saabi 4.093 Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 17 minuten geleden, wooter zei: De godsdienst tesla is gewoon bullshit. Waarom predik je hem dan zo radicaal? Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 Misschien kan er iemand nog eens wat prediken dat Tesla failliet gaat, en dat je 4 uren moet laden om tot in Zwitserland te geraken. Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 Ik bedoel maar... voel je niet gehinderd door feiten. Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 Nog iemand die wil prediken hoe het allemaal vapourware is? Tis de moment. Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 Tesla die stevig investeert in marketing Quote
Gast Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 jokke, ik denk dat hij het op jou heeft.. Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 Musk die er enkel in zit voor het geld. Ah shit nee, voor de faam dan, de stotterende showman. Quote
saabi 4.093 Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 Durf het Tesla lovers forum eens met alle andere merk lovers forum te vergelijken. de opbouw is compleet anders. Hier komt van één persoon de goed nieuws show en er-kan-niets-verkeerd-zijn show.. in de andre wat fotokes en wat feiten.... Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 En wat met de elektriciteit! Oh nee het afschakelplan, het verdwijnen van kerncentrales. Tesla’s verstikken onze kinderen met de uitstoot van bruinkool!!! Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 Gewoon een polleke organiseren. Dan weten we of het nu waar of niet waar is Pas op groot nieuws: er is me vandaag voor het eerst een Tesla voorbijgekomen en ik kon zelfs niet volgen ! Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 Tesla batterijen komen uit obscure nikkelmijnen en worden gedelfd door kinderarbeid!!!!! Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 Durf het Tesla lovers forum eens met alle andere merk lovers forum te vergelijken. de opbouw is compleet anders. Hier komt van één persoon de goed nieuws show en er-kan-niets-verkeerd-zijn show.. in de andre wat fotokes en wat feiten.... Verhip je hebt gelijk! Ik moet dan wel mis zijn!Behalve dat dit even goed het moslimforum zou kunnen zijn en hier een fucking atheïst keet komt schoppen. Fuck, wie heeft dan gelijk. Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 Gewoon een polleke organiseren. Dan weten we of het nu waar of niet waar is [emoji3] Pas op groot nieuws: er is me vandaag voor het eerst een Tesla voorbijgekomen en ik kon zelfs niet volgen ! Ja, een poll, dat zal de waarheid geven. Zoals we enkele jaren terug met Di Rupo geëindigd waren, of de VS vorig jaar met Trump. Quote
saabi 4.093 Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 Ik moet toegeven, ik ben een atheïst Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 Wie heeft nog zotte ideeen... tis de moment. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 6 minuten geleden, wooter zei: Ja, een poll, dat zal de waarheid geven. Zoals we enkele jaren terug met Di Rupo geëindigd waren, of de VS vorig jaar met Trump. Jama serieus he, er is me een Tesla voorbijgekomen ! Ik was onderweg met de paardencamion ! 1 Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 Mijn goesting voor een Tesla is bijna over. [emoji2] 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 13 minutes ago, Geezer said: autopilot is illegaal Goed zo! Quote
Gast wooter Geplaatst: 6 januari 2018 Geplaatst: 6 januari 2018 Wie nog? Productie model 3 ligt stil!!!!!! Iedereen zegt zijn reservatie op een model 3 op!!!! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.