dat ze mij verplichten om ALTIJD met diezelfde Model S te gaan rijden. Op de nurburgring of een leuke baan hoef ik helemaal geen elektrorommel. Mijn rijplezier komt immers van het aanremmen, heel&toe terugschakelen met prachtige revmatches, de ideale lijn benaderen, op het juiste moment op het gas gaan en met een minimum aan wheelspin de bocht uit komen Dat zie ik me niet doen met een automatisch rijdende walvis van +2ton. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.