Jump to content
Sign in to follow this  
Lotuzzz

Beste Autosportbeelden

Recommended Posts

Martini Racing    1,881
Martini Racing

Ik zou graag nog eens de start van de GP van Japan 2007 willen zien, waar Hamilton en Alonso een kat en muis spel spelen. En ook nog eens die amateurbeelden waar Hamilton Vettel en Webber laat crashen tegen elkaar.

brjefs    11,183
brjefs
Heerlijk topic!

Patrick Sneijers, E30 in Manx Rally

Topper qua voertuigbeheersing

tato    1,067
tato

Blijft een geweldig filmpje om te zien, dat van Sneijers.

Jochen    2,679
Jochen

Deze mag hier ook tussen staan vind ik. Schitterende beelden, schitterende 405 :inlove:

Vanni    881
Vanni

Per Eklund, hele sympathieke kerel waar ik verleden jaar op de koffie ben geweest :D.

't Zit zo, ik heb al jaren een knoert (600blz, die nu 300-400€ gaan) van een boek "Rally Cars" genaamd, met echt alle auto's die ooit op de rallywegen verschenen zijn (beginjaren tem 2002).

Nu laat ik dat boek door zoveel mogelijk (co)-piloten signeren waar zij op de foto staan. Oa Alen,Waldegard,Schwarz,Giraudet,Gardemeister,etc.... signeerden deze al.

Verleden jaar op de rallycross in Maasmechelen was Eklund daar ook aanwezig als teammanager vh Saab team.

Ik zag dat hij achteraan de tent, in het tweede gedeelte dat afgescheiden was, stond. Ik langs achter & vroeg of hij een paar minuutjes had.

"Come in" riep hij & ik opende het boek op de blzn waar hij op stond. Hij was echt onder de indruk & hij vroeg of ik nog effe tijd had. Prompt moest ik me gaan zetten en kreeg ik een kop koffie.

Hij doorbladerde dat boek van voor tot achter. En telkens rakelde hij anekdotes op bij bepaalde fotos die hij zag, of vertelde hij me waar de respectievelijke wagen op de foto nu was.

Ik ben er 40 minuten binnen geweest, en kreeg nog ewat merchandise mee....

Echt iets om niet gauw te vergeten!

• Like 1