Ga naar inhoud

Kangoo/Partner of ander gelijkaardig bakkers auto'tje


toere

Aanbevolen berichten

Heb jaren met een Kangoo gereden voor m'n werk en die dingen gaan constant kapot. De Berlingo's die daarna kwamen gingen iets langer meer :D. Ik reed wel liever met de Kangoo, als hij reed tenminste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jaren met een Kangoo gereden voor m'n werk en die dingen gaan constant kapot. De Berlingo's die daarna kwamen gingen iets langer meer :D. Ik reed wel liever met de Kangoo, als hij reed tenminste.

Mijn broer zijn Kangoo rijdt al 7-8 jaar probleemloos rond

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn broer zijn Kangoo rijdt al 7-8 jaar probleemloos rond

;)

zal wss ook wel iets te maken hebben met de rijstijl :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben dezelfde achternaam ... wat denk je ?

:lol:

Ik heb u nog nooit zien rijden, alleen sterke verhalen. Er zijn genoeg pipo's die een V8 hebben maar niet kunnen rijden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kandidaat!!!

:)

Genoteerd :grin:

Ik heb u nog nooit zien rijden, alleen sterke verhalen. Er zijn genoeg pipo's die een V8 hebben maar niet kunnen rijden :D

Rechtdoor rijden en gas geven kan toch iedereen?

:D

Wil je anders geen RODE kart kopen? Past perfect in je mid-life crisis en je moet er geen VAA op betalen :D

En mijn honden moeten waar zitten ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtdoor rijden en gas geven kan toch iedereen?

:D

En mijn honden moeten waar zitten ???

Rechtdoor rijden kan inderdaad iedereen.

En de honden aan een touwtje, dan zijn ze fit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuke wagentje (alhoewel geen flauw idee hoe dat rijdt / op de weg ligt / zit) ...

Kun je ook nog iets leuks van maken, voor als de kinderen later ermee de weg op

gaan.

peugeotbipper-2.jpg

peugeotbipper-1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff ... hier nu ook aan het kijken naar dit soort wagentjes.

reden: onze oude Opel Combo op het werk heeft net wat rookwolken vertoond op plekken waar het niet moet.

waarschijnlijk: koppakking en dan meteen ook waterpomp, distributie, groot onderhoud en 4 bandjes ivm keuring.

Met andere woorden weggooien en op zoek gaan naar een andere goedkope (is maar om hier op het park wat

rond te kachelen).

Toere .. te koop: mooie Combo, weinig kilometers, kleine werkzaamheden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuke wagentje (alhoewel geen flauw idee hoe dat rijdt / op de weg ligt / zit) ...

Kun je ook nog iets leuks van maken, voor als de kinderen later ermee de weg op

gaan.

Thumb resize.

Thumb resize.

Wel grappig :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vroeger absoluut niet te vinden voor van die gakantelde bushokjes op wielen en toen ik voor het bedrijf waar ik nu voor werk een citroen berlingo kreeg (zelfde als een partner) viel ik bijna omver van ongeloof dat ik daar in moest rijden.

Spel verbruikt ongeveer (met mijn voet die meestal gelijmd is tegen de grond) 8 liter diesel (wel met een gemiddelde snelheid van 80 per uur gemeten over 20K of meer kilometers) en rijdt na 60.000 km onder mijn kont nog altijd even "strak" als toen ik dat ding kreeg.

Ambriage werkt nog (en dat verwonderd mij met mijn schakelgedrag), alles hangt er nog aan behalve 1 ruitrubber die plots was gaan vliegen op de autostrade en wonder boven wonder kan je er echt wel nog bochten mee pakken. Allez 't is te zeggen, het gaat niet belachelijk omkantelen en met een goede band kan je er echt nog wel mee rijden. In vergelijking: Ik heb ooit nen opel combo gehad en dat ding moest nog maar naar een bocht kijken of het ging mis, echt een vreselijk ding dat.

Nadeel is wel als je er echt zwaardere dingen in gaat laden dat het echt op de weg licht als een grote zak negerinnetetten, het zwalpt van de ene naar de andere kant en ge moet constant stuurcorrecties maken en maak maar dat ge ne grote pamper aan hebt als ge goed geladen aan 140 ne camion passeert :P

Dus het laadvermogen is niet je dat doch is het OK als je er niet te zwaar mee geladen bent, ik ben best tevreden over het ding en het heeft zich met 130.000 km op de teller nog niet echt misdragen, ik ben er overal al mee geraakt op een zeer comfortabele manier want als er iets is waar die 2de generatie berlingo/partners goed in zijn is het wel het rijcomfort. Redelijk goede zetel en een comfi ophanging.

Wel niet vergeten dat het binnenin plastic bombastic is.

PS: blijf weg van de vele elektronische gizmo's die je kan krijgen. Ze werken en blijven werken (wat me verwonderd van een Fransaard) maar ze werken niet altijd even bijster goed :P

Best neem je ook een 2de generatie berlingo/partner want die eerste generatie zoals op je voorbeeld zijn naar het schijnt echte vreselijke oncomfortabele krellen.

aangepast door C_X
Link naar reactie
Delen op andere sites

blijft de vraag waarom de pug moet wijken voor zo'n onding, terwijl de honden perfect in de 16klepper kunnen?

het ligt beter op de baan, ziet er beter uit en het staat al op je oprit.

desnoods wrap je hem rood of matzwart als je eens zot wilt doen en je hebt ook een nieuwe. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

blijft de vraag waarom de pug moet wijken voor zo'n onding, terwijl de honden perfect in de 16klepper kunnen?

het ligt beter op de baan, ziet er beter uit en het staat al op je oprit.

desnoods wrap je hem rood of matzwart als je eens zot wilt doen en je hebt ook een nieuwe. :D

Zetels plat in de Peugeot is wel verre van deftig voor de honden hoor ,

laadruimte van een bv Kangoo is daarvoor veel beter geschikt + lichte vracht = goedkoper in taks en verzekering .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid