Ga naar inhoud

[TK] VW Golf IV 1.8T GTI


B3noît

Aanbevolen berichten

Belachelijk interessante prijs.

Zet dat ding eens te koop op pakweg leboncoin? Daar moet toch een fransman voor te vinden zijn??

'k weet dat die kar eigenlijk meer waard is, maar staat nu al sedert april te koop en begint me toch wel wat tegen te steken...

Ik hem hem er al in juli ofzo erop gezet en hier en daar respons, maar velen konden dan nog het geld niet samenrapen of zagen de afstand niet zitten om te overbruggen...

Ik zal hem er terug eens opzwieren straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, echter nooit een e-mail gekregen dat ze het weigerden of dergelijke...

Maar zaterdag komt er ene kijken dus fingers crossed of de vis bijt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijks wel ja :)

Rijdt nu ook met een golf 4 1600 (net zoals ik had) en na 15 minuten was het al duidelijk dat het dit is wat hij wou.

Hij besliste om de zijne te koop te zetten van zodra hij thuis is

Probleem blijft dus echter dat de zijne eerste verkocht moet geraken...

Maar hij heeft onmiddellijk het woord bij de daad gevoegd: http://www.2dehands.be/autos/autos/volkswagen/golf-4-131820746.html?qq=golf

Ondertussen ook iemand van Torhout me gecontacteerd om te komen kijken. Daarnet op de e-mail geantwoord en we zien wel.

First come first serve, of in dit geval: eerste die hem komt halen heeft hem mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren nog een andere geïnteresseerde koper van Torhout op bezoek gehad en die hem wel had bevonden.

Domper was wel dat de achterremmen er volledig door zitten en ik het eigenlijk nooit had opgemerkt voordien aangezien ie al stil staat sedert april.

Maar hij komt dus met depanneer wagen en z'n garagist terug dit weekend. En als garagist zijn fiat geeft, is de GTI normaal verkocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... En als garagist zijn fiat geeft, is de GTI normaal verkocht.

mmmm .. dus er was ook inruil mogelijk. Wat ga je dan met die fiat doen ?

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Remblokken zijn niet moeilijk te steken hoor op een Golfke, al denk ik dat je een speciale tool nodig hebt.

En hoeveel kosten achterste remblokken voor een golf 4?

mmmm .. dus er was ook inruil mogelijk. Wat ga je dan met die fiat doen ?

:D

Ne multipla supersports met Ferrari stickers.

Efkes getwijfeld toch, maar toch liever cash

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fingers crossed dat deze eindelijk de deur uit kan.

Het blijft natuurlijk wel spijtig... :(

Ik vind het uiteraard ook wel spijtig.

Doch ben ik uitermate tevreden van de opvolger en kan ik het geld van de verkoop ook wel gebruiken.

Daarnaast zal ik blij zijn dat ie opnieuw gebruikt zal worden zoals het hoort gezien hij nu plaatloos in de garage heeft gestaan sedert april/mei :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En deze is eindelijk verkocht geraakt! Nooit begrepen waarom het zo lang kon duren...

Kerel is dus teruggekomen met een bevriend garagist om hem te inspecteren en het was geklonken.

hx2cy1.png

2cwobxx.png

Bij vertrek kraakt er toch wel iets binnenin. 3 jaar lang plezier aan gehad :)

Moge hij er evenveel plezier aan beleven!

Topic mag dus dicht ;) Waarvoor dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid