Germinal 464 Geplaatst: 19 februari 2018 Geplaatst: 19 februari 2018 Als ik op de Autobahn ben wil ik plankgas rijden, en dan bedoel ik echt zoveel als mogelijk +200 km/u. Dat zal met een Tesla niet mogelijk zijn helaas.Goh jawel.. ma dan moet je u wel realiseren dat 200-250 een 1kw+ / km verstookt..Ik heb eens een filmpje gezien van iemand en ik dacht dat hij na x aantal minuten minder vermogen ter beschikking had en nog iets van een 200kph kon doen.. Soit na een goed half uur ist gedaan en kan je 40 minuten gaan laden.. Niet mijn idee van plezier.Vooral daar geniet ik dan wel van de panamera.. goed planken en zo goed als iedereen mijn stof laten eten.Overlaatst nog ene snelheidsboete van 200 euro in ontvangst mogen nemen. Dan kan ik eigenlijk beter af en toe eens een uitstapje naar Duitsland doen Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 19 februari 2018 Geplaatst: 19 februari 2018 Dat is bij een benzine niet anders he. Quote
Germinal 464 Geplaatst: 19 februari 2018 Geplaatst: 19 februari 2018 De model 3 verbruikt blijkbaar 145w/km aan 90 per uur.. 500 km gehaald Met het hypermilen.. ni slecht Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 19 februari 2018 Geplaatst: 19 februari 2018 Welke gek gaat zo rondrijden. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 19 februari 2018 Geplaatst: 19 februari 2018 Welke gek gaat zo rondrijden.Ik ken er ene die dat zou doen 2 Quote
Gast wooter Geplaatst: 19 februari 2018 Geplaatst: 19 februari 2018 Ik ook maar da's omdat ze met een Model S P100D 100.km probeerden te halen op 1 lading Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 On 18/02/2018 at 6:54 PM, wooter said: Da's compleet waar In België kennen we geen winter die naam waardig. http://www.standaard.be/cnt/dmf20180220_03367388 Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 Op 2/19/2018 om 14:09, Germinal zei: Goh jawel.. ma dan moet je u wel realiseren dat 200-250 een 1kw+ / km verstookt.. 18 uren geleden, Germinal zei: De model 3 verbruikt blijkbaar 145w/km aan 90 per uur.. 500 km gehaald Met het hypermilen.. ni slecht Wat is dat toch altijd met die nieuwe eenheden speciaal voor Teslas! Dat ge aan 90 km/u 145W verstookt kan ik inkomen, maar 145W/km ? Nee. Wh: een hoeveelheid energie W: hoe snel ge die energie verbruikt/aanmaakt. bv: als ge 1 km rijdt aan 90km/h verbruikt ge 145W, en als ge twee km rijdt , dan doet ge nog altijd 90km/h, geen 180, en verbruikt ge nog altijd 145W, geen 290W, en geen 145W/km. 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 De eenhedenpolitie doet hier ook zijn intrede Quote
Gast wooter Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 1 hour ago, ir_fuel said: http://www.standaard.be/cnt/dmf20180220_03367388 -20 in de hoge venen en -12 in de rest van het land, met -5 aan de kust, en dat zijn dan de minima 's nachts. wacht maar af. Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 https://www.autoweek.nl/nieuws/tesla-roadster-in-nederland-te-reserveren/ Wat een WAAN-ZIN, dat voorschot. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 34 minutes ago, Tommie said: https://www.autoweek.nl/nieuws/tesla-roadster-in-nederland-te-reserveren/ Wat een WAAN-ZIN, dat voorschot. Ne maat van mij heeft een maand geleden 200K afgetikt voor de zijne. Quote
Gast wooter Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 39 minutes ago, Tommie said: https://www.autoweek.nl/nieuws/tesla-roadster-in-nederland-te-reserveren/ Wat een WAAN-ZIN, dat voorschot. 43K. Voor wat het is vind ik dat niet waanzin. En volle prijs voor de Founders editie vind ik ook niet waanzin. Nog niet 1/4e aan voorschot voor een auto die (tot nog toe) alle andere supercars en hypercars op een hoopje accelereert. Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 9 minutes ago, wooter said: 43K. Voor wat het is vind ik dat niet waanzin. @Tommie 1 Quote
tsmetjen 353 Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 Wat gaat dat geven als we binnen 10 jaar et 30% elentriekrijders gaat zijn zeg?????Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 14 minutes ago, tsmetjen said: Wat gaat dat geven als we binnen 10 jaar et 30% elentriekrijders gaat zijn zeg????? Minder fijn stof? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 een auto die (tot nog toe) alle andere supercars en hypercars op een hoopje accelereert. Man man man kon ook een post van een 8 jarige zijn Gelukkig bestaan er straks auto’s waar je niet meer moet rijden en passagier van de eigen auto. De “moderne” penisverlenging Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 1 uur terug, ICM zei: @Tommie Jaja, had ik niet zien aankomen. Sta ik daar met m'n mond vol tanden. 1 Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 49 minutes ago, ir_fuel said: Minder fijn stof? Goedkopere naft hopelijk, als de vraag daalt Al zal de Belgische markt daar weinig invloed op hebben. Waar ik mij wel vragen bij stel is hoe we in België de bijkomende vraag naar elektriciteit gaan kunnen voldoen. Er is nu met momenten al een probleem. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 14 minuten geleden, Monterey Jack zei: Goedkopere naft hopelijk, als de vraag daalt Al zal de Belgische markt daar weinig invloed op hebben. Waar ik mij wel vragen bij stel is hoe we in België de bijkomende vraag naar elektriciteit gaan kunnen voldoen. Er is nu met momenten al een probleem. @wooter zal daar wel een oplossing voor hebben zeker? Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 18 minuten geleden, Monterey Jack zei: Goedkopere naft hopelijk, als de vraag daalt Al zal de Belgische markt daar weinig invloed op hebben. Waar ik mij wel vragen bij stel is hoe we in België de bijkomende vraag naar elektriciteit gaan kunnen voldoen. Er is nu met momenten al een probleem. Ach, er zijn zoveel nieuwe projecten en gedachtengangen, dat we er wel komen hoor. Het zou wel helpen moest de overheid eens wat knopen doorhakken en een paar gascentrales zet, die als overgangsfase tussen nu en quasi volledig op alternatieve energie op kunnen vangen. Maar als ze zo blijven twijfelen en doen, dan zullen we in de toekomst nog steeds veel energie uit het buitenland moeten halen, wat niet goed is voor de prijs. Wat we op dit moment het meest nodig hebben, en ja, nog meer dan extra range in een Tesla, is een serieuze politieke revolutie, waarbij al die idiote tussenniveaus geschrapt worden (met de gewesten voorop) en er wat meer bevoegdheden terug naar de steden en gemeenten komen, zodat ze zich soepeler op kunnen stellen naar inovatieve projecten (en zelf wat kunnen profileren, zoals Limburg graag doet). In Dendermonde zijn ze daar eigenlijk al goed mee bezig. De ondernemers in het Hoogveld hebben zich daar samen gegooid om nieuwe dingen te testen en het stadsbestuur, dat blijkbaar wel wat politieke moed heeft, stemt met alle ideeën in die genoeg onderbouwd zijn en steunt die ook. Daar worden op korte tijd warmtenetten uitgerold, maken ze kleine 'eilanden' op elektriciteitsvlak, waarbij de elektriciteitsproductie van het ene bedrijf naar het andere kan vloeien, zonder op het 'grote' net geplaatst te moeten worden, alles blijft binnen hun eigen kleine net, hun eigen eiland. Zo projecten -die voorzien zijn van een uitgebreide monitoring- helpen ons pas echt voorruit. Maar op de meeste plaatsen krijg je zo zaken wettelijk niet rond of doe je er nog langer over dan @Jokke_vlo erover gedaan heeft om een bouwvergunning te verkrijgen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 26 minutes ago, Monterey Jack said: Goedkopere naft hopelijk, als de vraag daalt Al zal de Belgische markt daar weinig invloed op hebben. Taksen zorgen er wel voor dat de kostprijs van naft niet veel gaat dalen. 26 minutes ago, Monterey Jack said: Waar ik mij wel vragen bij stel is hoe we in België de bijkomende vraag naar elektriciteit gaan kunnen voldoen. Er is nu met momenten al een probleem. Er is nu geen probleem, en de capaciteit wordt gestaag uitgebreid omdat je hier goed kan verdienen aan elektriciteit omdat elektriciteit hier vrij duur is. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 3 uren geleden, wooter zei: -20 in de hoge venen en -12 in de rest van het land, met -5 aan de kust, en dat zijn dan de minima 's nachts. wacht maar af. Moest het nu nog sneeuwen dan kon ik gaan ravotten, slalommen tussen de teslas met platte batterijen door! Quote
tsmetjen 353 Geplaatst: 20 februari 2018 Geplaatst: 20 februari 2018 De huidige elentriekrijders zitten momenteel toch in een comfortpositie hé, het aantal laadpalen ter beschikking, de fiscale voordelen, in een iets verdere toekomst zal het toch minder rooskleurig zijn dan nu het geval is.Als ik iets heel goe vind ben ik geneigd om er over te zwijgen, om de massa niet te bekoren en mijn eigen te bevoordelen [emoji16] Er is nu geen probleem, en de capaciteit wordt gestaag uitgebreid omdat je hier goed kan verdienen aan elektriciteit omdat elektriciteit hier vrij duur is.Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.