Ga naar inhoud

[TK] VW Golf IV 1.8T GTI


B3noît

Aanbevolen berichten

Na ongeveer 3 jaren trouwe dienst, gaat m'n geliefde golfje de deur uit.

Reden van verkoop; ik doe nu zo'n 22000 kms per jaar en vanaf september gaan er daar nog een hoop bijkomen, waardoor ik genoodzaakt ben te moeten dieselen.

Wat betreft de wagen, velen kennen hem ondertussen wel al:

Het betreft een 1999 VW Golf Mk4 GTI, dus de 1.8T 20V, die goed is voor 150 pk (kan met gemak naar 190 pk gebracht worden)

Aangekocht met 149000 km's, momenteel op 202000 kms.

Exterieur: Uniblauw pareleffect, 5 deurs

Interieur: Zwarte originele recaro zetels

Enkele opties die ik me nu voor de geest kan halen;

- Verwarmde lederen voorzetels met zijsteunen die zorgen voor een goede positie, en de gekende 'gti' achterbank met 3 hoofdsteunen

- Bekerhouders ook achteraan

- Volledig AVIC Pioneer X1 systeem met uitklapbaar scherm indien gewenst (DVD, ipod, CD wisselaar, brodit houder voor iphone,...)

- Automatische airconditioning

- Originele zwarte voorruitband (geen aftermarket)

- Houten interieurlijsten

- Boordcomputer

- Schroefkit met alle nodige attesten (goedgekeurd ook)

- 18 inch wielen met P Zero banden

Voor de rest is er technisch op geen euro gekeken geweest en heel wat aan vervangen geweest:

- Nieuw vliegwiel

- Nieuwe originele uitlaatlijn

- Multiriem

- Distributiekit inclusief spanrol

- Boordcomputer

- Beide cardanassen vooraan

- Aircopomp

- Voorlicht links wegens barst intern

Exterieur minpunt waar ik eerlijk in ga zijn; aan de passagierszijde is er een deuk in de deur wegens de sneeuwval van vorig jaar waarbij ik stomweg aan 5 km/u een blok niet heb gezien onder de sneeuw en te kort had overgedraaid. Ook te zien op onderstaande foto (doch zoals te zien zo goed als mogelijk gecamoufleerd met originele lak)

Voor de rest vorig jaar nog de lak onder handen genomen met de DAP P900 en alle nodige gloss-it producten, gekocht bij Wax-It (foto's staan ergens in een topic, maar die zou ik nog moeten zoeken. Ik plaats dit er achteraf nog bij), evenals onderhoud van het lederen interieur

Richtprijs en gezien de technische staat en vergelijking met andere GTI's: 5600 €

Maar nog negotieerbaar

En voor de rest aangezien beelden meer vertellen dan woorden:

19320141.jpeg

19320147.jpeg

33x9gg9.jpg

Contactgegevens: via personal message of benoitcornette@gmail.com

Indien gewenst kan ik er nog een H7 K4300 xenon setje meegeven en de originele gti schokdempers (verlaging dus tot 1,5 cm tov standaard golf IV)

aangepast door B3noît
Link naar reactie
Delen op andere sites

Interieur foto's (momenteel oude, aangezien ik geen recente heb staan):

DSC_9631.jpg

aangepast door B3noît
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft een dikke ketel! Succes met de verkoop!

Merci! Echter geen haast bij, ondertussen puf ik gezellig rustig door :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Dat niemand die kar al gaan halen is. :? Had ik het geld ik stond al voor je deur, lijkt me een zalige auto om je mee te amuseren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is ook zo hoor. Heerlijke wagen, echt...

Alleen valt de automarkt wat in duigen met die VAA kwestie en dergelijke, waardoor ik gewoon wat meer geduld zal moeten uitoefenen vrees ik.

Aan de prijs kan het mijns inziens niet meer liggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Ach ik haat m'n e-mailsettings.

Blijkbaar is slechts de helft doorgekomen via kapaza waardoor ik nu pas in ongewenste post bemerk dat er interesse was, alleen dus nu vrijwel te laat. Nog snel een paar replies gestuurd op hoop van zege.

Anderzijds kan ik je zeggen dat ik nog verder zak naar 4000 € wat op zich ook nog bespreekbaar is!

Hij begint namelijk echt wel in de weg te staan in 1 van onze garages...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze advertentie aan een maat van mij getoond en hij ging u eens mailen zei hij. Al iets ontvangen van Gilles? :)

Gilles DS? Jup 2 mails ontvangen met een bod van 3500. Gezegd dat hij eens mocht komen kijken en we over prijs konden onderhandelen doch geen antwoord terug gehad ;-)

Bedankt trouwens voor de verwijzing ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gilles DS? Jup 2 mails ontvangen met een bod van 3500. Gezegd dat hij eens mocht komen kijken en we over prijs konden onderhandelen doch geen antwoord terug gehad ;-)

Bedankt trouwens voor de verwijzing ;-)

Klopt, Gilles DS.

Geen probleem. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kan iemand bevestigen of ontkennen of keuring inter particulair nodig is of niet?

Normaal gezien is "keuring voor verkoop" verplicht. Anders kan de koper als hij van slechte wil is de aankoop laten ontbinden na x-aantal maanden. Of je moet het duidelijk op papier zetten en dat je hem, met de voorwaarde "in de staat waarin de wagen zich bevindt", verkoopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet nee... Er ging iemand komen kijken van het Brusselse maandag, maar kon dan niet komen.

Forumprijs 3800!

Begint echt in de weg te staan :) #automarktopzngat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid