Ga naar inhoud

Raad de auto!!


TCT

Aanbevolen berichten

Welja, er staat geen VW op maar 't zit er wel in.

Edit: al gevonden :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Moest ik gisteren aan denken met die deur, maar de Nardo is het niet.

idem hier :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lotuzzz zei:

@gTa Maak jij dat on-reverse-googlebaar of is iedereen hier rechtgeaard :D

Ik maak dat idd on-reverse-googlebaar, ja. En ik test dat op voorhand. :D

Ik doe verder geen uitspraken over de rechtgeaardheid hier. :lol: 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat nu niet aan u @lotuzzz?

Bon, terwijl de mensheid wacht een entremets: welke auto is die donkerblauwe rechts.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

De andere rechts.

Sorry, heb al serieus mijn best moeten doen om naar prince te kijken, en was volle bak aan het voorspoelen tot ik telkens een glimp zag.

 

Geen 2 keer.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, tuscani zei:

Sorry, heb al serieus mijn best moeten doen om naar prince te kijken, en was volle bak aan het voorspoelen tot ik telkens een glimp zag.

 

Geen 2 keer.

T is waar , de vraag benadeelt mensen mensen zonder muzikale smaak die links en rechts niet uiteen kunnen houden, maar niets belet u te wachten op de officiele vraagsteller.

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

Is dat nu niet aan u @lotuzzz?

Bon, terwijl de mensheid wacht een entremets: welke auto is die donkerblauwe rechts.

 

Nissan Maxima.

 

Als Cedric / Gloria / Maxima / Laurel-adept toch even moeten dubbelchecken, maar ben er zo goed als zeker van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Bompa zei:

Nissan Maxima.

 

Als Cedric / Gloria / Maxima / Laurel-adept toch even moeten dubbelchecken, maar ben er zo goed als zeker van.

Dat is em. Een 3L Maxima U11 van Nissan dat nog niet lang hernoemd was van Datsun.
Viel mij op omdat Prince daar met zijn V12 stond te pronken , met daarnaast wat minder opvallend de Mitsubishi in een leuke blauwtint, en dan rechts nog minder opvallend die Maxima. Zagen er hun eigen autos uit. Dus wilde ik weten wat daar speciaal aan zou zijn en heb wat rondgesnuisterd.  Maar ze zouden mij gemakkelijk kunnen wijsmaken dat het eigenlijk een Laurel is of een Gloria. Ferm lastig om uit elkaar te houden.

[edit] en 't is niet aan u hoor! Was maar een tussendoortje tot de lotuzzz stopt met zzz te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/5/2021 om 19:46, Le Capri Mauve zei:

Dat is em. Een 3L Maxima U11 van Nissan dat nog niet lang hernoemd was van Datsun.
Viel mij op omdat Prince daar met zijn V12 stond te pronken , met daarnaast wat minder opvallend de Mitsubishi in een leuke blauwtint, en dan rechts nog minder opvallend die Maxima. Zagen er hun eigen autos uit. Dus wilde ik weten wat daar speciaal aan zou zijn en heb wat rondgesnuisterd.  Maar ze zouden mij gemakkelijk kunnen wijsmaken dat het eigenlijk een Laurel is of een Gloria. Ferm lastig om uit elkaar te houden.

[edit] en 't is niet aan u hoor! Was maar een tussendoortje tot de lotuzzz stopt met zzz te doen.

Ik weet het :D Vond het leuk als tussendoortje.

Bij bepaalde jaartallen ken ik het verschil tussen Gloria / Cedric / Laurel / Maxima, maar het is inderdaad niet altijd simpel. Deze Maxima heeft in sé een redelijk banaal uiterlijk, maar mits wat goede opsmuk zoals hier wel een vette beeste. Komt al eens meer voor bij een Datsun of Nissan. Naamwissel rond 1984 dus deze is dan ook van rond dat jaartal.

De Cedric die ik bijna in mijn garage had, had een dieselmotor, exact dezelfde motor (de LD28) lag ook in dit model.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/5/2021 om 19:46, Le Capri Mauve zei:

 

[edit] en 't is niet aan u hoor! Was maar een tussendoortje tot de lotuzzz stopt met zzz te doen.

Ik raad liever!

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Ik moest meteen aan een DBS manueel denken met lettertype.

Hmm, een Cygnet dan?

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Martini Racing zei:

Hmm, een Cygnet dan?

Dat lijkt me te kloppen! Was wel een mindfuck, die DBS-pook icm zo'n lelijke ring voor de achteruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Lotuzzz zei:

Ik moest meteen aan een DBS manueel denken met lettertype.

 

8 uren geleden, Martini Racing zei:

Hmm, een Cygnet dan?

Jezus. extra respectpunten voor beiden indien dat klopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid