Ga naar inhoud

Musea & collecties


TCT

Aanbevolen berichten

Het louwman museum in Den Haag. Ik ben nog niet op de nieuwe lokatie geweest maar op de oude lokatie was het best wel knap.

http://www.louwmanmuseum.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Louwman museum staat hier ook op de planning... Ziet er een zéér knap museum uit ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook gaan kijken in Autoworld Brussel toen er de Bugatti tentoonstelling was.

Ik weet niet of het komt omdat er die tentoonstelling was en ze alles op 1 hebben moeten duwen maar dat vond ik niet echt de moeite.

Bij de meeste auto's stond er niet eens een plaatje welke auto het was, als ze er al waren waren ze in het Frans.

De auto's waren ook heel bestoft en ze stonden heel dicht opeen wat de collectie niet goed deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Begin september ga ik naar Berlijn, en Wolfsburg ligt quasi op de weg. Dus is dat het ideale moment om Autostadt eens met een bezoekje te vereren.

Iemand die er al eens geweest is en of het de moeite is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Begin september ga ik naar Berlijn, en Wolfsburg ligt quasi op de weg. Dus is dat het ideale moment om Autostadt eens met een bezoekje te vereren.

Iemand die er al eens geweest is en of het de moeite is?

Autostadt is dus niet de moeite imo. Het enige interessante is (momenteel) de tentoonstelling van 125 jaar auto. Daar staan allerlei modellen tentoongesteld, niet enkel VAG.

Verder zijn er nog paviljoenen van VW, Audi, Seat, Skoda & Lamborghini waar 1 tot vijf modellen staan tentoongesteld. Blijkbaar ligt het echte VW-museum in het centrum van de stad (Wolfsburg).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer. Als ik de (beknopte) info op Wikipedia lees ziet 't er nochtans niet slecht uit. Bentley en Bugatti waren ook niet de moeite?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer. Als ik de (beknopte) info op Wikipedia lees ziet 't er nochtans niet slecht uit. Bentley en Bugatti waren ook niet de moeite?

Die twee merken ontbraken dus effectief, zij hadden geen paviljoen. Zelfs Porsche heeft maar sinds juni dit jaar een eigen paviljoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de site heet die afdeling "Premium clubhouse". Nuja, als dit in de lijn van de rest ligt heb je niet veel gemist denk ik.

Vergissing van mijn kant blijkbaar, maar zoals je zegt, ik denk niet dat ik veel gemist heb. De VW Glass Towers waren wel de moeite vond ik.

A2gBw9uCAAEK5J6.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Iemand toevallig als eens het Haynes Motor Museum gedaan in Somerset,UK?? Lijkt me best een intressante en uitgebreide collectie... Als het echt de moeite is wil daar nog wel eens geraken.

Ik heb hier trouwens nog vrijkaarten liggen voor Autoworld Brussels, waarbij ik een schaalmodelletje mee naar huis krijg... Eens dringend tijd van maken om te bezoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik ga dit weekend naar het automuseum in Mulhouse.

Zwijgt! Gij chancaar!!! Zorg maar voor een shitload aan foto's!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid