Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
17 minuten geleden, wooter zei:

De godsdienst tesla is gewoon bullshit.

Waarom predik je hem dan zo radicaal?

Gast wooter
Geplaatst:

Misschien kan er iemand nog eens wat prediken dat Tesla failliet gaat, en dat je 4 uren moet laden om tot in Zwitserland te geraken.

Gast wooter
Geplaatst:

Nog iemand die wil prediken hoe het allemaal vapourware is? Tis de moment.

Gast wooter
Geplaatst:

Musk die er enkel in zit voor het geld. Ah shit nee, voor de faam dan, de stotterende showman.

Geplaatst:

Durf het Tesla lovers forum eens met alle andere merk lovers forum te vergelijken.

de opbouw is compleet anders. Hier komt van één persoon de goed nieuws show en er-kan-niets-verkeerd-zijn show..

in de andre wat fotokes en wat feiten....

Gast wooter
Geplaatst:

En wat met de elektriciteit! Oh nee het afschakelplan, het verdwijnen van kerncentrales. Tesla’s verstikken onze kinderen met de uitstoot van bruinkool!!!

Geplaatst:

Gewoon een polleke organiseren. Dan weten we of het nu waar of niet waar is :D

Pas op groot nieuws: er is me vandaag voor het eerst een Tesla voorbijgekomen en ik kon zelfs niet volgen ! 

Gast wooter
Geplaatst:

Tesla batterijen komen uit obscure nikkelmijnen en worden gedelfd door kinderarbeid!!!!!

Gast wooter
Geplaatst:
Durf het Tesla lovers forum eens met alle andere merk lovers forum te vergelijken.
de opbouw is compleet anders. Hier komt van één persoon de goed nieuws show en er-kan-niets-verkeerd-zijn show..
in de andre wat fotokes en wat feiten....

Verhip je hebt gelijk! Ik moet dan wel mis zijn!

Behalve dat dit even goed het moslimforum zou kunnen zijn en hier een fucking atheïst keet komt schoppen. Fuck, wie heeft dan gelijk.
Gast wooter
Geplaatst:
Gewoon een polleke organiseren. Dan weten we of het nu waar of niet waar is [emoji3]

Pas op groot nieuws: er is me vandaag voor het eerst een Tesla voorbijgekomen en ik kon zelfs niet volgen ! 

Ja, een poll, dat zal de waarheid geven. Zoals we enkele jaren terug met Di Rupo geëindigd waren, of de VS vorig jaar met Trump.
Geplaatst:

Ik moet toegeven, ik ben een atheïst

Geplaatst:
6 minuten geleden, wooter zei:

Ja, een poll, dat zal de waarheid geven. Zoals we enkele jaren terug met Di Rupo geëindigd waren, of de VS vorig jaar met Trump.

Jama serieus he, er is me een Tesla voorbijgekomen ! 

Ik was onderweg met de paardencamion ! 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mijn goesting voor een Tesla is bijna over. [emoji2]

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:
13 minutes ago, Geezer said:

autopilot is illegaal

Goed zo!

Gast wooter
Geplaatst:

Wie nog?

Productie model 3 ligt stil!!!!!!

Iedereen zegt zijn reservatie op een model 3 op!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid