Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toen waren we nog jong hoor :P 

Heel de dag skiën en dan heel de nacht naar huis rijden zou nu ook niet meer lukken :wacko:

Geplaatst:

Ik ben op dat vlak echt "een mietje". Langer als 4 uur aan een stuk hou ik het niet vol. Ik heb wel genoeg aan een frisse neus halen, de benen even strekken om er dan terug in te vliegen.

Geplaatst:
15 minutes ago, Jokke_vlo said:

Gij telt niet mee gijse zot :D

En indertijd (jaar of 10 geleden) samen met @ir_fuel nog mijn nieuwe Vivaro gerodeerd door ermee naar Circuito de Almería (2200km) te bollen op 2 dagen.

We waren nog jong, en vooral zonder kinders :)

Geplaatst:
1 minute ago, WoKe said:

En indertijd (jaar of 10 geleden) samen met @ir_fuel nog mijn nieuwe Vivaro gerodeerd door ermee naar Circuito de Almería (2200km) te bollen op 2 dagen.

We waren nog jong, en vooral zonder kinders :)

Dat viel nog mee.

Die trip met die Gaselwest camionette met 70pk of wat was het naar Mas Du Clos, zonder airco en zonder pks, was pas epic :lolz: 

Geplaatst:

Of eerst de vlieger pakken, dan een toyota starlet uit 1980 kopen uit portugal en dan 1900km naar huis :inlove:

IMG_4752.jpg

IMG_4800.jpg

Goeie tijden :D Wel 2 chauffeurs dan.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
9 hours ago, ir_fuel said:

Dat viel nog mee.

Die trip met die Gaselwest camionette met 70pk of wat was het naar Mas Du Clos, zonder airco en zonder pks, was pas epic :lolz: 

Lol, dat was ne 2.8D met de volle 86pk en 180Nm. Ik herinner me van die trip vooral mijn gekneusde onderrug op terugweg.
En die keer op weg naar Spa met de remorque erachter op die lange bergop vlak voor ge aankomt ... aan 30km/u in den donker, met de 4 pinkers op en ingehaald worden door zowat alles op 4 wielen.

Geplaatst:
2 hours ago, PJH said:

Knappe auto imo

idd, ferm spel!
BTW, valt me op dat er geen voorste koffer aan is, en er schermt daar vooraan langs onderen gelijk iets qua koelradiator door.

Geplaatst:
idd, ferm spel!
BTW, valt me op dat er geen voorste koffer aan is, en er schermt daar vooraan langs onderen gelijk iets qua koelradiator door.
Bij iedere Tesla, ondermeer voor de airco condensor
Geplaatst:
19 minutes ago, Tjeu said:
5 hours ago, WoKe said:
idd, ferm spel!

Bij iedere Tesla, ondermeer voor de airco condensor

azo
En zie net dat auto-correct "schemert" gecorrigeerd had naar schermt :)

Geplaatst:

Van in de tijd dat Musk nog met coole karren reed :D

Then there was the time they were driving in Mr. Musk McLaren F1 car, "the fastest care in the world." It hit an embankment, achieved liftoff, made a 360-degree horizontal turn, crashed and was destroyed.

"It was a miracle neither of us where hurt," Mr. Thiel says. "I wasn't wearing a seatbelt, which is not advisable. Elon's first comment was 'Wow, Peter, that was really intense.' And then it was: 'You know, I had read all these stories about people who made money and bought sports cars and crashed them. But I knew it would never happen to me, so I didn't get any insurance'. And then we hitchhiked the rest of the way to the meeting."

Geplaatst:

Dat verklaart natuurlijk waarom hij op AP inzet :P 

Geplaatst:
11 uren geleden, ir_fuel zei:

Dat verklaart natuurlijk waarom hij op AP inzet :P 

Je zou er bijna een analogie inzien met een ander persoon :D 

• Vind ik leuk 3
  • Thanks Friendly 1
Gast wooter
Geplaatst:

Deze keer eens iets anders gedaan dan superchargen en iets eten: ik moest over de middag naar Antwerpen maar had nog niet gegeten, en ook geen tijd om ergens te stoppen om te eten. Dan maar de AP laten rijden en mijn lunch opgegeten, met hetzelfde comfort als op een parking te eten :).

Geplaatst:
4 minuten geleden, wooter zei:

met hetzelfde comfort als op een parking te eten :).

Dat klinkt heel negatief, maar je bedoelt het *kijkt naar topic-titel* waarschijnlijk positief? :D 

Gast wooter
Geplaatst:

Kijk, in de auto eten is niet praktisch. Maar in de auto eten maar wel rijden is praktischer.

Geplaatst:
18 minutes ago, wooter said:

met hetzelfde comfort als op een parking te eten :).

Doet me aan iets anders denken. Al die mensen die McDo gaan halen in de drive-through om dan 10 meter verder hun auto te bevuilen met hamburger dampen op de parking ipv binnen te gaan zitten. :wacko:

Maar je hebt een punt, 't zal veiliger zijn dan sturend met uw knieën een broodje opeten, lol.

Geplaatst:

En eigenlijk moet je hier niet hypocriet wezen over AP. Je kan er wel over rellen, maar dan langs de andere kant bijbetalen om cruise control en een automaat in je auto te speccen. Dat zijn gewoon de primitive voorvaderen van de AP :) 

Geplaatst:
18 minutes ago, ir_fuel said:

En eigenlijk moet je hier niet hypocriet wezen over AP. Je kan er wel over rellen, maar dan langs de andere kant bijbetalen om cruise control en een automaat in je auto te speccen. Dat zijn gewoon de primitive voorvaderen van de AP :) 

Yep, vroeger was een automaat en cc voor ouwe zakken en mensen die niet deftig kunnen rijden.

Geplaatst:
1 minute ago, WoKe said:

Yep, vroeger was een automaat en cc voor ouwe zakken en mensen die niet deftig kunnen rijden.

Of parkeersensoren.

DAT IS VOOR VROUWEN! KENT GE DE AFMETINGEN VAN UW AUTO NI MISSCHIEN?!?!!?!?!!!

Geplaatst:

Of geventileerde comfortzetels met massagefunctie ...

neh, da’s eigenlijk altijd FOUT :P

Geplaatst:
16 minuten geleden, ir_fuel zei:

Of parkeersensoren.

DAT IS VOOR VROUWEN! KENT GE DE AFMETINGEN VAN UW AUTO NI MISSCHIEN?!?!!?!?!!!

Je had ze hier moeten horen toen mijn vorige auto zonder pdc gekocht was. Een F11 zonder pdc???? Bestaat dat??? :lol:

Geplaatst:
27 minuten geleden, msxx zei:

Je had ze hier moeten horen toen mijn vorige auto zonder pdc gekocht was. Een F11 zonder pdc???? Bestaat dat??? :lol:

@RRD

Bestaat dat, F11'en zonder PDC? :D

Geplaatst:
33 minutes ago, msxx said:

Dat zal je wel horen de dag van verkoop :lolz: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid